Moderaatioketju + bannit ja varoitukset + Ylläpito tiedottaa

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Re: Mitä aiheita tänne saa avata ja mille alueelle?

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 18.12.2015 21:11

Uutiset uutisiin, mieluiten linkkeineen ja mielipiteet yleiselle jne...
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Liike » 18.12.2015 21:28

Tämä sivusto on muuten mukava, mutta ilmeisesti Taneli T on kuin Timo Soini, joka haluaa käyttää ja näyttää valtaansa.

Ei siinä mitään, että Taneli on persu. Eihän sitä ole vielä kielletty rikoslaissa. Se on kuitenkin outoa, että Taneli persuilee tämän sivuston sensuroijana aivan yhtä puolueellisesti kuin Yleisradion toimittajat maailmaa kuvaillessaan.

Onko tästä sivustosta tarkoitus tehdä keskustelupaikka, vai Tanelin ikioma leikkikehä, jossa ei saa olla hänen kanssaan eri mieltä?

Minä ehdotan, että pidettäisiin tämä poliittisesti avoimena keskustelusivustona.
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

miksi ketjuni Permannoista lukittiin?

ViestiKirjoittaja Ice Monkey » 18.12.2015 21:32

Miksi?
Minusta kyse oli harmittomasta huulenheitosta ja verbaaliakrobatiasta.
Cogito ergo sum - Ajattelen, siis olen olemassa (Rene Descartes)
Ice Monkey

Re: Kuinka ratkaisemme ongelman nimeltä Taneli T?

ViestiKirjoittaja Hobbes » 18.12.2015 21:33

Ongelma on vain pääsi sisällä... Miten se voi olla et sä olet ainoa jolla on moderaation kanssa ongelmia...
Ignorance is bliss. ~ Cypher
Hobbes
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: miksi ketjuni Permannoista lukittiin?

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 18.12.2015 21:35

Niinhän se oli, mutta sitä vaadittiin lukittavaksi ja aiemmin Obersturmführer Tepi antoi esimerkkitapauksen lukitessaan erään toisen nimimerkeistä käytävän keskustelun.
Tasapuolisuuden nimissä oli siis pakko toimia niin..
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 18.12.2015 21:42

Liike kirjoitti:Tämä sivusto on muuten mukava, mutta ilmeisesti Taneli T on kuin Timo Soini, joka haluaa käyttää ja näyttää valtaansa.

Ei siinä mitään, että Taneli on persu. Eihän sitä ole vielä kielletty rikoslaissa. Se on kuitenkin outoa, että Taneli persuilee tämän sivuston sensuroijana aivan yhtä puolueellisesti kuin Yleisradion toimittajat maailmaa kuvaillessaan.

Onko tästä sivustosta tarkoitus tehdä keskustelupaikka, vai Tanelin ikioma leikkikehä, jossa ei saa olla hänen kanssaan eri mieltä?

Minä ehdotan, että pidettäisiin tämä poliittisesti avoimena keskustelusivustona.

Oisit nyt toimittanut jotain todistusaineistoa väitteillesi arvon hörhöli.
Minulla on puhdas omatunto, olen ollut 100% tasapuolinen ihan jokaista kohtaan.
Jos joku ei minua uskoisi niin Tepi pystyy katsomaan kaikki toimeni valvojien lokitiedoista.

Muutaman viestin olen poistanut, muutaman varoituksen antanut, muutaman ketjun olen lukinnut, ei yhtäkään bannia eikä mitään/minkäänlaista sensuuria harrastettu.
Eri mieltä saa olla aivan vapautuneesti.
Tympeä tyyppi olet kun lähdet valehtelemaan ja herjaamaan.. Häpeä-
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Veli Pontikka » 18.12.2015 22:15

Liike kirjoitti:Tämä sivusto on muuten mukava, mutta ilmeisesti Taneli T on kuin Timo Soini, joka haluaa käyttää ja näyttää valtaansa.

Teit sitten oikein palauteketjun omasta kyvyttömyydestäsi. Melko nerokasta... Opettele keskustelemaan edes jotakuinkin asiallisesti ja vähennä valehtelu ja herjaaminen puoleen, niin ehkä sinullakin on vielä jotain annettavaa tälle palstalle.
IL Refugee ja se porsas, jonka susi söi.
Veli Pontikka
Kauhee Apina!
Kauhee Apina!

ViestiKirjoittaja Liike » 18.12.2015 22:39

Taneli.T kirjoitti:

Oisit nyt toimittanut jotain todistusaineistoa väitteillesi arvon hörhöli.
Minulla on puhdas omatunto, olen ollut 100% tasapuolinen ihan jokaista kohtaan.
Jos joku ei minua uskoisi niin Tepi pystyy katsomaan kaikki toimeni valvojien lokitiedoista.

Muutaman viestin olen poistanut, muutaman varoituksen antanut, muutaman ketjun olen lukinnut, ei yhtäkään bannia eikä mitään/minkäänlaista sensuuria harrastettu.
Eri mieltä saa olla aivan vapautuneesti.
Tympeä tyyppi olet kun lähdet valehtelemaan ja herjaamaan.. Häpeä-

Missä kohdassa valehtelin?
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liike » 18.12.2015 22:40

Hobbes kirjoitti:Ongelma on vain pääsi sisällä... Miten se voi olla et sä olet ainoa jolla on moderaation kanssa ongelmia...

Onko sinulle mitään merkitystä sanalla rehellisyys?
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Kysymys

ViestiKirjoittaja MOT1 » 18.12.2015 22:57

Taneli.T kirjoitti:Ketju on lukittu, sama tuomio kuin aiemminkin nimimerkeistä koskevassa keskustelussa.

On hyvä pitää asiallinen ja tiukka linja. :thumbup: :thumbup: En usko että Torikahvila haluaa mennä Xuomi24:n tasolle. :?: :?:
Kerran luulin erehtyneeni, mutta sitten huomasin olleeni väärässä...
MOT1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute