Vihapuhetta

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Vihapuhetta

ViestiKirjoittaja awa » 24.05.2017 08:22

Tawanpelle harjoittaa jatkuvasti vihapuhetta persuja, kansanryhmää, kohtaan. Kaikki vihapuhe foorumilla pitäisi alkuunsa lopettaa.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Vihapuhetta

ViestiKirjoittaja multiainen » 24.05.2017 08:49

awa kirjoitti:Tawanpelle harjoittaa jatkuvasti vihapuhetta persuja, kansanryhmää, kohtaan. Kaikki vihapuhe foorumilla pitäisi alkuunsa lopettaa.

persut ei ole kansanryhmä vaan poliittinen ryhmä.
www.multiainen.wordpress.com
multiainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 24.05.2017 09:38

multiainen kirjoitti:
awa kirjoitti:Tawanpelle harjoittaa jatkuvasti vihapuhetta persuja, kansanryhmää, kohtaan. Kaikki vihapuhe foorumilla pitäisi alkuunsa lopettaa.

persut ei ole kansanryhmä vaan poliittinen ryhmä.

Ei vihapuhetta pidä sallia ketään tai mitään kohtaan.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Jassoota » 24.05.2017 09:44

Kommentteja voi ilmoittaa, jos jokin häiritsee. Helpottaa mahdollista puuttumista.
Juha Sipilä sekä hallitus: Haistakaa paska!
Jassoota
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja awa » 24.05.2017 10:22

viewtopic.php?f=5&t=20003

Unohdin linkin tuohon mainitsemaani ketjuun.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Jassoota » 24.05.2017 10:43

Tuota... en nyt itse lähde tekemään mitään. Samanlaista tekstiä tulee myös toisesta suunnasta. Nykyään tuon vihapuheen leiman tuntuu saavan niin mahdottoman herkästi, että ei nyt rueta täällä neiteilemään kuitenkaan. Eri asia, jos ihan suoraan henkilöön hyökätään törkeästi.
Juha Sipilä sekä hallitus: Haistakaa paska!
Jassoota
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja awa » 24.05.2017 16:55

Jassoota kirjoitti:Tuota... en nyt itse lähde tekemään mitään. Samanlaista tekstiä tulee myös toisesta suunnasta. Nykyään tuon vihapuheen leiman tuntuu saavan niin mahdottoman herkästi, että ei nyt rueta täällä neiteilemään kuitenkaan. Eri asia, jos ihan suoraan henkilöön hyökätään törkeästi.

Itseeni kohdistuvia solvauksia en ole edes ilmoittanut. Olen vaan ollut vastaamatta niihin.
Katson tärkeämmäksi, että foorumi pysyy siistinä. Aina jos sopimattomia viestejä poistetaan sieltä täältä niin se havahduttaa kirjoittajan ilman, että koko ketjua tarvitsee poistaa, koska pienistä puroista ne isot joetkin syntyvät.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 24.05.2017 17:12

awa kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:Tuota... en nyt itse lähde tekemään mitään. Samanlaista tekstiä tulee myös toisesta suunnasta. Nykyään tuon vihapuheen leiman tuntuu saavan niin mahdottoman herkästi, että ei nyt rueta täällä neiteilemään kuitenkaan. Eri asia, jos ihan suoraan henkilöön hyökätään törkeästi.

Itseeni kohdistuvia solvauksia en ole edes ilmoittanut. Olen vaan ollut vastaamatta niihin.
Katson tärkeämmäksi, että foorumi pysyy siistinä. Aina jos sopimattomia viestejä poistetaan sieltä täältä niin se havahduttaa kirjoittajan ilman, että koko ketjua tarvitsee poistaa, koska pienistä puroista ne isot joetkin syntyvät.

niin kuin uutisosio osoittaa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja anarkistialkuasukas » 25.05.2017 13:18

Niin ja mitä sitten?
Se on sanomattakin selvää että aivan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
anarkistialkuasukas
Vuoden sisällöntuottaja
Vuoden sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja Backstage » 25.05.2017 14:20

Tawanpellen voi laittaa ignoreen koska kaveri ei ole huvittava edes.
Anarkisti on sentään huvittava joten en laita ignoreen.
Backstage
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Seuraava

Paluu Palaute