Saksalainen mainos ei mulla muuta.

Sana on vapaa!

Re: Saksalainen mainos ei mulla muuta.

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 19.09.2016 17:42

Pekka6 kirjoitti:Tuomittaisiinkohan homot ja naiseksi pukeutuvat miehet hyökkäyksestä uskon rauhaa vastaan,
jos pukeutuisivat hijabiin mikä on ainoastaan musliminaisille tarkoitettu?

Mistä hijabia saa?
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Mysticus » 19.09.2016 17:50

Olen aikoinaan osallistunut uskonnontunneille ja oppinut mielestäni ihan hyvin sen, mitä pitikin. Voi sanoa, että eettinen ja moraalinen koodistoni on osittain peräisin sieltä 10 käskyä tyyppisistä ohjeista ja anteeksiantamisessa ja armon antamisessa muita kohtaan. Se kai on ko. opetuksen tarkoitus enemmän kuin uskovaiseksi opettaminen. No joka tapauksessa olen saanut ev.lut. kasvatuksen, mutta käytännössä voin päättää ihan itse harjoitanko sitä vai en. Meillä ei uskontoon liity pukeutumiskoodeja, naisen alistamista, eturistiriitaa tieteen kanssa (joku voi olla eri mieltä, jos haluaa pitää Raamattua ohjenuorana), ei kiellettyjä kirjoja tai taiteita yms. Suomalaiset ovat uskonnollisesti hyvin vapaita. Meillä on tietty hyvä moraalinen raami, mutta ketään ei siihen silti pakoteta. Valtio säätää maalliset lait. Papit ovat yliopistoissa koulutettuja eikä mitään omia tulkintojaan saarnaavia itseoppineita lukutaidottomia.

Kaltaiselleni modernille länsimaisia vapauksia nauttivalle naiselle islam on henkistä väkivaltaa. Se pakottaisi päälleni tietyt vaatteet, se kieltäisi minulta mm. ammattini, alistaisi minut miespuolisten sukulaisteni ja aviomieheni alamaiseksi, kieltäisi lukemasta erikseen määriteltyjä teoksia tai erikseen määritellyistä aiheista , pakottaisi minut uskonnolliseen normistoon, joka korvaa valtion riippumattoman lainsäädännön ja tuomio- ja toimeenpanovallan. Islam tekisi elämästäni vankilan ja siihen sopeutumattomana päättäisin todennäköisesti päiväni kivitettynä johonkin kuoppaan. Minun näkökulmastani katsoen islam on helvetti ja ihmettelen niitä vihervassarinaisia, jotka jatkuvasti ihannoivat ja haluavat tuoda maahan lisää islamia. Nähdäkseni juuri vihervassarit ovat Suomen historiassa joutuneet tekemään kovimman työn vapauksiensa ja itsenäisyytensä vuoksi, sillä ylemmän säädyn naisilla hyvä taloudellinen asema toi melkoisen määrän vapauksia. Islam on länsimaiselle naiselle tappotuomio.
Suurin osa kirjoittamastani osoittaa huonoa taitoa sarkasmin vaativassa lajissa.
Mysticus
Vuoden Tittelitön Torikahvilalainen
Vuoden Tittelitön Torikahvilalainen

ViestiKirjoittaja Pekka6 » 19.09.2016 17:52

Shiro_Ishii kirjoitti:
Pekka6 kirjoitti:Tuomittaisiinkohan homot ja naiseksi pukeutuvat miehet hyökkäyksestä uskon rauhaa vastaan,
jos pukeutuisivat hijabiin mikä on ainoastaan musliminaisille tarkoitettu?

Mistä hijabia saa?

Nimitetään vain kaikki meidän omien vanhojen perinteittemme huivit "hijabeiksi"

Ha-ha

:happy: :happy: :happy:
älä tuijota avatarTANI
Pekka6
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Shiro_Ishii » 19.09.2016 17:56

En tiedä mitä se on, kun muslimeille on tärkiää piilotaa naiset ja pitää heidät kotona ja puettuna säkkiin. Suomalainen mies on tajunnut, että tasa-arvoisessa maailmassa nainen kuuluu pistää töihin.
Aito Ug-trolli ja torikahvilan epävirallinen maskotti, ehkä koko maailman virallinen maskotti. Totuus ratkaisee.

Minä elän.
Shiro_Ishii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Hobbes » 19.09.2016 17:59

Tämä sama aihe oli jo aamulla jossakin ketjussa, ja silloinkin vastasin, että miksei saksalaiset luo musliminaisille mainosta tyyliin: "Mikset sinäkin pukeutuisi minihameeseen?"

Miksi saksalaisnaisten pitäisi pukeutua hijabiin, miksei musunaiset voi pukeutua minihameeseen? Tämä on ydinkysymys, miksi siis kantaväestön pitää sopeutua maahantulijoiden tapoihin eikä tosinpäin... Tämähän on ihan älyttömäksi mennyt länsieurooppalainen elämänmeno... Monikulttuurisuus on siis sitä, että maahanmuuttajat säilyttävät oman kulttuurinsa, ja kantaväestö luopuu omastaan...
Ignorance is bliss. ~ Cypher
Hobbes
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 19.09.2016 18:16

Hobbes kirjoitti:Tämä sama aihe oli jo aamulla jossakin ketjussa, ja silloinkin vastasin, että miksei saksalaiset luo musliminaisille mainosta tyyliin: "Mikset sinäkin pukeutuisi minihameeseen?"

Miksi saksalaisnaisten pitäisi pukeutua hijabiin, miksei musunaiset voi pukeutua minihameeseen? Tämä on ydinkysymys, miksi siis kantaväestön pitää sopeutua maahantulijoiden tapoihin eikä tosinpäin... Tämähän on ihan älyttömäksi mennyt länsieurooppalainen elämänmeno... Monikulttuurisuus on siis sitä, että maahanmuuttajat säilyttävät oman kulttuurinsa, ja kantaväestö luopuu omastaan...

Niin, sano muuta...
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Legba » 19.09.2016 19:47

Tuossa aloituksen kusetuksessa eli mainoksessa on ollut Unesco mukana. Saatana.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu