Moderaatioketju + bannit ja varoitukset + Ylläpito tiedottaa

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Re: Ehdotan Backstagelle elinikäistä bannia

ViestiKirjoittaja Liike » 21.02.2016 21:11

HueHueHueXD kirjoitti:Ja et sinä ole minua ikinä edes arvostanut, mutta koitat manipuloida minuakin. Olisit parempi jätkä, jos olisit tehnyt niin ja ym. paske. Älä nyt viitsi yrittää tuolla lapsellisella tavallasi enempää. Kait nuo johonkin 4-6 vuotiaaseen nuijaan silloin parhaina päivinäsi tehosi.

Anteeksi, että aiheutin sinulle paskahalvauksen. En ole koskaan ollut missään tekemisissä perheen ulkopuolisten 4-6 -vuotiaiden lasten kanssa. Enkä toivoakseni tule olemaankaan...
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Moderaatioketju + Ylläpito tiedottaa

ViestiKirjoittaja N.. » 22.02.2016 21:48

Taneli.T kirjoitti:Minä reagoin nimimerkkien välisiin riitelyihin vain silloin jos jompikumpi asianosainen siitä valittaa, ja silloinkin tietenkin harkinnan kanssa että jos joku itse jatkuvasti haukkuu muita ja sitten kerran kun
joku haukkuu takaisin niin heti ollaan ilmoittelemassa.. Ei sellainen ole reilua peliä..

Sitten tietenkin jos väittely häiritsee asiallista ketjua niin asiaan puutun, sekä jos väittely on floodaamistyyppistä joka häiritsee muita merkittävästi.

Jos joka kerta kun joku valittaa jostain, viestejä poisteltaisi ja bannit viuhuisi niin ei kukaan saisi mitään sanotuksi täälläkään.

Siinä nyt jonkinlainen vastausyritys kysymykseesi.
Tämä on tällaista tasapainoilua teidän palvelemisen ja yleisen sananvapauden ja viihtyvyyden välillä.
Parhaani teen ja jatkuvasti vain lokaa tulee niskaan kaikkialta.. On tullut onneksi kiittävääkin palautetta :)

Noh....enhän mä millään pahalla tarkottanu...
Ihmettelin vaan, ku ei tullu vastausta miten mun pariin yhteydenottoon on reagoitu....
Riidelkööt....
:)
N..
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 22.02.2016 22:20

N.. kirjoitti:
Taneli.T kirjoitti:Minä reagoin nimimerkkien välisiin riitelyihin vain silloin jos jompikumpi asianosainen siitä valittaa, ja silloinkin tietenkin harkinnan kanssa että jos joku itse jatkuvasti haukkuu muita ja sitten kerran kun
joku haukkuu takaisin niin heti ollaan ilmoittelemassa.. Ei sellainen ole reilua peliä..

Sitten tietenkin jos väittely häiritsee asiallista ketjua niin asiaan puutun, sekä jos väittely on floodaamistyyppistä joka häiritsee muita merkittävästi.

Jos joka kerta kun joku valittaa jostain, viestejä poisteltaisi ja bannit viuhuisi niin ei kukaan saisi mitään sanotuksi täälläkään.

Siinä nyt jonkinlainen vastausyritys kysymykseesi.
Tämä on tällaista tasapainoilua teidän palvelemisen ja yleisen sananvapauden ja viihtyvyyden välillä.
Parhaani teen ja jatkuvasti vain lokaa tulee niskaan kaikkialta.. On tullut onneksi kiittävääkin palautetta :)

Noh....enhän mä millään pahalla tarkottanu...
Ihmettelin vaan, ku ei tullu vastausta miten mun pariin yhteydenottoon on reagoitu....
Riidelkööt....
:)

:thumbup:
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja N.. » 22.02.2016 23:04

Taneli.T kirjoitti:
:thumbup:

;)
Näillä eväillä mennään...
N..
VIERAILIJA
VIERAILIJA

Opetelkaa pyytämään anteeksi, Teppo ja Taneli

ViestiKirjoittaja Liike » 07.03.2016 02:23

Tehän olette kirjoitustenne mukaan kumpikin islamia kannattavia kristinuskon vastustajia. Siksi en laita paljoa painoa tälle vetoomukselleni, että opettelelisitte kristilliset tavat.

Minä kannatatan yleiseurooppalaista Pegida-liikettä, joka vastustaa teidän kannattamaa Euroopan islamisointia. Sitähän te kannatatte, jos vastustatte Suomen kristillisiä perinteitä.

Olen yrittänyt opettaa teitä (ilmeisesti Venäjältä eilen tänne muuttaneita) tämän sivuston ylläpitäjiä ymmärtämään meitä suomalaisia, mutta tunnustan epäonnistuneeni pahasti.
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Opetelkaa pyytämään anteeksi, Teppo ja Taneli

ViestiKirjoittaja Backstage » 07.03.2016 16:14

Mitä nyt taas?
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Opetelkaa pyytämään anteeksi, Teppo ja Taneli

ViestiKirjoittaja Mr.Molotov » 07.03.2016 17:21

Niinpä juuri.
Lisäksi herran houreisiin kuuluu erottamattomana osana kuvitella ihmisiä venäläisiksi vakoojiksi, mutta mitenkä muuten voisikaan olla kun kyse on selvästikin venäläisvihamielisestä, kaikkein oikeimman uskonnon kaikkein oikeimpiin uskovaisiin lukeutuvasta persoonasta.
Mr.Molotov
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Legba » 01.04.2016 11:23

Homma näyttää sujuvan hyvin.

Kysymys: napautin jotakin kohtaa taululla ja teksti on nyt helvetin pientä. Miten tuon tekstin/kirjaimet saa suuremmaksi?
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 01.04.2016 11:30

Legba kirjoitti:Homma näyttää sujuvan hyvin.

Kysymys: napautin jotakin kohtaa taululla ja teksti on nyt helvetin pientä. Miten tuon tekstin/kirjaimet saa suuremmaksi?

Palkki missä lukee "etusivu" - sen palkin ihan oikeassa reunassa on sellainen himmeä A. Kokeile sitä, sillä säädetään fonttikokoa.
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Legba » 01.04.2016 12:06

Taneli.T kirjoitti:
Legba kirjoitti:Homma näyttää sujuvan hyvin.

Palkki missä lukee "etusivu" - sen palkin ihan oikeassa reunassa on sellainen himmeä A. Kokeile sitä, sillä säädetään fonttikokoa.

Kiitos tiedosta. Auttoi. Okulaarit fokusoi oudosti, mikä lie tänään.
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute