Syksy saa minä en

Sana on vapaa!

Syksy saa minä en

ViestiKirjoittaja Keio69 » 15.09.2018 20:17

Tuntuu olevan tänlainen ongelma rouvilla laajemmingin keskustelu forumien Suoli treffien ja kahve pöytä keskustelujen perusteella toivottavasti ongelma ratkeaa ja jokainen saa ansionsa mukaan Kuva

Minulla ei ole saanti ongelmaa joka päivä saan vetää jalkaani haluamani väriset ja pituiset kalsongit Kuva
Keio69

Re: Syksy saa minä en

ViestiKirjoittaja *Haamis » 15.09.2018 21:01

Keio69 kirjoitti:Tuntuu olevan tänlainen ongelma rouvilla laajemmingin keskustelu forumien Suoli treffien ja kahve pöytä keskustelujen perusteella toivottavasti ongelma ratkeaa ja jokainen saa ansionsa mukaan Kuva

Minulla ei ole saanti ongelmaa joka päivä saan vetää jalkaani haluamani väriset ja pituiset kalsongit Kuva

:thumbup: :wave: :thumbup:
" Elämässä ei kannattaisi tehdä samaa tyhmyyttä kahteen kertaan,
valikoima on sen verran runsas"
*Haamis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 16.09.2018 01:20

Keio69 kirjoitti:Tuntuu olevan tänlainen ongelma rouvilla laajemmingin keskustelu forumien Suoli treffien ja kahve pöytä keskustelujen perusteella toivottavasti ongelma ratkeaa ja jokainen saa ansionsa mukaan Kuva

Minulla on pikkumustat. Sellaiset lyhyet, mutta tilavat ja hienot ACDC-kalsarit jalassa.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja redrum » 16.09.2018 07:24

Rouville on vain sanottava, että lisätkää vain vaatimustasoanne, niin saatte olla koko elämänne ilman :thumbup:

Ei seksin täydy olla rouville mikään etuoikeus, koska ei se ole kaikille herroillekaan. Kuulostaa ihan mukavalta välillä, että nainen EI saa. :thumbup:
redrum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Paluu Yleinen keskustelu