Husu saa tytöiltä VÄÄRIÄ VASTAUKSIA (julkaistu 1h sitten)

Sana on vapaa!

Re: Husu saa tytöiltä VÄÄRIÄ VASTAUKSIA (julkaistu 1h sitten

ViestiKirjoittaja Veli Pontikka » 19.09.2016 17:39

Kuva
Kuva
IL Refugee ja se porsas, jonka susi söi.
Veli Pontikka
Kauhee Apina!
Kauhee Apina!

ViestiKirjoittaja Backstage » 19.09.2016 18:19

Multinick ojatuomi-keitele on näköjään napannut jo mopo-jonneja haaviinsa.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 19.09.2016 18:30

Husun pässi yritti lopussa vielä muuttaa tyttöjen kokemukset rasismiksi vain. "pelotanko minä teitä koska olen maahanmuuttaja", eli taas vain että tytöt eivät suinkaan pelkää tosiasioita vain vaan "erilaisuutta"...
Epäreilu kyrpä ei mulla muuta.
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 19.09.2016 18:31

Taneli.T kirjoitti:Epäreilu kyrpä ei mulla muuta.

Sulla on epäreilu kyrpä? :wtf:
If you say I'm breakin'
If I break on through
Then it's only 'cause I wanted it more than you
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Legba » 19.09.2016 18:32

Backstage kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:Husu on tyhmä kuin tynnyri :roll:
Ja mukavasti ratsastaa tuolla tapauksella - mitäs mieltä Husu on somalialaisen raiskaajamurhaajan toimista? :|

Husu on innoissaan ja odottaa vuoroaan, sitten sinäkin pääset taas valkopesemään.

Missä päin maailmaa somalikusipäistä tai suvakkikusipäistä olisi ollut jotakin hyötyä?
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 19.09.2016 18:35

Keke Ilomaa kirjoitti:
Taneli.T kirjoitti:Epäreilu kyrpä ei mulla muuta.

Sulla on epäreilu kyrpä? :wtf:

No jos joskus raiskaan jonkun niin sitten voidaan sanoa noin.
Tällä hetkellä se on erireilu :peukkuylös:
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Isä Joosef » 19.09.2016 18:38

Taneli.T kirjoitti:Husun pässi yritti lopussa vielä muuttaa tyttöjen kokemukset rasismiksi vain. "pelotanko minä teitä koska olen maahanmuuttaja", eli taas vain että tytöt eivät suinkaan pelkää tosiasioita vain vaan "erilaisuutta"...

Jos matu ahdistelee suomityttöä eikä tyttö siihen alistu on hän rasisti, siinä husun ja suvakkien sanoma yksinkertaisuudessaan.
Isä Joosef
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Hobbes » 19.09.2016 18:45

Isä Joosef kirjoitti:
Taneli.T kirjoitti:Husun pässi yritti lopussa vielä muuttaa tyttöjen kokemukset rasismiksi vain. "pelotanko minä teitä koska olen maahanmuuttaja", eli taas vain että tytöt eivät suinkaan pelkää tosiasioita vain vaan "erilaisuutta"...

Jos matu ahdistelee suomityttöä eikä tyttö siihen alistu on hän rasisti, siinä husun ja suvakkien sanoma yksinkertaisuudessaan.

Tämä mitä poliitikot ja media tekevät on karhunpalvelus sekä kantaväestölle että maahanmuuttajille... Jos annat jonkun hyväksikäyttää sinua, niin mitä luultavimmin joku tarttuu tilaisuuteen... Ja näin matut tekevät, he käyttävät Suomen sosiaaliturvaa sekä suvakkien täysin älytöntä "saat tehdä mitä haluat monikulttuurisuuden nimissä" -linjaa hyväkseen niin kauan kuin se vaan on mahdollista...

Tämä jatkuu niin kauan kuin sen annetaan jatkua, eikä tuo edistä ollenkaan niiden maahanmuuttajien integroitumista suomalaiseen yhteiskuntaan. Päinvastoin. Yhteiskunta tulee vain voimaan pahoin...
Ignorance is bliss. ~ Cypher
Hobbes
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja yxpöllövaa » 19.09.2016 19:02

Tulipas hyvä mieli likkojen vastauksista, alkoi taas olla sellainen tunne, ettei suomesta löydy enää yhtään täysjärkistä ihmistä.
Ja nyt sitten suomalainen nuoriso tuntuu antavan pelkästään täyspäisiä lausuntoja haastatteluissa.
Luulis keski-ikäistä suvakki helmikanaa korpeevan, kun huomaa ettei ole ollut "in" enää vuosikausiin.
:clap: :clap: :clap:
yxpöllövaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Legba » 19.09.2016 19:13

Hobbes kirjoitti:
Isä Joosef kirjoitti:

Tämä mitä poliitikot ja media tekevät on karhunpalvelus sekä kantaväestölle että maahanmuuttajille... Jos annat jonkun hyväksikäyttää sinua, niin mitä luultavimmin joku tarttuu tilaisuuteen... Ja näin matut tekevät, he käyttävät Suomen sosiaaliturvaa sekä suvakkien täysin älytöntä "saat tehdä mitä haluat monikulttuurisuuden nimissä" -linjaa hyväkseen niin kauan kuin se vaan on mahdollista...
Tämä jatkuu niin kauan kuin sen annetaan jatkua, eikä tuo edistä ollenkaan niiden maahanmuuttajien integroitumista suomalaiseen yhteiskuntaan. Päinvastoin. Yhteiskunta tulee vain voimaan pahoin...

Juuri näin. Myös se että kansa menettää luottamuksensa niin poliitikkoihin, mediaan kuin virkamiehiin tarkoittaa suoraa tietä anarkiaan ja väkivaltaan. Hankalaa tulevaisuutta näyttää.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu