SoO: "Hakatkaa jokainen joka nojaakin vasemmalle"

Sana on vapaa!

Re: SoO: "Hakatkaa jokainen joka nojaakin vasemmalle"

ViestiKirjoittaja awa » 11.06.2016 07:48

Keke Ilomaa kirjoitti:
Mun mielestä on vain väärin, että löyhä-älyinen porukka haluaa käyttää jotain tekosyynä sille, että voisi harrastaa väkivaltaa. Mä en ole edes maahanmuuttomyönteinen, mutta inhoan mutujen käyttämistä faktojen sijaan.

Onko väkivaltaa valmistautua puolustamaan naisia ja kotiseutuaan?

Ketä vastaan puolustamista tarvitaan - vastaus: juuri niitä vakivallan tekijöitä ja luvattomasti maahan tunkeutujia vastaan!

Miten joidenkin päässä faktat ja fiktiot voivat mennä näin täydellisesti sekaisin?
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Blast » 11.06.2016 08:54

anarkistialkuasukas kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/soldiers_of_odinin_johto_yllyttaa_salaisissa_facebook-viesteissa_hakatkaa_jokainen_joka_nojaakin_vasemmalle/8941509

Pitkä artikkeli kuvakaappauksine yms.
Lukekaa itseksenne ja miettikää kelpaako yhtälailla todistusaineistoksi kuin MV-lehden vastaavat.

Itse arvelisin että artikkelissa on totta ainakin se että Odinien rivit rakoilevat, eli näemmä siellä on tämä "tolkun siipi" ja toisaalla "ääri-Odinit".
Sitä en tietenkään hyväksy että rekisteröidyn yhdistyksen tiloihin on tehty ilkivaltaa joidenkin "anarkistien" toimesta.

Kyseessä oli heidän mukaansa vitsi.

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... aZx0qwUt2e
Blast
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja vaaka » 11.06.2016 09:08

Herää kysymys, mistä ja miten muka Yle on saanut salaiset tietonsa? Jollekkin "luopiolle" maksettu tms.?
vaaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Legba » 11.06.2016 09:09

Suvakkifasistit yrittävät keksiä jotakin konkreettista tuomittavaa SoO:sta suunnatakseen huomion muualle omista rötöksistään. Mitään lainvastaista tai muuta väkivaltaistahan ei ole SoO:n toiminnassa ilmennyt. Anarkisteilla ja muilla äärivasemmistolaisilla kusipäillä väkivalta lisääntyy toisaalla koko ajan.
Suvakkimyrsky juomalasissa.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja helleh » 11.06.2016 09:31

Yhtä älykästä jengiä q äärimuslimimiehet :tongue:
Nainen tietää parhaiten mitä Nainen haluaa. Naisen on paras luottaa vain Naiseen. Naisen Ylhäisyys korostuu ihanan Naisen rinnalla.
Spoiler: näytä
Kuva LISA: :tongue:
helleh
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 11.06.2016 11:04

yxpöllövaa kirjoitti:Tähän on nyt kyllä erittäin vaikea suhtautua.
Toisaalta uskoakko uutiseen, kun ylen luotettavuus on alle kaiken arvostelun ja kun tietää kuinka mielellään ne tuollaisen uutisen julkaisisi.
Pystyisikö yle puolen miljardin budjetillaan "tekemään" tuollaisen uutisen. :kill:

Toisaalta jos tämä pitää paikkansa, niin se tarkoitti samalla SoOn loppua, nimittäin niiden uskottavuus on ollut vain ja ainoastaan niiden provosoitumattomuudessa.
Heti kun ne tekevät ainoankaan ylimitoitetun tai oikeudettoman kimpuunkäynnin, pahoinpitelystä puhumattakaan, niin ne on samalla tasolla kiakkovieraiden kanssa.
Sääli siinä mielessä, että kunnolla käyttäytymällä näillä olisi ollut, sekä ennalta ehkäisevä vaikutus, kuin myös vaikutus tavallisten suomalaisten itseensä uskomisen kohottamisessa.

Selvää pitäisi olla jokaiselle odinille, ettei tuon kokoisilla joukoilla pystytä tappelemalla muuttamaan yhtään mitään.

Ehkä en nyt vielä kuitenkaan usko tuohon ylen antiin, sieltä kun on viimeaikoina tullut sen verran vahvaa tuubaa, ettei sitä ole pystynyt ilman suojalaseja katsomaan.

KRP tutkii Facebook-viestit niin eiköhän asia selviä.
Once it's been published on the internet, it's never gonna leave permanently...
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja Judegement » 11.06.2016 13:08

Keke Ilomaa kirjoitti:
yxpöllövaa kirjoitti:"Apukoulu tuli mieleen tuosta luokattoman huonosta kielenkäytöstä :|

"Lyökää vitusa tivoli pääle. Meille ei perkele vittuila""

Tämä tässä jutussa oikeastaan haiskahtikin, tuo osuu vähän liian tarkaan tähän impivaaralaistamis taktiikkaan.
Tulee vallan mieleen kuinka sujuvasti se "isämmaan pulustaja" käännettiin kriittisten niskoille, vaikka se nimenomaan oli il-palstan suvakkien joukosta möläytetty (kirjoitettu).

Se paska kielenkäyttö ei tainnut olla se pointin pihvi :roll:
Ei, se on vaan yksi yksinkertaisuuden ulkoisista tunnusmerkeistä ;) .
Judegement
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Judegement » 11.06.2016 13:13

Keke Ilomaa kirjoitti:
yxpöllövaa kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:
yxpöllövaa kirjoitti:"Apukoulu tuli mieleen tuosta luokattoman huonosta kielenkäytöstä :|

"Lyökää vitusa tivoli pääle. Meille ei perkele vittuila""

Tämä tässä jutussa oikeastaan haiskahtikin, tuo osuu vähän liian tarkaan tähän impivaaralaistamis taktiikkaan.
Tulee vallan mieleen kuinka sujuvasti se "isämmaan pulustaja" käännettiin kriittisten niskoille, vaikka se nimenomaan oli il-palstan suvakkien joukosta möläytetty (kirjoitettu).

Se paska kielenkäyttö ei tainnut olla se pointin pihvi :roll:

Sorry nyt mutta en varsinaisesti ole tietoinen sinun pihvistäsi, otin tuon lainauksen sinun viestistäsi ainoastaan esimerkiksi ylikehnosta kirjoitustaidosta, joka laittaa epäilemään, että kyseessä on tarkoituksella keskusteluun tungettu feikki viesti, jota sitten kuvakaapataan, levitellään ja suuresti paheksutaan ja nyt jo oikein poliisiylijohdon puolesta tutkitaan. Eihän tästä puutu enää kuin sippilä ja sauli tuomitsemasta tätä törkeääkin törkeämpää rikosta.
Homma alkaa kulkea taas niin tuhannesti nähtyä tuttua latua, että alan olla sataprosenttisen varma, että kyseessä on jollain tavoin väärennetty tilaus"uutinen"
Suvaitsevaistoa ja valtamediaa ei nyt vaan ole enää pitkään aikaan voinut syyttää reilusta pelistä eikä puolueettomuudesta.
Tämä oli minun pointtini tästä tofupihvistä.

On kai hyvä muistaa, että oodinit ovat tehneet tähän mennessä tasan nolla rikosta suomessa.
Siitä huolimatta yle katsoo asialliseksi nostaa jutun ykkösaiheekseen, samaan aikaan kun 1,5 miljoonan vahingot aiheuttanut bussien tuhopoltto, jonka tekijät kehuskelee teollaan omilla sivuillaan, jää pikkuiseksi riviuutiseksi.
Kyllähän minä ymmärrän, että sinä ylelle hommia tekevänä (olet itse kertonut) olet lojaali talolle, mutta yritätkö tosiaan väittää ettet näe tuossa uutisoinnissa mitään epäsuhtaa.

Jos olet yhtään selaillut tätä palstaa, niin olet varmasti huomannut että olen tuominnut tuon anarkomarkojen bussi-iskun täysin. Mutta tuo boldaamani paikka ei pidä paikkaansa, Odineiden (vittu en tiedä yhtään miten tuo pitäisi taivuttaa?) perustajaurpo sai vähän aikaa sitten tuomion väkivaltarikoksesta.

Ja minä en ole lojaali YLElle, vaikka niille freelancerhommia olen tehnytkin. Yhtä hyvin voisit väittää, että olen lojaali MTV3:lle, Neloselle tai TV7:lle. Mä ja me muut freelancerit tehdään duunia työnantajalle, mutta meidän mielipiteet ovat kyllä meidän omat. Ja joskus joutuu tekemään töitä joista ei tykkää. Olen tehnyt ohjelmia joita en itse ikinä katsoisi. Siitä huolimatta me tehdään joka ikinen duuni niin hyvin kuin pystytään.

Ja jos mitenkään osaat käyttää lukemistaitoa ja kykyä sisäistää mitä luet, niin itse sanoin, että tuo YLEn juttu on tarkoituksenmukainen. Tarkoittaa ihan sillä kotimaisella, että itsekin kritisoin sitä :|

Mun mielestä on vain väärin, että löyhä-älyinen porukka haluaa käyttää jotain tekosyynä sille, että voisi harrastaa väkivaltaa. Mä en ole edes maahanmuuttomyönteinen, mutta inhoan mutujen käyttämistä faktojen sijaan.

Tuo Odin-porukka on pelkkiä raukkoja, tyhmiä, päihdeongelmaisia tai itsetunnottomia urpoja, jotka luulevat että niiden elämä muuttuu paremmaksi kun löytää syntipukin omiile mokilleen. Vaikka tässä maassa ei olisi yhtään maahanmuuttajaa, nuo antennivikaiset hölmöt olisivat edelleen ihan samassa jamassa. Sen jälkeen syytetään yhteiskuntaa, sukulaisia, Jorma Uotisen tanssiaskelia tai ihan mitä vaan, mutta ei löydy munaa katsoa peiliin ja todeta "ehkä vika on mussa, pitäisiköhän muuttaa omaa toimintaa tai ajatusmaailmaa" :|
Kyllä se odinienkin elämä siitä paranee kun löytävät peilin ja sitä myötä näkevät todennäköisen pääsyyllisen oman elämänsä surkeuteen, edellyttäen että tarttuvat ongelmiinsa. Omilla asenteilla ja elämänvalinnoilla voi tehdä ihmeitä elämäntilanteelleen.
Judegement
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 11.06.2016 16:37

"Poliisi kävi vasemmistoliiton puoluekokouksessa Soldiers of Odinin vuoksi - "provokatiivinen ele"

- He kävivät näyttäytymässä, kävelivät siitä ohi. Puoluekokousväki piti sitä provokatiivisena eleenä, Tikka kertoo.

Poliisi kävi kerran paikalla, mutta ketään ei tarvinnut poistaa paikalta."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016061 ... 9_uu.shtml

Oliko siellä niitä pusikkoraiskaajamamuja, vai?
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu