Moderaatioketju + bannit ja varoitukset + Ylläpito tiedottaa

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Re: Kuinka ratkaisemme ongelman nimeltä Taneli T?

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 18.12.2015 23:41

Liike kirjoitti:Missä kohdassa valehtelin?

Kaikissa perättömissä syytöksissäsi tietenkin.
Onko elämäsi niin täynnä keksittyjä tarinoita ja valheita ettet pysty niitä tuntia kauempaa muistamaan?

Sanotaan että älä valehtele niin et tarvitse hyvää muistia..
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

Re: miksi ketjuni Permannoista lukittiin?

ViestiKirjoittaja Ice Monkey » 18.12.2015 23:41

Ok.
Olen asiasta pahoillani, mutta antaa olla.
Aloitan toisen ketjun.
Kaikkea hyvää ylläpitäjille.
Cogito ergo sum - Ajattelen, siis olen olemassa (Rene Descartes)
Ice Monkey

ViestiKirjoittaja Liike » 18.12.2015 23:58

Taneli.T kirjoitti:
Liike kirjoitti:Missä kohdassa valehtelin?

Kaikissa perättömissä syytöksissäsi tietenkin.
Onko elämäsi niin täynnä keksittyjä tarinoita ja valheita ettet pysty niitä tuntia kauempaa muistamaan?

Sanotaan että älä valehtele niin et tarvitse hyvää muistia..

Kirjoita uusi vastaus huomenna, kun olet selvin päin ja unohdetaan tämän illan ulostuksesi. Jookosta?
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: miksi ketjuni Permannoista lukittiin?

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 18.12.2015 23:59

Koska banaanipoju osaa reportata.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 19.12.2015 00:07

Liike kirjoitti:Kirjoita uusi vastaus huomenna, kun olet selvin päin ja unohdetaan tämän illan ulostuksesi. Jookosta?

Oot sie epeli.. :crazy:
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Liike » 19.12.2015 00:12

Liçá, jos keräät hauskoja lauseita tälläkin sivustolla, tuossa olisi Tanelin hieno heitto:

“Muutaman viestin olen poistanut, muutaman varoituksen antanut, muutaman ketjun olen lukinnut, ei yhtäkään bannia eikä mitään/minkäänlaista sensuuria harrastettu.”

Tanelin toimintahan on aivan ymmärrettävää, koska nettisivustoa ei voi pitää avoimena sensuroimatta sitä. Tuo väite, ettei viestien poistaminen tai ketjujen lukitseminen olisi sensuuria, on vain aika huvittava. :D
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liike » 19.12.2015 00:14

Taneli.T kirjoitti:
Liike kirjoitti:Kirjoita uusi vastaus huomenna, kun olet selvin päin ja unohdetaan tämän illan ulostuksesi. Jookosta?

Oot sie epeli.. :crazy:

Niin olenkin. Siksi jotkut pitävät minusta ja toiset inhoavat. Liityt ehkä pitäjien joukkoon, kun luet kirjoitusteni sisältöä paremmin?
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 19.12.2015 00:16

Liike kirjoitti:Niin olenkin. Siksi jotkut pitävät minusta ja toiset inhoavat. Liityt ehkä pitäjien joukkoon, kun luet kirjoitusteni sisältöä paremmin?

Kyllä mä susta pidän, mä pidän kaikista.
Permannot Silmäpuolet, the whole shenanigan...
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Liike » 19.12.2015 00:25

Taneli.T kirjoitti:
Liike kirjoitti:Niin olenkin. Siksi jotkut pitävät minusta ja toiset inhoavat. Liityt ehkä pitäjien joukkoon, kun luet kirjoitusteni sisältöä paremmin?

Kyllä mä susta pidän, mä pidän kaikista.
Permannot Silmäpuolet, the whole shenanigan...

Hyvä. Kiitos.

Ai niin, anteeksi.

Nyt vasta huomasin, että tämä ketjun avaus olikin vastoin T.Tulkun oikeamielistä linjausta, ettei yksittäisestä käyttäjästä saa avata ketjuja. Se koskee varmaan myös ylläpitäjiä ja sensuroijia? (lue: teitä kahta)
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ojatuomi » 19.12.2015 00:36

Liike kirjoitti:Tämä sivusto on muuten mukava, mutta ilmeisesti Taneli T on kuin Timo Soini, joka haluaa käyttää ja näyttää valtaansa.

Ei siinä mitään, että Taneli on persu. Eihän sitä ole vielä kielletty rikoslaissa. Se on kuitenkin outoa, että Taneli persuilee tämän sivuston sensuroijana aivan yhtä puolueellisesti kuin Yleisradion toimittajat maailmaa kuvaillessaan.

Onko tästä sivustosta tarkoitus tehdä keskustelupaikka, vai Tanelin ikioma leikkikehä, jossa ei saa olla hänen kanssaan eri mieltä?

Minä ehdotan, että pidettäisiin tämä poliittisesti avoimena keskustelusivustona.

Jos paikka ei sinua miellytä niin ei ole mikään pakko olla täällä. Voit vaikka perustaa omasi, "poliittisesti avoimen keskustelusivuston".
ojatuomi
VIERAILIJA
VIERAILIJA

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute