Feikkijahtausvideoita tehtaillaan?

Sana on vapaa!

Feikkijahtausvideoita tehtaillaan?

ViestiKirjoittaja RÖYH? » 15.09.2018 04:48

RÖYH?
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Feikkijahtausvideoita tehtaillaan?

ViestiKirjoittaja RÖYH? » 15.09.2018 05:08

Ilmeisesti tuossa kuitenkin tehdään jotain propagandavideota. Huomaatteko mitä kieltä tuon yhden hepun paidassa lukee?
RÖYH?
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Uusia konsteja?

ViestiKirjoittaja Konservative » 15.09.2018 08:53

Tärkeä aihe.

Feikkiuhriutuminen on tulossa?
Kadulla mennään ihmisen eteen seisomaan, eikä suostuta väistymään.
Jos ja kun tilanne kärjistyy sanaharkaksi tai fyysiseksi väkivallaksi osapuolten välillä, tuleekin jostain yllättäen todistajia, jotka todistavat miten normaalisti jalkakäytävällä kävellyt mies olikin yhtäkkiä alkanut käyttäytymään väkivaltaisesti.
Että näin.
Jouduin samankaltaiseen tilanteeseen kesällä. :smoke5:
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Uusia konsteja?

ViestiKirjoittaja N.. » 15.09.2018 09:00

Konservative kirjoitti:Tärkeä aihe.

Jos ja kun tilanne kärjistyy sanaharkaksi tai fyysiseksi väkivallaksi osapuolten välillä, tuleekin jostain yllättäen todistajia, jotka todistavat miten normaalisti jalkakäytävällä kävellyt mies olikin yhtäkkiä alkanut käyttäytymään väkivaltaisesti.
Että näin.

Kamalaa...
Ilmoitithan virkavallalle...?
:poppari:
N..
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Jk

ViestiKirjoittaja Konservative » 15.09.2018 09:33

Jk
Se on tietenkin jokaisen oma asia mitä tekee jos ja kun joutuu edelläkuvatun kaltaiseen ikävään tilanteeseen. Mahdollisesti yleistyessään huono homma, kuten feikkijahtausvideotkin.

Jk2 Ai niin, mikäs velvollinen minä olen selittämään mitään, jos ei huvita. Nyt huvitti piste :kaffi: :smoke5:
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Uusia konsteja?

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 15.09.2018 17:18

Konservative kirjoitti:Tärkeä aihe.

Että näin.

Kyllä sitä tapahtuu jo nyt.
Bändikaverini joutui selkkaukseen helsinkiläisessä juottolassa. Hän on aika hyvännäköinen ja joutuu usein naisten ahdistelemaksi (tiedän, tiedän, itse kerjäsi ja itseasiassa olisi pitänyt olla imarreltu, bla, bla bla...)
Kaveriani alkoi joku neitokainen vikitellä. Häntä ei homma pätkääkään kiinnostanut kyseisen melkoisessa tuiskeessa olevan neitokaisen kanssa ja hän sanoi asian useamman kerran. Lopulta pettynyt neito raivostui ja alko lyödä kaveriani. Hommaan yhtyivät samassa pöydässä istuneet tytön kaverit. Kaverini otti pöudältä pullon, iski siitä pohjan pois ja pääsi perääntymään ilman, että mitään fyysistä pääsi tapahtumaan.
Oikeusjuttuhan siitä tuli. Selvisi, että kaikki muut pöydässä istuneet olivat tytön kavereita ja he todistivat yksimielisesti, että kaverini oli ilman mitään syytä hyökännyt pullon kanssa ytön kimppuun. Tuomio pamahti Tosin ehdollisena, mutta kuitenkin.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Feikkijahtausvideoita tehtaillaan?

ViestiKirjoittaja N.. » 15.09.2018 18:05

Ööööh...
Mäkin oon istunu kuppilassa...
Ja joku on saattanu lähestyy kiinnostuksissaan mua...
Usein epämiellyttävistä tunkeilijoista pääsee eroon kertomalla olevansa esim. mielisairas...
En tiiä konservatiivin tapausta...ehkä se on aukonu päätään liikaa.
Tai ollu collegebyysat jalassa...
Any ways...todistajia tarvii ainoastaan poliisi ja alimmillaan rosis.
Eli jos poliisikeissii ei oo tehty, nii mistä hemmetistä ja mitä varten niitä "todistajii" on kehitelty...?
N..
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Paluu Yleinen keskustelu