Moderaatioketju + bannit ja varoitukset + Ylläpito tiedottaa

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Re: Ehdotan Liçálle viikon taukoa.

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 19.02.2016 16:23

Liçá kirjoitti:
Backstage kirjoitti:muut kirjoittajat kokevat hänen häirintänsä uhkaavana.

miksi kirjoitat itsestäsi monikossa? :D

Koska moni muukin haluaa sinun lähtevän takaisin sinne pakistaniaan.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

Re: Ehdotan Backstagelle elinikäistä bannia

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 19.02.2016 16:31

Liike kirjoitti:
HueHueHueXD kirjoitti:Ja tälläinen vittuilija tekee aloituksen bänneistä?

Tepolla ja Tanelilla saattaa hyvinkin olla natsisympatioita. Tai ehkä ISIS-sympatiaa heidän väkivallan ihannoinnistaan päätellen?

Sinun kokemasi arvostus romahti kuitenkin miinuksen puolelle kaikkien henkisesti terveiden ihmisten silmissä, kun ilmaisit jumaloivasi Hitleriä avatar-kuvallasi.

No, onko se natsisymbatiaa, jos haukut jotain ja teet hänestä aloituksia, kun naama ei nyt satu miellyttämään. Koita nyt hivenen lopettaa tuota kolmevuotiaan tasolle jäänyttä manipulointiasi. Katsos, kun tuo manipulointi ei mene aikuisiin ihmisiin edes läpi.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

Re: Ehdotan Backstagelle elinikäistä bannia

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 19.02.2016 16:33

Ja et sinä ole minua ikinä edes arvostanut, mutta koitat manipuloida minuakin. Olisit parempi jätkä, jos olisit tehnyt niin ja ym. paske. Älä nyt viitsi yrittää tuolla lapsellisella tavallasi enempää. Kait nuo johonkin 4-6 vuotiaaseen nuijaan silloin parhaina päivinäsi tehosi.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

Re: Moderaatioketju + Ylläpito tiedottaa

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 19.02.2016 16:50

N.. kirjoitti:Oon pannu pari kertaa palautetta, ku parissa ketjussa on ollu nyrkkimylly käynnissä eri nimimerkkien kesken...
Sain molemmilla kerroilla vastauksen s-postiin: "Ilmoituksesi on poistettu"...
Mitä lie tarkottaa....?
Uskoisin, että mun palaute on pantu roskiin..
.
Eli Telppotulkku ja TaneliT ei tunnu välittävän mitään palautteista ellei ne koske niitä itteensä...
Ja niinkö se oli, että survister sai bannit koska nk. ylläpito ei digannu sitä...?

Kyllä, ilmoitus on suljettu sen jälkeen kun siihen on reagoitu.
Olen poistanut ilmoittamasi viestit.
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja helleh » 19.02.2016 20:30

N.. kirjoitti:Oon pannu pari kertaa palautetta, ku parissa ketjussa on ollu nyrkkimylly käynnissä eri nimimerkkien kesken...
Sain molemmilla kerroilla vastauksen s-postiin: "Ilmoituksesi on poistettu"...
Mitä lie tarkottaa....?
Uskoisin, että mun palaute on pantu roskiin...
Eli Telppotulkku ja TaneliT ei tunnu välittävän mitään palautteista ellei ne koske niitä itteensä...
Ja niinkö se oli, että survister sai bannit koska nk. ylläpito ei digannu sitä...?

Tästä syystä sai keppiä :tongue:
Backstage kirjoitti:Survister oli metakeskustelija vailla vertaa sekä uhriutuja. Hänellä oli myös tapana jatkaa "keskusteluja" omassa blogissaan kuvankaappauksin ja välikommentein.

Osa ei vaan tunnu jymmärtävän naggerin alhaisia tekoja.
Nainen tietää parhaiten mitä Nainen haluaa. Naisen on paras luottaa vain Naiseen. Naisen Ylhäisyys korostuu ihanan Naisen rinnalla.
Spoiler: näytä
Kuva LISA: :tongue:
helleh
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liike » 21.02.2016 01:14

Liike kirjoitti:
Teppotulkku kirjoitti:
Liike kirjoitti:
Teppotulkku kirjoitti:
Salava kirjoitti:Nyt on hyvä. Kiitos!

Joo, taisi olla liian tumma äsken, nyt on omasta mielestäkin hyvä, kuitenkin se räikeä puhdas valkoinen on vähän "leikattu".

Voisiko tuota keltaisuutta vielä vaalentaa?

Keltaisuutta? Johtuuko eri näytöistä/monitoreista miten näkee värin, ainakin minulla tuo on kevyen sini-harmaan sävyinen kolmesta eri näytöstä katsottuna.

Tarkoitin tuota koko sivun taustaväriä, en kommenttien taustaväriä. Näkyy ehkä eri tavoin eri selaimissa...

Varsinkin koko sivuston vaalean keltaruskean taustavärin sävyyn näyttää vaikuttavan myös led-näytöissä katselukulma. Se tuskin vaikuttaa puhelimen tai tabletin näytöllä suuria, mutta esimerkiksi 24-tuumaisessa pöytäkoneen näytössä ylä- ja alareuna näyttävät selvästi eri sävyisiltä. Siihen ei toki voi vaikuttaa mitenkään sivuston värikoodeja muuttamalla.
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja N.. » 21.02.2016 14:00

Taneli.T kirjoitti:Kyllä, ilmoitus on suljettu sen jälkeen kun siihen on reagoitu.

Kiitos tiedosta....
Mä en tarvii vastausta, että ilmotukseni on poistettu...
Mites sä ja sun frendis muuten reagoitte mun ilmotuksiin...?
Siitä ei tullu mitään tietoo...
Kyseinen palsta näyttää porskuttelevan samoilla nimimerkkien haukkumisilla edelleenkin.....
Eli mun mielestä mun palautteeseen ei oo reagoitu millään tavalla....toisin ku sä kirjotit.
N..
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 21.02.2016 14:35

N.. kirjoitti:
Taneli.T kirjoitti:Kyllä, ilmoitus on suljettu sen jälkeen kun siihen on reagoitu.

Kiitos tiedosta....
Kyseinen palsta näyttää porskuttelevan samoilla nimimerkkien haukkumisilla edelleenkin.....
Eli mun mielestä mun palautteeseen ei oo reagoitu millään tavalla....toisin ku sä kirjotit.

Se ilmoitus tulee automaattisesti kun suljemme ilmoituksen.
Minä reagoin nimimerkkien välisiin riitelyihin vain silloin jos jompikumpi asianosainen siitä valittaa, ja silloinkin tietenkin harkinnan kanssa että jos joku itse jatkuvasti haukkuu muita ja sitten kerran kun
joku haukkuu takaisin niin heti ollaan ilmoittelemassa.. Ei sellainen ole reilua peliä..

Sitten tietenkin jos väittely häiritsee asiallista ketjua niin asiaan puutun, sekä jos väittely on floodaamistyyppistä joka häiritsee muita merkittävästi.

Jos joka kerta kun joku valittaa jostain, viestejä poisteltaisi ja bannit viuhuisi niin ei kukaan saisi mitään sanotuksi täälläkään.

Siinä nyt jonkinlainen vastausyritys kysymykseesi.
Tämä on tällaista tasapainoilua teidän palvelemisen ja yleisen sananvapauden ja viihtyvyyden välillä.
Parhaani teen ja jatkuvasti vain lokaa tulee niskaan kaikkialta.. On tullut onneksi kiittävääkin palautetta :)
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Dunst » 21.02.2016 15:26

Taneli.T kirjoitti:
N.. kirjoitti:

Kiitos tiedosta....

Se ilmoitus tulee automaattisesti kun suljemme ilmoituksen.
Minä reagoin nimimerkkien välisiin riitelyihin vain silloin jos jompikumpi asianosainen siitä valittaa, ja silloinkin tietenkin harkinnan kanssa että jos joku itse jatkuvasti haukkuu muita ja sitten kerran kun
joku haukkuu takaisin niin heti ollaan ilmoittelemassa.. Ei sellainen ole reilua peliä..

Sitten tietenkin jos väittely häiritsee asiallista ketjua niin asiaan puutun, sekä jos väittely on floodaamistyyppistä joka häiritsee muita merkittävästi.

Jos joka kerta kun joku valittaa jostain, viestejä poisteltaisi ja bannit viuhuisi niin ei kukaan saisi mitään sanotuksi täälläkään.

Siinä nyt jonkinlainen vastausyritys kysymykseesi.
Tämä on tällaista tasapainoilua teidän palvelemisen ja yleisen sananvapauden ja viihtyvyyden välillä.
Parhaani teen ja jatkuvasti vain lokaa tulee niskaan kaikkialta.. On tullut onneksi kiittävääkin palautetta :)

Kuva
Dunst

ViestiKirjoittaja Liike » 21.02.2016 21:07

Taneli.T kirjoitti:Minä reagoin nimimerkkien välisiin riitelyihin vain silloin jos jompikumpi asianosainen siitä valittaa, ja silloinkin tietenkin harkinnan kanssa että jos joku itse jatkuvasti haukkuu muita ja sitten kerran kun
[...]

Nyt ei tule lokaa vaan kiitosta rehelliseltä kuulostavasta selityksestäsi. :)
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute