Moderaatioketju + bannit ja varoitukset + Ylläpito tiedottaa

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Re: Moderaatioketju

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 13.01.2016 21:49

Slaba kirjoitti:Kuinka kauan pysyy kirjautuneena, vaikka ei kirjoita mitään? Minulle on käynyt nyt pari kertaa niin, että olen joutunut kirjautumaan uudelleen, kun on tullut lueskeltua noita uutisia. Onko vika tässä päässä?

Hmm.. Mä en oo nevö tippunu pois kirjauksesta. Käytätkö mobiilia, se voisi olla yksi syy...
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Mysticus » 14.01.2016 14:50

Teppotulkku kirjoitti:Käyttäjä "srvstr" ikibanni lukuisten käyttäjien valitusten, ylläpidon neuvottelun ja päätöksen jälkeen.

Mitä tapahtui? :o Taisi tapahtua jossakin ketjussa, jota en itse seurannut.
Suurin osa kirjoittamastani osoittaa huonoa taitoa sarkasmin vaativassa lajissa.
Mysticus
Vuoden Tittelitön Torikahvilalainen
Vuoden Tittelitön Torikahvilalainen

ViestiKirjoittaja Rajatkiinni » 14.01.2016 16:08

Mysticus kirjoitti:
Teppotulkku kirjoitti:Käyttäjä "srvstr" ikibanni lukuisten käyttäjien valitusten, ylläpidon neuvottelun ja päätöksen jälkeen.

Mitä tapahtui? :o Taisi tapahtua jossakin ketjussa, jota en itse seurannut.

Ei tainnut tapahtua, se on vain niin että liika on aina liikaa, blokikeskustelu jota srvstr sai aikaan, kaikki se "valehtelu" tai oman puheensa manipulointi muista keskustelijoista tais olla liikaa.
Aika sekava heppu, ajattelee itseään kuten kunnon "narsisti".
Kasvattais itselleen ensin kovemman nahkan ja sitten miettis tulevaisuutta.
Rajatkiinni

ViestiKirjoittaja Liçá » 14.01.2016 17:05

onko muuten kahden tai enemmän nimimerkin käyttäminen sallittua?
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 14.01.2016 17:08

Liçá kirjoitti:onko muuten kahden tai enemmän nimimerkin käyttäminen sallittua?

Mun mielipide.. Mitä merkitystä sillä on montako nikkiä? Ei kai kukaan jaksa koko ajan kirjautua ulos ja sisään edesmuntakaisin...
Itse en niinkään piittaisi tuosta, mutta jos Tepillä on vaatimuksia niin sitten tietenkin pelaan niiden mukaan.
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 14.01.2016 19:48

Teppotulkku kirjoitti:Vieraskirja olisi kyllä mukava olla olemassa, mutta vaarana on taas se, että menee pelkäksi bannin kierroksi ja "yksinpuheluksi". Vai mitä mieltä olette?

No se oli kyllä kätevä ku sen pysty vaa lukitseen jos oli tarvis.. Oli 10 sekunin homma lukita se.
Eri juttu oisko kukaan kirjottanu siihen mitää pitkään aikaan :D
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 14.01.2016 19:55

Teppotulkku kirjoitti:
Taneli.T kirjoitti:
Teppotulkku kirjoitti:Vieraskirja olisi kyllä mukava olla olemassa, mutta vaarana on taas se, että menee pelkäksi bannin kierroksi ja "yksinpuheluksi". Vai mitä mieltä olette?

No se oli kyllä kätevä ku sen pysty vaa lukitseen jos oli tarvis.. Oli 10 sekunin homma lukita se.
Eri juttu oisko kukaan kirjottanu siihen mitää pitkään aikaan :D

Avataanko?

No mikäpä ettei :thumbup:

Yöksi lukkoon vaan sitten.
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 14.01.2016 20:12

Teppotulkku kirjoitti:No jos viitit hoitaa, niin mikäpä siinä...mulla ei välttämättä riitä mielenkiinto. ;)

Joo, mä touhotan sen. Ei se ainakaan mitään maksa :biggrin2:
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Slaba » 15.01.2016 18:33

Taneli.T kirjoitti:
Pro Patria et Lege kirjoitti:Heippa!
Olen kirjoittanut pari kertaa eri ketjuihin pitkähkön kommentin, mutta niiden lähetys ei ole onnistunut, vaikka olen ihan oikein ollut sisään kirjautuneena omalla nimimerkilläni. Kun yritän lähettää tekstin "kone" pyytää minua kirjautumaan uudelleen sisään ( vaikka olen ollut koko ajan kirjautuneena). Esikatselu ja tekstin talletus-nappulat tuottavat saman tuloksen. Sitten kun kirjaudun uudelleen on kirjoittamani teksti häipynyt bittiavaruuteen. Mikä vikana?

Onko tässä joku aikarajoitus, jonka kuluessa teksti pitää saada valmiiksi, vai mikä mättää?

Eipä huvita turhaan kirjoitella, kun teksti ei ilmesty muiden luettavaksi :(

Ikävä juttu. Tuo on kamalaa kun pitkä stoori katoaa bittiavaruuteen!
Yksi keino varmistaa pitkän tärkeän stoorin säilyvyys on että kirjoittaa sen aluksi johonkin tekstiasiakirjaan tms, sitten sieltä copypastettaa tänne.

Ei ole mitään aikarajoitusta mielestäni, mutta testaan asian kyllä.
Voisikohan vaikuttaa jos proxyn kautta kirjoittaa, jokin aikaraja siellä??
Sen kuitenkin tiedän että viestin kokorajoitus on 60 000 merkkiä tällä hetkellä.

Moro Taneli. Onko tosiaan niin, että noita merkkejä voi kirjoittaa noin monta yhteen viestiin? Tuossahan on eväät seikkaperäisen kertomuksen kirjoittamiseen. Tosin Jooseppi ei siitä tykkää, kun menee viesti pitemmäksi kuin se yksi lause. Roskamedia Iltalehdessä merkkejä pystyi käyttämään paljon vähemmän per viesti, mikä vaikeutti huomattavasti uutisten toimittamista. Joutui poistamaan tärkeitä asioita ja lyhentämään asioiden kertomista, mikä ei tietenkään ole hyvä asia.
"Asiat saa näyttämään itselleen sopivilta, kunhan ottaa huomioon vain ne asiat, jotka itselle sopivat"

Vanha Kyrsäniemeläinen sanonta
(Yleisessä käytössä suvakkien mediassa)
Slaba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 15.01.2016 18:36

Slaba kirjoitti:Moro Taneli. Onko tosiaan niin, että noita merkkejä voi kirjoittaa noin monta yhteen viestiin? Tuossahan on eväät seikkaperäisen kertomuksen kirjoittamiseen. Tosin Jooseppi ei siitä tykkää, kun menee viesti pitemmäksi kuin se yksi lause. Roskamedia Iltalehdessä merkkejä pystyi käyttämään paljon vähemmän per viesti, mikä vaikeutti huomattavasti uutisten toimittamista. Joutui poistamaan tärkeitä asioita ja lyhentämään asioiden kertomista, mikä ei tietenkään ole hyvä asia.

Joo, en oo testannut mutta kyllä tuolla ylläpidon asetuksissa moinen lukema on merkkien kohdalla.
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute