Moderaatioketju + bannit ja varoitukset + Ylläpito tiedottaa

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Re: Moderaatioketju

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 04.01.2016 16:22

Tutkin asiaa ja se hoituisi lataamalla ja asentamalla tähän foorumiversioon modi joka on ohjelmoitu ylimääräisten sillisalaatien automaattiseen poistamiseen.
https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=70&t=699835
https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=69&t=937075

Siinä muutama esimerkki.. Ei olla ainoita jotka tämän ongelman kanssa rämpivät.

Mä en pysty modeja asentamaan, se jää Tepin nakiks jos hänellä joskus on aikaa ja halua siihen.
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Liçá » 04.01.2016 18:04

Teppotulkku kirjoitti:
Taneli.T kirjoitti:Tutkin asiaa ja se hoituisi lataamalla ja asentamalla tähän foorumiversioon modi joka on ohjelmoitu ylimääräisten sillisalaatien automaattiseen poistamiseen.

Mä en pysty modeja asentamaan, se jää Tepin nakiks jos hänellä joskus on aikaa ja halua siihen.

Ei viiti edes yrittää, ettei riko mitään noilla v. 2008 modeilla. Lisäksi ei tietoa, miten suomalaisen Munfoorumi-tuen käy, jos on itse säätänyt jotain päin peetä.

nå voitko sitten poistaa sen rajoituksen kokonaan, kun muuten pitää aina poistaa ne ylimääräiset lainaukset :tongue:
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liçá » 05.01.2016 17:36

Liçá kirjoitti:
Teppotulkku kirjoitti:
Taneli.T kirjoitti:Tutkin asiaa ja se hoituisi lataamalla ja asentamalla tähän foorumiversioon modi joka on ohjelmoitu ylimääräisten sillisalaatien automaattiseen poistamiseen.

Ei viiti edes yrittää, ettei riko mitään noilla v. 2008 modeilla. Lisäksi ei tietoa, miten suomalaisen Munfoorumi-tuen käy, jos on itse säätänyt jotain päin peetä.

nå voitko sitten poistaa sen rajoituksen kokonaan, kun muuten pitää aina poistaa ne ylimääräiset lainaukset :tongue:

ja nyt on vielä se onglema et trollit ei osaa poistaa noita oikein, niin tulee lisää sekasotkua :tongue:
viewtopic.php?f=15&t=1324&start=30#p18587
viewtopic.php?f=5&t=611&start=103#p18101
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tsaari » 06.01.2016 12:52

Teppotulkku kirjoitti:Käyttäjät "Liçá" ja "tillin tallin" huilaavat seuraavat kaksi viikkoa.

Jos havaitaan tupla-nikkien käyttöä, porttikiellosta tehdään pysyvä.

Hyvä.
The winter is coming, but when?
Tsaari
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Mysticus » 06.01.2016 16:26

Teppotulkku kirjoitti:Käyttäjät "Liçá" ja "tillin tallin" huilaavat seuraavat kaksi viikkoa.

Kiitos.
Suurin osa kirjoittamastani osoittaa huonoa taitoa sarkasmin vaativassa lajissa.
Mysticus
Vuoden Tittelitön Torikahvilalainen
Vuoden Tittelitön Torikahvilalainen

ViestiKirjoittaja Liike » 06.01.2016 17:04

Minun mielestäni kummankin bannaaminen oli yhtä tyhmää kuin huonon jääkiekkotuomarin sekä ryntääjälle että käsivarren suojakseen nostaneelle antama jäähy.

Paljon yksinkertaisempaa ja oikeudenmukaisempaa olisi ollut nimimerkin “Tillin tallin” alias ”Jamo3” turhien sekoilujen estäminen heti hänen aloitettuaan täälläkin saman sirkuksen kuin IL Keskustelussa. Jokainen hänen kommenttejaan jo siellä lukenut on nähnyt vanhat helsinkiläisen osuuskaupan hallinnossa istuvien poliitikkojen nimilistat ja muut copypastet jo noin tsiljoona kertaa. Ellei hänen kommenteissaan ole copypastea, ei ole myöskään muuta sisältöä, kuten tuokin esimerkkiavaus osoittaa: viewtopic.php?f=15&t=1407

Sen sijaan bannaamasi Liçá on tuottanut tälle sivustolle hyvääkin sisältöä ja osallistunut teknisillä ehdotuksillaan sivuston kehittämiseen ehkä enemmän kuin kukaan muu. Häiriköijälle vastaileminen on aika erikoinen bannin syy. Vähän vastaavaa kuin jos kieltäisit rauhalliset katupartiot sillä perusteella, että ne yrittävät estää rötöstelyä.

Sitä paitsi, jos jonkun silmiä kirvelevät tietyn kirjoittajan viestit, eikö olisi järkevämpää neuvoa häntä piilottamaan ne tämän sivuston vihamies-asetuksella.

No, te kaksihan tätä sivustoa pyöritätte, joten sensuroikaa ja bannailkaa sydämenne kyllyydestä. Voitte vaikka tehdä tästä rotupuhtaan sosialistis-persulaisen kuplan itsellenne.
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 06.01.2016 17:12

Omasta puolestani kerron että minulle ei ole Licasta valiteltu, ei yv.nä eikä "virallisia polkuja" kuin muutama kerta koko foorumin aukioloaikana.
Ilmeisesti siis porukat ovat kuormittaneet pelkkää Tepiä jostain syystä.. Yv.nä tai mailina.
Minä toivoisin että ilmoitukset tehtäisiin ilmoitus nappulasta, näin kaikki kuorma ei kasaudu pelkälle Tepille..
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 06.01.2016 17:13

Liike kirjoitti:
Sitä paitsi, jos jonkun silmiä kirvelevät tietyn kirjoittajan viestit, eikö olisi järkevämpää neuvoa häntä piilottamaan ne tämän sivuston vihamies-asetuksella.

Sitä minä olen yrittänyt..
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 06.01.2016 17:13

Liike kirjoitti:
No, te kaksihan tätä sivustoa pyöritätte, joten sensuroikaa ja bannailkaa sydämenne kyllyydestä. Voitte vaikka tehdä tästä rotupuhtaan sosialistis-persulaisen kuplan itsellenne.

Höpö höpö.
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja ojatuomi » 06.01.2016 17:53

Liittyen kaksikkoon Tillin tallin ja Liçá, olen samaa mieltä kuin nimimerkki Liike. Aika helppoa nähdä asia niin että jos edellinen olisi ollut pois sivustolta, myös jälkimmäisen Jamo3v-kuittailuja ei olisi nähty ja tuo oli ilmeisesti Liçán tapa ilmaista ärtymistään Tillin tallinin jatkuvaan copy-pasteen, Liçá ei tainnut olla läheskään ainoa foorumilainen jota moinen ärsytti. Tietyissä tilanteissa Liçán kanssa pystyi jopa keskustelemaan ja hänellä oli myös positiivista annettavaa foorumille. Toivoisin että Liçán banni puretaan.

Tarkennukseksi. Siihen osaan jossa Liike kritisoi moderaattoreita, siihen en yhdy ja en jaa tätä näkemystä. Kuitenkin vaikuttaisi siltä että "persut hallitsevat foorumin ilmatilaa" (sanonta peräisin US Puheenvuoroista) ja jos bannien perustelu on käyttäjien moderaattoreille lähettämät valitukset, on olemassa vaara siitä että "ei-persuja" joutuu banniin näkemyksiensä takia ja sitähän me emme halua.
ojatuomi
VIERAILIJA
VIERAILIJA

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute