Moderaatioketju + bannit ja varoitukset + Ylläpito tiedottaa

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Re: Moderaatioketju

ViestiKirjoittaja Rajatkiinni » 11.01.2016 08:00

Pro Patria et Lege kirjoitti:
Taneli.T kirjoitti:
Pro Patria et Lege kirjoitti:Heippa!
Olen kirjoittanut pari kertaa eri ketjuihin pitkähkön kommentin, mutta niiden lähetys ei ole onnistunut, vaikka olen ihan oikein ollut sisään kirjautuneena omalla nimimerkilläni. Kun yritän lähettää tekstin "kone" pyytää minua kirjautumaan uudelleen sisään ( vaikka olen ollut koko ajan kirjautuneena). Esikatselu ja tekstin talletus-nappulat tuottavat saman tuloksen. Sitten kun kirjaudun uudelleen on kirjoittamani teksti häipynyt bittiavaruuteen. Mikä vikana?

Onko tässä joku aikarajoitus, jonka kuluessa teksti pitää saada valmiiksi, vai mikä mättää?

Eipä huvita turhaan kirjoitella, kun teksti ei ilmesty muiden luettavaksi :(

Ikävä juttu. Tuo on kamalaa kun pitkä stoori katoaa bittiavaruuteen!
Yksi keino varmistaa pitkän tärkeän stoorin säilyvyys on että kirjoittaa sen aluksi johonkin tekstiasiakirjaan tms, sitten sieltä copypastettaa tänne.

Ei ole mitään aikarajoitusta mielestäni, mutta testaan asian kyllä.
Voisikohan vaikuttaa jos proxyn kautta kirjoittaa, jokin aikaraja siellä??
Sen kuitenkin tiedän että viestin kokorajoitus on 60 000 merkkiä tällä hetkellä.

Kiitos vastauksesta!

En kylläkään tiedä, mitä tarkoittaa proxy. Kirjoitan nykyään tabletilla. Muille palstoille tekstit sujahtavat normaalisti, vain täällä on mennyt pari kertaa lähetys pieleen. Ei niissä kirjoittamissani mielipiteissä mitään maata mullistavaa ollut. Olisi vain ollut kiva osallistua ajankohtaiseen keskusteluun. Maapallo pyörii edelleen kömmähdyksistä huolimatta. Lyhyet tekstit näyttävät kelpaavan "sensurointia harjoittavalle koneälyllekin". :thumbup:

Voin testata joskus aikarajoitusta pitämällä kesken kirjoituksen kahvitauon, ja jatkaa sen jälkeen kirjoitusta. Sittenhän sen näkee vaikuttaako kirjoitukseen käytetty aika lähetyksen onnistumiseen.

Proxy= https://fi.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4lityspalvelin
Kannattaa todella kirjoittaa ensin johonkin muistioon ja tallentaa se myös, mitä haluaa jos jokin rajoitus estää lähettämästä viestiä.
Ei ainakaan mene hukkaan kirjoitettu viesti.
Rajatkiinni

ViestiKirjoittaja Dunst » 11.01.2016 12:25

Monella on ollut viestin lähetysongelmia. Tässä pieni vinkki siihen, jos nettiyhteys pätkii kesken kirjoittelun. (läppäri + nettitikku)

Kun nettiyhteys menee poikki, niin silloin katkeaa myös yhteys Torikahvilaan ja kirjautuu ulos. Minä avaan uuden yhteyden ja toisen selaimen, jolla kirjauden Torikahvilaan. Tässä vaiheessa on eka selaimella tekstit vielä tallella. Kopioin tekstin uuteen selaimeen (linkitykset yms säilyy matkassa) ja jatkan kirjoittelua ja lähetän. (Kannattaa asentaaa useapi eri selain läppäriin) . Joskus jos teksti "hukkuu", niin selaa sivuja taaksepäin, niin todennäköisesti tekstisivu löytyy.
Dunst

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 11.01.2016 12:35

Dunst kirjoitti:Monella on ollut viestin lähetysongelmia. Tässä pieni vinkki siihen, jos nettiyhteys pätkii kesken kirjoittelun. (läppäri + nettitikku)

Kun nettiyhteys menee poikki, niin silloin katkeaa myös yhteys Torikahvilaan ja kirjautuu ulos. Minä avaan uuden yhteyden ja toisen selaimen, jolla kirjauden Torikahvilaan. Tässä vaiheessa on eka selaimella tekstit vielä tallella. Kopioin tekstin uuteen selaimeen (linkitykset yms säilyy matkassa) ja jatkan kirjoittelua ja lähetän. (Kannattaa asentaaa useapi eri selain läppäriin) . Joskus jos teksti "hukkuu", niin selaa sivuja taaksepäin, niin todennäköisesti tekstisivu löytyy.

:thumbup:
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Backstage » 11.01.2016 12:37

Minulla on pari viestiä kadonnut bittiavaruuteen kun olen kirjoittanut vastausta ja joku on lisännyt uusia viestejä ketjuun, tällöin tuleekin lähetyksen jälkeen väliruutu joka näyttää nämä uudet lisätyt viestit ja voit tällöin vielä muokata omaa viestiäsi ennen varsinaista lähetystä.
Padilla en tätä ole aina huomannut ja tällöin kun olen siirtynyt muualle onkin tekstini kadonnut, koska en sitä LOPULLISTA lähetä napin painallusta ole tehnyt.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 11.01.2016 12:44

Backstage kirjoitti:Minulla on pari viestiä kadonnut bittiavaruuteen kun olen kirjoittanut vastausta ja joku on lisännyt uusia viestejä ketjuun, tällöin tuleekin lähetyksen jälkeen väliruutu joka näyttää nämä uudet lisätyt viestit ja voit tällöin vielä muokata omaa viestiäsi ennen varsinaista lähetystä.
Padilla en tätä ole aina huomannut ja tällöin kun olen siirtynyt muualle onkin tekstini kadonnut, koska en sitä LOPULLISTA lähetä napin painallusta ole tehnyt.

Tuo ominaisuus on poistettavissa.. Se on tietty omalla tapaa ihan hyvä ominaisuus kuitenkin, mutta noita kuvailemiasi mokia on kyllä sattunut aika paljon...
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Backstage » 11.01.2016 12:47

Taneli.T kirjoitti:
Backstage kirjoitti:Minulla on pari viestiä kadonnut bittiavaruuteen kun olen kirjoittanut vastausta ja joku on lisännyt uusia viestejä ketjuun, tällöin tuleekin lähetyksen jälkeen väliruutu joka näyttää nämä uudet lisätyt viestit ja voit tällöin vielä muokata omaa viestiäsi ennen varsinaista lähetystä.

Tuo ominaisuus on poistettavissa.. Se on tietty omalla tapaa ihan hyvä ominaisuus kuitenkin, mutta noita kuvailemiasi mokia on kyllä sattunut aika paljon...

Ominaisuus itsessään on ihan hyvä kun vain osaa sitä nyt vain pitää silmällä.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liçá » 11.01.2016 19:56

Teppotulkku kirjoitti:Käyttäjä "srvstr" ikibanni lukuisten käyttäjien valitusten, ylläpidon neuvottelun ja päätöksen jälkeen.

:wtf: mites se "survi" noin
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liçá » 11.01.2016 22:36

Teppotulkku kirjoitti:Valitettavasti joudumme sulkemaan Vieraskirjan yhden häirikön takia, Torikahvila ei ole mielisairaanhoitajan vastaanotto. Yritetään uudestaan joskus toiste.

hyvä juttu, ei siinä ollut muutenkaan mitään järkeviä viestejä :tongue:
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 11.01.2016 22:39

Liçá kirjoitti:
Teppotulkku kirjoitti:Valitettavasti joudumme sulkemaan Vieraskirjan yhden häirikön takia, Torikahvila ei ole mielisairaanhoitajan vastaanotto. Yritetään uudestaan joskus toiste.

hyvä juttu, ei siinä ollut muutenkaan mitään järkeviä viestejä :tongue:

Oli siellä jokunen :tongue:
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Slaba » 13.01.2016 21:43

Kuinka kauan pysyy kirjautuneena, vaikka ei kirjoita mitään? Minulle on käynyt nyt pari kertaa niin, että olen joutunut kirjautumaan uudelleen, kun on tullut lueskeltua noita uutisia. Onko vika tässä päässä?
"Asiat saa näyttämään itselleen sopivilta, kunhan ottaa huomioon vain ne asiat, jotka itselle sopivat"

Vanha Kyrsäniemeläinen sanonta
(Yleisessä käytössä suvakkien mediassa)
Slaba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute