Moderaatioketju + bannit ja varoitukset + Ylläpito tiedottaa

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Re: Moderaatioketju + Ylläpito tiedottaa

ViestiKirjoittaja Mysticus » 11.02.2016 23:34

Liçá kirjoitti:
Liçá kirjoitti:
Teppotulkku kirjoitti:Käyttäjä "srvstr" ikibanni lukuisten käyttäjien valitusten, ylläpidon neuvottelun ja päätöksen jälkeen.

:wtf: mites se "survi" noin

tänään löysin survin viestin "vauva.fi" foorumilta :tongue:
Joo sekin hyväkäs tuli sitt takaisin, en edes huomannut koko ketjua vasta kuin sen jälkeen kun olin tään postauksen tänne tehnyt kymmenen aikaan ja se ketju oli siell vapaa-ajass läpi yön. Sinne mä ketjuun kommentoimaan ett mitäs tää ni jatkot sitt ootkin jo varmaan lueskellut täältä. Mull oli ihan niinku sellainen vapautunut olo kun äsken ruokaostoksill kävin, se ahdistus mitä rinnassain kannoin torikahvilaan iltikseltä, se on ny pois. Oliha se niinki kato ku enhän mä mitenkään tiennyt millanen konsepti sill torikahvilall tulee oleen kun sitä vaan aggressiivsesti markkinoitiin iltiksell ja nääkin teppotuikku ja tanelitee, nehän oli ihan uusii nikkejä iltiksellä, varmaankin joittenkuitten multinikkejä ku sen ite varsinaisen nikin oli IL:n kepumode bannannut :D
itepähän minut sinne sisäänheittivät, no se ny ei ollut oikein mun pirtaani valvojan noin näkyvä mukanaolo kahvilass, ite aattelin ett valvoja on niinku portsari kapakassa. ja ny se lovestory on loppu kerrasta poikki eikä mitään juupas-enpäsvatulointia enää. Hauskaa oli ku tanelit ensin antoi ikibannit ja sitt viel kehtas ruojake sen jälkeen viestillä pukata survisterketjuun. torikahvilan Vieraskirja tuskin enää tämän jälkeen koskaan avautuu. No minä ny tarkkailen ja valvon torikahvilan toimintaa näin sivustakäsin. siell ne ny pohtii kaikenlaisii ku eivät ite uskalla suoraan tänne kommentoida, toisin kuin sinä. Ethän sinä sentäs sinne mee rekkautumaan niinkuin oot antanut minun ymmärtää.
tähän lopuks ne lääkärin sanat viime keväältä: netti on vaarallinen paikka.
survister.blogspot.com

hei, tää lista tosiaan, narsismista ois jänskää nähdä hellehin avaama ketju torikahvilassa, vois sen tetenkin rajatkiinnikin avata.
1 hiljainen omahyväisyys eleet ja silmien pyöritys, a vaikeudet ihmissuhteissa: missään ei viljellä hymiöitä niin ahkeraan kuin torikahvilassa ;)
survister.blogspot.com

http://www.vauva.fi/keskustelu/2487066/ ... _vakavasti

Ohhoh! Taisin sitten kuitenkin langeta trolliin tätä yksilöä puolustellessani. Muistan, että pidin kovan metelin hänen puolestaan. Tulin myös varmasti ripittäneeksi osallisia ihmisiä. Pyydän anteeksi kaikilta ansiotta läksytyksen saaneilta. Yhden muistan nimeltä: hän oli helleh.

Anteeksi helleh. Olin arvioinut sinut väärin ja sait oikein äidin kädestä. Pyydän nöyrimmästi anteeksi.

Tuolla linkissä voi muuten käydä alapeukuttamassa. Tein sen.
Suurin osa kirjoittamastani osoittaa huonoa taitoa sarkasmin vaativassa lajissa.
Mysticus
Vuoden Tittelitön Torikahvilalainen
Vuoden Tittelitön Torikahvilalainen

ViestiKirjoittaja Liike » 13.02.2016 05:18

Mysticus kirjoitti:Ohhoh! Taisin sitten kuitenkin langeta trolliin tätä yksilöä puolustellessani. Muistan, että pidin kovan metelin hänen puolestaan. Tulin myös varmasti ripittäneeksi osallisia ihmisiä. Pyydän anteeksi kaikilta ansiotta läksytyksen saaneilta. Yhden muistan nimeltä: hän oli helleh.

Anteeksi helleh. Olin arvioinut sinut väärin ja sait oikein äidin kädestä. Pyydän nöyrimmästi anteeksi.

Älä nyt kuitenkaan ruoski itseäsi toisen ihmisen puolustamisesta, vaikka tämänkertainen puolustettava olisikin osoittautunut mädäksi omenaksi. En tunne tapausta Survister tällä sivustolla.

Kaikilla sensuroimattomilla tai kevyesti sensuroiduilla nettisivustoilla nähdään sama irvokas pahe: kun jotakuta sivuston jäsentä aletaan haukkua, haukkujien laumaan liittyy hyvin pian suuri joukko sellaisia moraalittomia olentoja, jotka yrittävät päästä arvostettuun asemaan laumassa sillä, että ulvovat mukana, vaikka eivät tiedä tai tajua aiheesta mitään. Lauman ulvoessa täysillä ei kovin moni halua vastustaa sen väitteitä.

Siksi on hyvä, että me Sinun ja minun kaltaiset rohkeat naiset ja miehet nousemme seisomaan suurenkin joukon keskellä ja puolustamme lauman aiheettomasti syyttämää ihmistä, kun niin koemme.

Emme me toki ole vain kahdestaan rehellisiä ja rohkeita. Äkkiseltään tulee mieleen, että ainakin ojatuomi ja IceMonkey ovat myös uskaltaneet puolustaa mielestään aiheettomasti syytettyjä.
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja helleh » 14.02.2016 09:10

Liçá kirjoitti:
Liçá kirjoitti:
Teppotulkku kirjoitti:Käyttäjä "srvstr" ikibanni lukuisten käyttäjien valitusten, ylläpidon neuvottelun ja päätöksen jälkeen.

:wtf: mites se "survi" noin

tänään löysin survin viestin "vauva.fi" foorumilta :tongue:
Joo sekin hyväkäs tuli sitt takaisin, en edes huomannut koko ketjua vasta kuin sen jälkeen kun olin tään postauksen tänne tehnyt kymmenen aikaan ja se ketju oli siell vapaa-ajass läpi yön. Sinne mä ketjuun kommentoimaan ett mitäs tää ni jatkot sitt ootkin jo varmaan lueskellut täältä. Mull oli ihan niinku sellainen vapautunut olo kun äsken ruokaostoksill kävin, se ahdistus mitä rinnassain kannoin torikahvilaan iltikseltä, se on ny pois. Oliha se niinki kato ku enhän mä mitenkään tiennyt millanen konsepti sill torikahvilall tulee oleen kun sitä vaan aggressiivsesti markkinoitiin iltiksell ja nääkin teppotuikku ja tanelitee, nehän oli ihan uusii nikkejä iltiksellä, varmaankin joittenkuitten multinikkejä ku sen ite varsinaisen nikin oli IL:n kepumode bannannut :D
itepähän minut sinne sisäänheittivät, no se ny ei ollut oikein mun pirtaani valvojan noin näkyvä mukanaolo kahvilass, ite aattelin ett valvoja on niinku portsari kapakassa. ja ny se lovestory on loppu kerrasta poikki eikä mitään juupas-enpäsvatulointia enää. Hauskaa oli ku tanelit ensin antoi ikibannit ja sitt viel kehtas ruojake sen jälkeen viestillä pukata survisterketjuun. torikahvilan Vieraskirja tuskin enää tämän jälkeen koskaan avautuu. No minä ny tarkkailen ja valvon torikahvilan toimintaa näin sivustakäsin. siell ne ny pohtii kaikenlaisii ku eivät ite uskalla suoraan tänne kommentoida, toisin kuin sinä. Ethän sinä sentäs sinne mee rekkautumaan niinkuin oot antanut minun ymmärtää.
tähän lopuks ne lääkärin sanat viime keväältä: netti on vaarallinen paikka.
survister.blogspot.com

hei, tää lista tosiaan, narsismista ois jänskää nähdä hellehin avaama ketju torikahvilassa, vois sen tetenkin rajatkiinnikin avata.
1 hiljainen omahyväisyys eleet ja silmien pyöritys, a vaikeudet ihmissuhteissa: missään ei viljellä hymiöitä niin ahkeraan kuin torikahvilassa ;)
survister.blogspot.com

http://www.vauva.fi/keskustelu/2487066/ ... _vakavasti

:lol: :lol: :lol:
:tongue: , hyvä Tyttö :)
Nagger avaa itse ketjunsa, eikä anna käskyjä hovistaan :evil: Lintuset tuossa lauloivat varten Hel, että olisi hovissa juoruiltu perättömiä asioita Helistä. On perättömiä huhuja ennenkin liikkunut internetissä, valheiden perusta siinä vain romahtaa ja häpeä painaa raskaammin :D
Nainen tietää parhaiten mitä Nainen haluaa. Naisen on paras luottaa vain Naiseen. Naisen Ylhäisyys korostuu ihanan Naisen rinnalla.
Spoiler: näytä
Kuva LISA: :tongue:
helleh
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja helleh » 14.02.2016 09:19

Mysticus kirjoitti:Ohhoh! Taisin sitten kuitenkin langeta trolliin tätä yksilöä puolustellessani. Muistan, että pidin kovan metelin hänen puolestaan. Tulin myös varmasti ripittäneeksi osallisia ihmisiä. Pyydän anteeksi kaikilta ansiotta läksytyksen saaneilta. Yhden muistan nimeltä: hän oli helleh.

No, Heliltä ei tarvitse pyydellä anteeksi. Annan kuitenkin anteeksi jos se parantaa mieltäsi :) Mielenkiintoista, että olit mielessäni tuossa viikolla, vaikka en ole edes palstaillut. Hel ei kanna kaunaa varten Ylhäisö q ei kuulu velvotteisiini.
Nainen tietää parhaiten mitä Nainen haluaa. Naisen on paras luottaa vain Naiseen. Naisen Ylhäisyys korostuu ihanan Naisen rinnalla.
Spoiler: näytä
Kuva LISA: :tongue:
helleh
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Moderaatioketju

ViestiKirjoittaja Frankie » 16.02.2016 14:29

Backstage kirjoitti:
Rajatkiinni kirjoitti:Oikeastaan Kotimaan uutiset ja Ulkomaan uutiset pitäs olla eri karsinoissa.
Tämä on kyllä ihan faktaa.

Liikaa palstoja joissa vähän avauksia antaa forumista aution kuvan.
Jos nyt alussa yhdellä uutiset palstalla mentäisiin?

Komppaan..
Frankie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liçá » 18.02.2016 19:28

Teppotulkku kirjoitti:Uudistettu hieman ulkoasua, toivottavasti nyt on selkeämpi ja silmälle ystävällisempi - eikä valkoinen väri ns. "pala läpi".

ai taas oli kaikki hyvin ja mentiin pilaamaan se :peukkualas: mitä järkeä on harmaa/sininen teksti harmaalla pohjalla??
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Salava » 18.02.2016 20:53

Teppotulkku kirjoitti:Uudistettu hieman ulkoasua, toivottavasti nyt on selkeämpi ja silmälle ystävällisempi - eikä valkoinen väri ns. "pala läpi".

Ainakin mun huonoille silmilleni tämä uusi versio on turkasen vaikea.
Teddy = Salava
Salava

ViestiKirjoittaja Salava » 18.02.2016 20:55

Nyt on hyvä. Kiitos!
Teddy = Salava
Salava

ViestiKirjoittaja Liçá » 18.02.2016 23:02

nå on se parempi kuin se "harmaa", alkuperäinen oli kuitenkin parempi :tongue:
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Ehdotan Liçálle viikon taukoa.

ViestiKirjoittaja Backstage » 19.02.2016 01:38

Trolli alkaa luulla itsestään liikoja ja muut kirjoittajat kokevat hänen häirintänsä uhkaavana.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute