"Pystyihmisten" alkukoti ei ollut sittenkään Afrikassa?

Sana on vapaa!

Re: "Pystyihmisten" alkukoti ei ollut sittenkään Afrikassa?

ViestiKirjoittaja Backstage » 11.06.2016 22:54

Jani Petteri kirjoitti:Minulla on yhtä paljon todisteita kuin sinulla, eli ei mitään. Sinua tässä lähinnä sääliksi käy jos uskot jonkin nojatuolitiedemiehen sepustuksiin ajalta jolloin edes mitään kunnollisia tutkimusvälineitä ei ollut käytössä. Sinun on turha tuoda jotain vanhoja kerrostumien alta löytyneitä sianhampaita, ne ei ihmisen historiaa juuri valaise. Onko sinun oma ajattelukyky tosiaan noin vajavainen?

Kerro nyt ihmeessä oma kantasi, minä luotan satojen vuosien aikana tehtyyn tieteelliseen tutkimustulokseen, sinä luotat... et mihinkään?

Paitsi nyt olet tässäkin ketjussa aukomassa päätäsi, ketjun jonka aloituksessa jo siteerataan tieteellistä tutkimusta.

Olet enemmän kuin älyllisesti epärehellinen, olet oikeasti tyhmä.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Iggy P. » 11.06.2016 23:07

Faija väitti eläessään, et ollaan kuuluneet näihin Temppeliherroihin?
Iggy P.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Jani Petteri » 11.06.2016 23:12

Backstage kirjoitti:
Jani Petteri kirjoitti:Minulla on yhtä paljon todisteita kuin sinulla, eli ei mitään. Sinua tässä lähinnä sääliksi käy jos uskot jonkin nojatuolitiedemiehen sepustuksiin ajalta jolloin edes mitään kunnollisia tutkimusvälineitä ei ollut käytössä. Sinun on turha tuoda jotain vanhoja kerrostumien alta löytyneitä sianhampaita, ne ei ihmisen historiaa juuri valaise. Onko sinun oma ajattelukyky tosiaan noin vajavainen?

Kerro nyt ihmeessä oma kantasi, minä luotan satojen vuosien aikana tehtyyn tieteelliseen tutkimustulokseen, sinä luotat... et mihinkään?

Paitsi nyt olet tässäkin ketjussa aukomassa päätäsi, ketjun jonka aloituksessa jo siteerataan tieteellistä tutkimusta.

Olet enemmän kuin älyllisesti epärehellinen, olet oikeasti tyhmä.

Kyllä jos yhtään on sinun ajatuskyky apinaa korkeammalla, niin kyllä noista minun viesteistä minun kanta jo ilmenee. Mutta sinä olet varmaan jo pökkimässä sitä karvaista apina äitiäsi siellä peräkammarissa suoleen. :kill:
Jani Petteri
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 12.06.2016 08:37

Iggy P. kirjoitti:Faija väitti eläessään, et ollaan kuuluneet näihin Temppeliherroihin?

Kuva

Onko Iggyllä hevonen?
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja Legba » 12.06.2016 09:08

"Ollaan kuuluneet" temppeliherroihin? Juu, niin.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu