Joutuuko Tanja Karpela vielä oikeisiin töihin?

Sana on vapaa!

Joutuuko Tanja Karpela vielä oikeisiin töihin?

ViestiKirjoittaja redrum » 18.05.2018 15:42

Vielä on bikinimallin paikkoja avoinna.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/2018 ... 7_pi.shtml
redrum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Joutuuko Tanja Karpela vielä oikeisiin töihin?

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 18.05.2018 15:50

Onkohan nykyisellä miehellä riittävän paksu lompakko vai tuleeko traaginen ero kun rahat loppuu?
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja awa » 18.05.2018 15:59

anarkistialkuasukas kirjoitti:Onkohan nykyisellä miehellä riittävän paksu lompakko vai tuleeko traaginen ero kun rahat loppuu?

Sitä minäkin olen ihmetellyt, että samalla siivelläkö mieskin elää. Jatkuuhan jonkinlainen raha Tanjalla vielä kolme vuotta ja sittenkin vielä erkoisanomuksesta erikoistilanteessa 12 kk.. Sehän on yksi kokonainen kansanedustajuuskausi.
Toki Tanja voi jo vuoden kuluttua lopettaa siivellä elämisen ja asettua ehdokkaaksi eduskuntavaaleihin. Eri asia tuleeko valituksi, mutta jotain aktivoitumista se kuitenkin osoittaisi.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 19.05.2018 00:09

awa kirjoitti:
anarkistialkuasukas kirjoitti:Onkohan nykyisellä miehellä riittävän paksu lompakko vai tuleeko traaginen ero kun rahat loppuu?

Sitä minäkin olen ihmetellyt, että samalla siivelläkö mieskin elää. Jatkuuhan jonkinlainen raha Tanjalla vielä kolme vuotta ja sittenkin vielä erkoisanomuksesta erikoistilanteessa 12 kk.. Sehän on yksi kokonainen kansanedustajuuskausi.
Toki Tanja voi jo vuoden kuluttua lopettaa siivellä elämisen ja asettua ehdokkaaksi eduskuntavaaleihin. Eri asia tuleeko valituksi, mutta jotain aktivoitumista se kuitenkin osoittaisi.

Hyvä piikki. :happy:
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Paluu Yleinen keskustelu