Moderaatioketju + bannit ja varoitukset + Ylläpito tiedottaa

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Re: Kuinka ratkaisemme ongelman nimeltä Taneli T?

ViestiKirjoittaja Liçá » 20.12.2015 17:20

mix lukitsit Liçán ketjun? viewtopic.php?f=5&t=725&p=9636#p9636 onko tämä muuttumassa samanlaiseksi kuin Iltalehden foorumi et kaikki hauskat ketjut lukkoon tai poistetaan?
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Backstage » 20.12.2015 19:12

Liçá kirjoitti:mix lukitsit Liçán ketjun? viewtopic.php?f=5&t=725&p=9636#p9636 onko tämä muuttumassa samanlaiseksi kuin Iltalehden foorumi et kaikki hauskat ketjut lukkoon tai poistetaan?

Eihän tuo ketju ole edes lukossa...
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liçá » 20.12.2015 21:25

Backstage kirjoitti:
Liçá kirjoitti:mix lukitsit Liçán ketjun? viewtopic.php?f=5&t=725&p=9636#p9636 onko tämä muuttumassa samanlaiseksi kuin Iltalehden foorumi et kaikki hauskat ketjut lukkoon tai poistetaan?

Ei enää...
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja helleh » 21.12.2015 16:19

Liçá kirjoitti:
Backstage kirjoitti:

Ei enää...

+1
Nainen tietää parhaiten mitä Nainen haluaa. Naisen on paras luottaa vain Naiseen. Naisen Ylhäisyys korostuu ihanan Naisen rinnalla.
Spoiler: näytä
Kuva LISA: :tongue:
helleh
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liike » 24.12.2015 08:11

Taneli.T kirjoitti:Ei pysty poistamaan.. Sanoo: Yleinen virhe
Module not accessible

BACKTRACE

Ei mulla muuta.

:lol:
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liike » 24.12.2015 08:14

Teppotulkku kirjoitti:
Liike kirjoitti:Juuri noin. Minun silmiäni kirvelee esimerkiksi tämän sivuston ylläpitäjän ja valvojan kiroilu, koska olen itse jo yli puolivuosisatainen, kansakoulussa opin tien aloittanut kantasuomalainen. Aika aikaa kutakin, joten en ole edes yrittänyt opettaa pojille vanhoja suomalaisia käytöstapoja. Joko he toimivat nykyisten tapojensa mukaan jatkossakin (jolloin kenelläkään ei ole hauskaa) tai oppivat perinteisen kohteliaisuuden joskus kovan kautta. Tuskin he oppisivat enää peruskohteliaisuutta käskemällä...

Tuossa olet oikeassa, olen kova kiroilemaan ja eihän se kaunista ole, mutta en sillä mitään pahaa tarkoita.

On hieno — joskin erittäin epätavallinen — piirre ihmisessä, että huomaa omatkin vikansa. Suuret tai pienet. Sellainem, joka ei huomaa, ei voi koskaan edes yrittää parantaa tapojaan.

Hyvää Joulua!
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Moderaatioketju

ViestiKirjoittaja Slaba » 30.12.2015 11:28

Teppotulkku kirjoitti:Tänne julkiseksi tarkoitettuja kysymyksiä ja palautetta Torikahvilan moderaattoreille - Teppotulkulle ja Taneli T.lle.

Miten olisi, jos viesteihin saisi numerot, ihan samalla tavalla kuin oli roskamedia Iltalehden palstalla. Asia voisi olla ainakin silloin kätevä, jos ketjussa on paljon viestejä ja haluaisi viitata johonkin aikaisempaan viestiin. Ei tarvitsisi kopioida ja liittää koko sitä tarkoittamaansa viestiä uudelleen ketjuun, vaan voisi vain viitata siihen viestin numerolla. Ihan kuten roskamedia Iltalehden palstalla. Ei mulla muuta.
"Asiat saa näyttämään itselleen sopivilta, kunhan ottaa huomioon vain ne asiat, jotka itselle sopivat"

Vanha Kyrsäniemeläinen sanonta
(Yleisessä käytössä suvakkien mediassa)
Slaba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 31.12.2015 23:02

Slaba kirjoitti:
Teppotulkku kirjoitti:Tänne julkiseksi tarkoitettuja kysymyksiä ja palautetta Torikahvilan moderaattoreille - Teppotulkulle ja Taneli T.lle.

Miten olisi, jos viesteihin saisi numerot, ihan samalla tavalla kuin oli roskamedia Iltalehden palstalla. Asia voisi olla ainakin silloin kätevä, jos ketjussa on paljon viestejä ja haluaisi viitata johonkin aikaisempaan viestiin. Ei tarvitsisi kopioida ja liittää koko sitä tarkoittamaansa viestiä uudelleen ketjuun, vaan voisi vain viitata siihen viestin numerolla. Ihan kuten roskamedia Iltalehden palstalla. Ei mulla muuta.

Numerot ois kiva. Niitä ei pysty ite aikaansaamaan. Pitää toivoa että ne tulee jossain päivityksessä tai sitten pistää mailia tuonne phpBB.lle.
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Liçá » 31.12.2015 23:04

Taneli.T kirjoitti:
Slaba kirjoitti:

Numerot ois kiva. Niitä ei pysty ite aikaansaamaan. Pitää toivoa että ne tulee jossain päivityksessä tai sitten pistää mailia tuonne phpBB.lle.

ai siansaksaksi vai?
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 31.12.2015 23:06

Liçá kirjoitti:ai siansaksaksi vai?

http://www.phpbbsuomi.com/
Tonne jos rekkautuu niin saanee lisätietoa... Suomeksi.

Tai itseasiassa tänne http://www.phpbbsuomi.com/index.php
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute