Moderaatioketju + bannit ja varoitukset + Ylläpito tiedottaa

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Re: Ehdotan Backstagelle elinikäistä bannia

ViestiKirjoittaja Backstage » 19.02.2016 09:21

Survister oli metakeskustelija vailla vertaa sekä uhriutuja. Hänellä oli myös tapana jatkaa "keskusteluja" omassa blogissaan kuvankaappauksin ja välikommentein.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Nukkuva » 19.02.2016 12:51

Liike kirjoitti:...voitte sulkea saman tien myös minun tunnukseni.

Kannatetaan. Ja samalla ylläpidosta voisitte lähettää ko. nimimerkille hamekangasta, eihän noin ämmämäistä itkijää ole missään.
Nukkuva

Re: Moderaatioketju + Ylläpito tiedottaa

ViestiKirjoittaja Liçá » 19.02.2016 13:01

Teppotulkku kirjoitti:
Liçá kirjoitti:nå on se parempi kuin se "harmaa", alkuperäinen oli kuitenkin parempi :tongue:

Otas välilehteen auki Googlen täysvalkoinen sivu ja vertaa, niin ainakin minun mielestä tämä tausta on parempi silmälle kuin kirkas valkoinen.

mitenköhän pärjäät papereiden kanssa, kun ne on kirjoitettu valkoiselle pohjalle yleensä :tongue:
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Nukkuva » 19.02.2016 13:02

Teppotulkku kirjoitti:Eilen tosiaan poistui kyseinen nimimerkki "Kesäsota" alttereineen, joilla yritti sitkeästi hyökätä Torikahvilaan, proxyn kautta tietenkin,
kun ei miestä/naista ole edes ottamaan yhteyttä palautepostiin. Mikähän tuotakin ahistaa? Pysyisi poissa, niin kuin lupasikin, ettei tarvitse
sulkea vapaata rekisteröitymistä yhden sekopään takia.

Kyseessähän on teinityttö, "lavettimaisteri", ja nettitrollailu on hänen koko elämänsä.
Nukkuva

ViestiKirjoittaja Liçá » 19.02.2016 13:10

tämä :peukkuylös: :tongue:
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja N.. » 19.02.2016 13:39

Oon pannu pari kertaa palautetta, ku parissa ketjussa on ollu nyrkkimylly käynnissä eri nimimerkkien kesken...
Sain molemmilla kerroilla vastauksen s-postiin: "Ilmoituksesi on poistettu"...
Mitä lie tarkottaa....?
Uskoisin, että mun palaute on pantu roskiin...
Eli Telppotulkku ja TaneliT ei tunnu välittävän mitään palautteista ellei ne koske niitä itteensä...
Ja niinkö se oli, että survister sai bannit koska nk. ylläpito ei digannu sitä...?
N..
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Liike » 19.02.2016 14:22

Nukkuva kirjoitti:
Teidän Suomen somalien yhteinen mielipide on rekisteröity. (Ette kai te yksittäin osaakaan ajatella) Kiitos rekisteröitymisestäsi, toveri somalikommunisti. :D
Viimeksi muokannut Liike päivämäärä 19.02.2016 14:29, muokattu yhteensä 2 kertaa
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liike » 19.02.2016 14:25

Backstage kirjoitti:Survister oli metakeskustelija vailla vertaa sekä uhriutuja. Hänellä oli myös tapana jatkaa "keskusteluja" omassa blogissaan kuvankaappauksin ja välikommentein.

Mikä metakeskustelija sinuun verrattuna?

Milloin sinä olet kirjoittanut johonkin viestiin asiallisen vastauksen? Olisiko se tapahtunut joskus ennen sotia, tai ainakin ennen eläkkeelle jäämistäsi? :o
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liike » 19.02.2016 14:47

Teppotulkku kirjoitti:
Liike kirjoitti:
Teppotulkku kirjoitti:
Salava kirjoitti:Nyt on hyvä. Kiitos!

Joo, taisi olla liian tumma äsken, nyt on omasta mielestäkin hyvä, kuitenkin se räikeä puhdas valkoinen on vähän "leikattu".

Voisiko tuota keltaisuutta vielä vaalentaa?

Keltaisuutta? Johtuuko eri näytöistä/monitoreista miten näkee värin, ainakin minulla tuo on kevyen sini-harmaan sävyinen kolmesta eri näytöstä katsottuna.

Tarkoitin tuota koko sivun taustaväriä, en kommenttien taustaväriä. Näkyy ehkä eri tavoin eri selaimissa...
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Miksi Baskastasin avaama herjaketju lukittiin paikalleen?

ViestiKirjoittaja Liike » 19.02.2016 14:56

Kummallako teistä Teppotukku tai Taneli.T on viehtymystä sadismiin?

Vai oletteko tavanneetkin toisenne joissakin sadistien irvokkaissa bileissä, joiden toiminnasta ISIS-terroristitkin olisivat kateellisia?
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute