SoO: "Hakatkaa jokainen joka nojaakin vasemmalle"

Sana on vapaa!

Re: SoO: "Hakatkaa jokainen joka nojaakin vasemmalle"

ViestiKirjoittaja Judegement » 10.06.2016 23:08

Keke Ilomaa kirjoitti:Voi jösses millaisia äidin rakkautta vaille jääneitä spedelinkoja nämä soturit on :roll: Taitaa olla kyseessä varsinainen apukoulun T-luokka eikä tunneilla ole taatusti käyty:

Kuva

"Päällystö vaikutti olevan itsekin väsynyttä. Yhden paikkakunnan vastuuhenkilö kirjoitti olevansa "henkisesti, ruumiillisesti ja taloudellisesti loppu".

No tuo on helppo uskoa, ihan sanasta sanaan.

"Surutta turpaan huutelijoille. Meillä on Oulussa vitusti mutuja ja vähän odineita. Jos meidän uskottavuus on partiotyttöjen tasolla, ei ole hommassa järkeä"

No nimenomaan mutuja siellä näyttää olevankin - nimittäin tätä "musta tuntuu"-argumentointia vailla faktoja. Ja sitä myöten myös uskottavuus on ihan nollassa. Partiotytöillä on sentään hyvä maine ja puuhaavat terveellisiä asioita. Eikä tosiaan Odin-touhussa ole alunperinkään ollut liikaa järkeä mukana. Jotenkin tuntuu, että Kemin ja Oulun juomaveteen on luiskahtanut aimo läjä paskaa, joka tuhonnut noiden onnettomien viimeisetkin aivosolut. Rassukat eivät tajua, että Odinien uskottavuus on ollut ihan nollassa alusta asti normaalien kansalaisten silmissä. Ei kukaan ota tosissaan niitä kalpeiden dildojen näköisiä antennihäiriöisiä uusnatsejakaan ja voin lyödä vetoa, että samaa porukkaa kuuluu näihinkin.

"Ilman tunnuksiahan voi touhuta mitä haluaa"

Niinkö? Voisin kuvitella, että valtiovalta on asiasta aika lailla eri mieltä. Ja tuollaisella moraalin omaavaa porukkaako ihmiset haluaisivat parantamaan turvallisuutta kaduille?

Juu ei.

"Ilman tunnuksia partioon ja nollatoleranssi vittuilulle sekä tummemmalle nahkalle"

Mutta eihän Odineissa pitänyt olla rasisteja, ainakaan niiden omien sanojen mukaan? :o

"Ryhmässä ehdotettiin, että MV-lehteä pyörittävä Ilja Janitskin tekisi Yrttiahosta "piinaavan pikku jutun".

– Ilja mielellään ottaa asian käsittelyyn, yksi päällystön jäsen kirjoitti."

No niinpä tietysti. Kertoo kaiken olennaisen MV:n uskottavuudesta :roll:

"Yle on kuullut useista Soldiers of Odinin sisäisistä lähteistä tyytymättömyyttä siitä, että johtohenkilöt Kemissä ja muualla lähinnä istuvat kerhotilalla "juomassa kaljaa". "

Hmm... väittämä, ei välttämättä totta. Tämä on toki helppo uskoa, mutta itse luulen noiden somekommenttien perusteella että siellä vedetään raivokkaasti Bostikkia ja tinneriä nenään.

Kuva

Varsinaisia sankareita siis kyseessä. Jos noin pätevää ja älykästä porukkaa olisi ollut puolustusvoimissa 40-luvulla oltaisiin varmaan menty Kiinaan asti häviämättä yhtään taistelua, kun mukana olisi ollut tuollaisia arjalaisia supersotureita :roll:

Tuo YLEn juttu on toki tarkoitushakuinen, mutta sen pohjana sillä on myös esittää faktaa. Ja en hyväksy äärivassareiden tai mikä lie-anarkistien iskua noiden nutipäiden kerhotiloihin, sillä se on ilkivaltaa.
Taitaa tulla noille T:n paperit kutsunnoissa, elleivät ole jo niitä saaneet.
Judegement
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Judegement » 10.06.2016 23:13

anarkistialkuasukas kirjoitti:Kekelle tuohon ylle vastaukseksi, on niistä varmaan aika moni pyrkinyt poliisikouluunkin mutta ei päässyt.
Kuka täysjärkinen tuolle porukalle antaisi vielä lailliset valtuudet voimankäyttöön saati virka-asetta.
Judegement
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 10.06.2016 23:15

Judegement kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:Voi jösses millaisia äidin rakkautta vaille jääneitä spedelinkoja nämä soturit on :roll: Taitaa olla kyseessä varsinainen apukoulun T-luokka eikä tunneilla ole taatusti käyty:

Kuva

"Päällystö vaikutti olevan itsekin väsynyttä. Yhden paikkakunnan vastuuhenkilö kirjoitti olevansa "henkisesti, ruumiillisesti ja taloudellisesti loppu".

No tuo on helppo uskoa, ihan sanasta sanaan.

"Surutta turpaan huutelijoille. Meillä on Oulussa vitusti mutuja ja vähän odineita. Jos meidän uskottavuus on partiotyttöjen tasolla, ei ole hommassa järkeä"

No nimenomaan mutuja siellä näyttää olevankin - nimittäin tätä "musta tuntuu"-argumentointia vailla faktoja. Ja sitä myöten myös uskottavuus on ihan nollassa. Partiotytöillä on sentään hyvä maine ja puuhaavat terveellisiä asioita. Eikä tosiaan Odin-touhussa ole alunperinkään ollut liikaa järkeä mukana. Jotenkin tuntuu, että Kemin ja Oulun juomaveteen on luiskahtanut aimo läjä paskaa, joka tuhonnut noiden onnettomien viimeisetkin aivosolut. Rassukat eivät tajua, että Odinien uskottavuus on ollut ihan nollassa alusta asti normaalien kansalaisten silmissä. Ei kukaan ota tosissaan niitä kalpeiden dildojen näköisiä antennihäiriöisiä uusnatsejakaan ja voin lyödä vetoa, että samaa porukkaa kuuluu näihinkin.

"Ilman tunnuksiahan voi touhuta mitä haluaa"

Niinkö? Voisin kuvitella, että valtiovalta on asiasta aika lailla eri mieltä. Ja tuollaisella moraalin omaavaa porukkaako ihmiset haluaisivat parantamaan turvallisuutta kaduille?

Juu ei.

"Ilman tunnuksia partioon ja nollatoleranssi vittuilulle sekä tummemmalle nahkalle"

Mutta eihän Odineissa pitänyt olla rasisteja, ainakaan niiden omien sanojen mukaan? :o

"Ryhmässä ehdotettiin, että MV-lehteä pyörittävä Ilja Janitskin tekisi Yrttiahosta "piinaavan pikku jutun".

– Ilja mielellään ottaa asian käsittelyyn, yksi päällystön jäsen kirjoitti."

No niinpä tietysti. Kertoo kaiken olennaisen MV:n uskottavuudesta :roll:

"Yle on kuullut useista Soldiers of Odinin sisäisistä lähteistä tyytymättömyyttä siitä, että johtohenkilöt Kemissä ja muualla lähinnä istuvat kerhotilalla "juomassa kaljaa". "

Hmm... väittämä, ei välttämättä totta. Tämä on toki helppo uskoa, mutta itse luulen noiden somekommenttien perusteella että siellä vedetään raivokkaasti Bostikkia ja tinneriä nenään.

Kuva

Varsinaisia sankareita siis kyseessä. Jos noin pätevää ja älykästä porukkaa olisi ollut puolustusvoimissa 40-luvulla oltaisiin varmaan menty Kiinaan asti häviämättä yhtään taistelua, kun mukana olisi ollut tuollaisia arjalaisia supersotureita :roll:

Tuo YLEn juttu on toki tarkoitushakuinen, mutta sen pohjana sillä on myös esittää faktaa. Ja en hyväksy äärivassareiden tai mikä lie-anarkistien iskua noiden nutipäiden kerhotiloihin, sillä se on ilkivaltaa.
Taitaa tulla noille T:n paperit kutsunnoissa, elleivät ole jo niitä saaneet.

Se oli vähän sen heiton pointti... ;)

Apukoulu tuli mieleen tuosta luokattoman huonosta kielenkäytöstä :|

"Lyökää vitusa tivoli pääle. Meille ei perkele vittuila"

Juu, ei varmaan :roll:
I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Frankie » 10.06.2016 23:51

vaaka kirjoitti:Mutta miksi Yle ei uutisoinut tapahtumasta; eli tuhopoltosta ?
Jos Odinit olisivat tehneet saman, tulisi ylimääräisiä uutisia puolen tunnin välein.

Mistä tiedät tuhopoltosta?
Ai niin joo...
Frankie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja yxpöllövaa » 11.06.2016 00:14

Tähän on nyt kyllä erittäin vaikea suhtautua.
Toisaalta uskoakko uutiseen, kun ylen luotettavuus on alle kaiken arvostelun ja kun tietää kuinka mielellään ne tuollaisen uutisen julkaisisi.
Pystyisikö yle puolen miljardin budjetillaan "tekemään" tuollaisen uutisen. :kill:

Toisaalta jos tämä pitää paikkansa, niin se tarkoitti samalla SoOn loppua, nimittäin niiden uskottavuus on ollut vain ja ainoastaan niiden provosoitumattomuudessa.
Heti kun ne tekevät ainoankaan ylimitoitetun tai oikeudettoman kimpuunkäynnin, pahoinpitelystä puhumattakaan, niin ne on samalla tasolla kiakkovieraiden kanssa.
Sääli siinä mielessä, että kunnolla käyttäytymällä näillä olisi ollut, sekä ennalta ehkäisevä vaikutus, kuin myös vaikutus tavallisten suomalaisten itseensä uskomisen kohottamisessa.

Selvää pitäisi olla jokaiselle odinille, ettei tuon kokoisilla joukoilla pystytä tappelemalla muuttamaan yhtään mitään.

Ehkä en nyt vielä kuitenkaan usko tuohon ylen antiin, sieltä kun on viimeaikoina tullut sen verran vahvaa tuubaa, ettei sitä ole pystynyt ilman suojalaseja katsomaan.
yxpöllövaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja yxpöllövaa » 11.06.2016 00:39

"Apukoulu tuli mieleen tuosta luokattoman huonosta kielenkäytöstä :|

"Lyökää vitusa tivoli pääle. Meille ei perkele vittuila""

Tämä tässä jutussa oikeastaan haiskahtikin, tuo osuu vähän liian tarkaan tähän impivaaralaistamis taktiikkaan.
Tulee vallan mieleen kuinka sujuvasti se "isämmaan pulustaja" käännettiin kriittisten niskoille, vaikka se nimenomaan oli il-palstan suvakkien joukosta möläytetty (kirjoitettu).
yxpöllövaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 11.06.2016 01:51

yxpöllövaa kirjoitti:"Apukoulu tuli mieleen tuosta luokattoman huonosta kielenkäytöstä :|

Tämä tässä jutussa oikeastaan haiskahtikin, tuo osuu vähän liian tarkaan tähän impivaaralaistamis taktiikkaan.
Tulee vallan mieleen kuinka sujuvasti se "isämmaan pulustaja" käännettiin kriittisten niskoille, vaikka se nimenomaan oli il-palstan suvakkien joukosta möläytetty (kirjoitettu).

Se paska kielenkäyttö ei tainnut olla se pointin pihvi :roll:
I got myself a Cadillac
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja yxpöllövaa » 11.06.2016 03:15

Keke Ilomaa kirjoitti:
yxpöllövaa kirjoitti:"Apukoulu tuli mieleen tuosta luokattoman huonosta kielenkäytöstä :|

Sorry nyt mutta en varsinaisesti ole tietoinen sinun pihvistäsi, otin tuon lainauksen sinun viestistäsi ainoastaan esimerkiksi ylikehnosta kirjoitustaidosta, joka laittaa epäilemään, että kyseessä on tarkoituksella keskusteluun tungettu feikki viesti, jota sitten kuvakaapataan, levitellään ja suuresti paheksutaan ja nyt jo oikein poliisiylijohdon puolesta tutkitaan. Eihän tästä puutu enää kuin sippilä ja sauli tuomitsemasta tätä törkeääkin törkeämpää rikosta.
Homma alkaa kulkea taas niin tuhannesti nähtyä tuttua latua, että alan olla sataprosenttisen varma, että kyseessä on jollain tavoin väärennetty tilaus"uutinen"
Suvaitsevaistoa ja valtamediaa ei nyt vaan ole enää pitkään aikaan voinut syyttää reilusta pelistä eikä puolueettomuudesta.
Tämä oli minun pointtini tästä tofupihvistä.

On kai hyvä muistaa, että oodinit ovat tehneet tähän mennessä tasan nolla rikosta suomessa.
Siitä huolimatta yle katsoo asialliseksi nostaa jutun ykkösaiheekseen, samaan aikaan kun 1,5 miljoonan vahingot aiheuttanut bussien tuhopoltto, jonka tekijät kehuskelee teollaan omilla sivuillaan, jää pikkuiseksi riviuutiseksi.
Kyllähän minä ymmärrän, että sinä ylelle hommia tekevänä (olet itse kertonut) olet lojaali talolle, mutta yritätkö tosiaan väittää ettet näe tuossa uutisoinnissa mitään epäsuhtaa.
yxpöllövaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 11.06.2016 04:39

yxpöllövaa kirjoitti:
Keke Ilomaa kirjoitti:

Sorry nyt mutta en varsinaisesti ole tietoinen sinun pihvistäsi, otin tuon lainauksen sinun viestistäsi ainoastaan esimerkiksi ylikehnosta kirjoitustaidosta, joka laittaa epäilemään, että kyseessä on tarkoituksella keskusteluun tungettu feikki viesti, jota sitten kuvakaapataan, levitellään ja suuresti paheksutaan ja nyt jo oikein poliisiylijohdon puolesta tutkitaan. Eihän tästä puutu enää kuin sippilä ja sauli tuomitsemasta tätä törkeääkin törkeämpää rikosta.
Homma alkaa kulkea taas niin tuhannesti nähtyä tuttua latua, että alan olla sataprosenttisen varma, että kyseessä on jollain tavoin väärennetty tilaus"uutinen"
Suvaitsevaistoa ja valtamediaa ei nyt vaan ole enää pitkään aikaan voinut syyttää reilusta pelistä eikä puolueettomuudesta.
Tämä oli minun pointtini tästä tofupihvistä.

On kai hyvä muistaa, että oodinit ovat tehneet tähän mennessä tasan nolla rikosta suomessa.
Siitä huolimatta yle katsoo asialliseksi nostaa jutun ykkösaiheekseen, samaan aikaan kun 1,5 miljoonan vahingot aiheuttanut bussien tuhopoltto, jonka tekijät kehuskelee teollaan omilla sivuillaan, jää pikkuiseksi riviuutiseksi.
Kyllähän minä ymmärrän, että sinä ylelle hommia tekevänä (olet itse kertonut) olet lojaali talolle, mutta yritätkö tosiaan väittää ettet näe tuossa uutisoinnissa mitään epäsuhtaa.

Jos olet yhtään selaillut tätä palstaa, niin olet varmasti huomannut että olen tuominnut tuon anarkomarkojen bussi-iskun täysin. Mutta tuo boldaamani paikka ei pidä paikkaansa, Odineiden (vittu en tiedä yhtään miten tuo pitäisi taivuttaa?) perustajaurpo sai vähän aikaa sitten tuomion väkivaltarikoksesta.

Ja minä en ole lojaali YLElle, vaikka niille freelancerhommia olen tehnytkin. Yhtä hyvin voisit väittää, että olen lojaali MTV3:lle, Neloselle tai TV7:lle. Mä ja me muut freelancerit tehdään duunia työnantajalle, mutta meidän mielipiteet ovat kyllä meidän omat. Ja joskus joutuu tekemään töitä joista ei tykkää. Olen tehnyt ohjelmia joita en itse ikinä katsoisi. Siitä huolimatta me tehdään joka ikinen duuni niin hyvin kuin pystytään.

Ja jos mitenkään osaat käyttää lukemistaitoa ja kykyä sisäistää mitä luet, niin itse sanoin, että tuo YLEn juttu on tarkoituksenmukainen. Tarkoittaa ihan sillä kotimaisella, että itsekin kritisoin sitä :|

Mun mielestä on vain väärin, että löyhä-älyinen porukka haluaa käyttää jotain tekosyynä sille, että voisi harrastaa väkivaltaa. Mä en ole edes maahanmuuttomyönteinen, mutta inhoan mutujen käyttämistä faktojen sijaan.

Tuo Odin-porukka on pelkkiä raukkoja, tyhmiä, päihdeongelmaisia tai itsetunnottomia urpoja, jotka luulevat että niiden elämä muuttuu paremmaksi kun löytää syntipukin omiile mokilleen. Vaikka tässä maassa ei olisi yhtään maahanmuuttajaa, nuo antennivikaiset hölmöt olisivat edelleen ihan samassa jamassa. Sen jälkeen syytetään yhteiskuntaa, sukulaisia, Jorma Uotisen tanssiaskelia tai ihan mitä vaan, mutta ei löydy munaa katsoa peiliin ja todeta "ehkä vika on mussa, pitäisiköhän muuttaa omaa toimintaa tai ajatusmaailmaa" :|
I got myself a Cadillac
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 11.06.2016 07:40

yxpöllövaa kirjoitti:

Epäsuhta on hirvittävän suuri, kun muistaa vielä, että uutisointi maksetaan verovaroilla.
Pitäisi pysyä faktoissa eikä alkaa ennustaa mahdollisia tulevia tapahtumia eriväristen silmälasien takaa.
Ylen perjantain uutisointi Oodineista oli kaiken journalistisen totuudessa pysymisen- periaatteen häväistystä.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu