Moderaatioketju + bannit ja varoitukset + Ylläpito tiedottaa

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Re: Moderaatioketju

ViestiKirjoittaja Slaba » 01.01.2016 15:06

Taneli.T kirjoitti:
Slaba kirjoitti:
Teppotulkku kirjoitti:Tänne julkiseksi tarkoitettuja kysymyksiä ja palautetta Torikahvilan moderaattoreille - Teppotulkulle ja Taneli T.lle.

Miten olisi, jos viesteihin saisi numerot, ihan samalla tavalla kuin oli roskamedia Iltalehden palstalla. Asia voisi olla ainakin silloin kätevä, jos ketjussa on paljon viestejä ja haluaisi viitata johonkin aikaisempaan viestiin. Ei tarvitsisi kopioida ja liittää koko sitä tarkoittamaansa viestiä uudelleen ketjuun, vaan voisi vain viitata siihen viestin numerolla. Ihan kuten roskamedia Iltalehden palstalla. Ei mulla muuta.

Numerot ois kiva. Niitä ei pysty ite aikaansaamaan. Pitää toivoa että ne tulee jossain päivityksessä tai sitten pistää mailia tuonne phpBB.lle.

No hyvä että asia on mietinnässä. Ja vielä toinen juttu. Noissa "alkusivuissa" on siellä oikeassa reunassa viimeisimmän viestin kirjoittajan nimimerkki ja sen alapuolella nuoli, josta pääsee lukemaan suoraan sitä viimeisintä viestiä. Erittäin hyvä homma, mutta onko sitä nuolta mahdollista suurentaa hieman? Kahdesta syytä. Silloin siihen osuu paremmin ja se myös näkyy helpommin. En tiedä ovatko kaikki edes tajunneet sen tarkoitusta. Mutta hyvä se joka tapauksessa on. Ei muuta kuin jatkatte samaan malliin. Hyvä tämä on jo nyt ja aina paranee. Kunhan ei menisi piloilla, jos liikaa parantaa. Ei mulla muuta.
"Asiat saa näyttämään itselleen sopivilta, kunhan ottaa huomioon vain ne asiat, jotka itselle sopivat"

Vanha Kyrsäniemeläinen sanonta
(Yleisessä käytössä suvakkien mediassa)
Slaba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 01.01.2016 15:12

Slaba kirjoitti:
No hyvä että asia on mietinnässä. Ja vielä toinen juttu. Noissa "alkusivuissa" on siellä oikeassa reunassa viimeisimmän viestin kirjoittajan nimimerkki ja sen alapuolella nuoli, josta pääsee lukemaan suoraan sitä viimeisintä viestiä. Erittäin hyvä homma, mutta onko sitä nuolta mahdollista suurentaa hieman? Kahdesta syytä. Silloin siihen osuu paremmin ja se myös näkyy helpommin. En tiedä ovatko kaikki edes tajunneet sen tarkoitusta. Mutta hyvä se joka tapauksessa on. Ei muuta kuin jatkatte samaan malliin. Hyvä tämä on jo nyt ja aina paranee. Kunhan ei menisi piloilla, jos liikaa parantaa. Ei mulla muuta.

Ei oo valitettavasti meidän käsissä nämä foorumin ominaisuudet, emme sitä pysty suurentamaan.
Ainoa on se Ctrl pohjassa ja plussaa näpyttäen, sillä suurenee koko sivu, mukaanlukien se nuoli siellä..
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Liçá » 01.01.2016 15:21

Taneli.T kirjoitti:
Slaba kirjoitti:

Ei oo valitettavasti meidän käsissä nämä foorumin ominaisuudet, emme sitä pysty suurentamaan.
Ainoa on se Ctrl pohjassa ja plussaa näpyttäen, sillä suurenee koko sivu, mukaanlukien se nuoli siellä..

nå entä se vA^ siellä oikeassa yläkulmassa ("Tarkennettu haku" alapuolella) :tongue:
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Slaba » 01.01.2016 15:21

Taneli.T kirjoitti:
Slaba kirjoitti:

Ei minulla asian kanssa ole ongelmia, näytöissä kyllä koko riittää. Mutta toivotaan, että porukka lukee myös tämän osion tekstejä. Ehkä jotkut eivät ole vielä tajunneet tuota nuolihommaa. No pääasia on, että myös palstan kirjoittelijat voivat esittää omia mielipiteitään ja ehdotuksiaa. Siitä tulikin mieleen antaa plussaa myös noista fontinväri mahdollisuuksista. Helppo käyttää ja värejä on ihan tarpeeksi. Hymiöitä en juuri käyttele, mutta sopivat hyvin viesteihin. Muutama hyvä tuollainen on jo sattunut silmään. :rambo:

Vanhakin oppii, kun tarpeeksi kauan halolla taotaan tietoa päähän.
"Asiat saa näyttämään itselleen sopivilta, kunhan ottaa huomioon vain ne asiat, jotka itselle sopivat"

Vanha Kyrsäniemeläinen sanonta
(Yleisessä käytössä suvakkien mediassa)
Slaba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Rajatkiinni » 03.01.2016 22:29

Tuli sellanen mieleen kun keskusteluja käynyt että olisko se selvempää ettei kaikki lainauksen tule esiin kun vastaa jonhonkin viestiin missä ollut osallisena?
Siis ettei tulis sellasta helvetinmoista sekasotkua missä on miljoona keskustelijaa vastannut ennen?
srvstr kirjoitti:
Rajatkiinni kirjoitti:
srvstr kirjoitti:
Rajatkiinni kirjoitti:
srvstr kirjoitti:
Rajatkiinni kirjoitti:
Mysticus kirjoitti:
helleh kirjoitti:
srvstr kirjoitti:
Näissähän ei näy tämän enempää, aika turhia lainauksia.
Rajatkiinni

ViestiKirjoittaja Liçá » 04.01.2016 15:07

Teppotulkku kirjoitti:Kokeillaas rajoittaa lainausten määrä kolmeen.

nå pitääkö sitten poistaa itse lainaukset jotka menee yli?
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Dunst » 04.01.2016 15:41

Liçá kirjoitti:
Teppotulkku kirjoitti:Kokeillaas rajoittaa lainausten määrä kolmeen.

nå pitääkö sitten poistaa itse lainaukset jotka menee yli?

Ihan perinteisesti minä ainakin olen poistanut maalaa - leikkaa systeemillä, tietysti tarkkuuttahan se kysyy.
Dunst

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 04.01.2016 15:48

Dunst kirjoitti:Ihan perinteisesti minä ainakin olen poistanut maalaa - leikkaa systeemillä, tietysti tarkkuuttahan se kysyy.

Joo mäki maalaan ja dellaan mut mobiilivehkeellä se on close to impossible...
Pelkäänpä että toi rajoitin ei oo kovinkaan toimiva ratkaisu sillisalaatteihin...
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Liçá » 04.01.2016 15:53

Taneli.T kirjoitti:
Dunst kirjoitti:Ihan perinteisesti minä ainakin olen poistanut maalaa - leikkaa systeemillä, tietysti tarkkuuttahan se kysyy.

Joo mäki maalaan ja dellaan mut mobiilivehkeellä se on close to impossible...
Pelkäänpä että toi rajoitin ei oo kovinkaan toimiva ratkaisu sillisalaatteihin...

onko siis mahdotonta tehdä että itse poistuu lainaukset jotka menee yli? nå kuitenkin Liçán mielestä ei rajoituksia on paras :tongue:
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 04.01.2016 15:59

Liçá kirjoitti:onko siis mahdotonta tehdä että itse poistuu lainaukset jotka menee yli? nå kuitenkin Liçán mielestä ei rajoituksia on paras :tongue:

Pitäis päästä muokkaamaan sitä [lainaa] täppää mutta ei siihen ole aseita tuolla ylläpidon asetuksissa..
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute