Moderaatioketju + bannit ja varoitukset + Ylläpito tiedottaa

Tänne voit antaa palautetta Torikahvilasta ja esittää kehitystoiveita.

Re: Moderaatioketju

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 10.01.2016 01:12

Mysticus kirjoitti:
Liçá kirjoitti:
Mysticus kirjoitti:
Ja edelleen Tillin tallin alias sammu alias Jamo3 kommentoi vailla mitään asiaa. Enää puuttuvat kymmenet uudet avaukset kokoomuslaisten vähä-älyisyydestä tai Sipilän lestalaisuudesta tai Timo Soinin painosta ja ulkonäöstä. Ei hän malta olla kauaa näin rauhallinen kuin tällä hetkellä.

miksiköhän se "Jamo3v" ei kirjoita enään "Tillin tallin" nimimerkillä :tongue:

Siksi, että hän koettelee kaikki rajat myös täällä. Ei ole kiellettyä vaihtaa nimimerkkiä luulisin. Jos hän kirjoittaisi vielä tillintallinilla, hän kirjoittaisi tuplanikillä, joka on kiellettyä.

Tsekkailin.. Eri ip sillä Sammulla ainakin on kuin Tillintallinilla, eli joko proxyn kautta kirjoittelee tai sitten on eri henkilö.
Jos asiattomuuksia niin ilmoitelkaa ja toimitaan, muutoinhan hän saa kommentoida siinä missä muutkin...
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Liçá » 10.01.2016 01:29

Mysticus kirjoitti:
Liçá kirjoitti:
Mysticus kirjoitti:
Ja edelleen Tillin tallin alias sammu alias Jamo3 kommentoi vailla mitään asiaa. Enää puuttuvat kymmenet uudet avaukset kokoomuslaisten vähä-älyisyydestä tai Sipilän lestalaisuudesta tai Timo Soinin painosta ja ulkonäöstä. Ei hän malta olla kauaa näin rauhallinen kuin tällä hetkellä.

Siksi, että hän koettelee kaikki rajat myös täällä. Ei ole kiellettyä vaihtaa nimimerkkiä luulisin. Jos hän kirjoittaisi vielä tillintallinilla, hän kirjoittaisi tuplanikillä, joka on kiellettyä.

kirjoittaahan "Jamo3v" jo nyt "tuplanikillä", missä muuten lukee, että tuplanikillä kirjoittaminen on kielletty?
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ..viduixmän.. » 10.01.2016 01:43

miksiköhän se "Jamo3v" ei kirjoita enään "Tillin tallin" nimimerkillä :tongue:[/quote]

Tietysti siks ku Liçá viikkokausia kestäneen salapoliisi tutkimuksen jälkeen sai selville et " J3=Tt" ja nyt "Tt" haluaa kirjotella nii ettei kukaan tunnista. :tongue:
..viduixmän..
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liçá » 10.01.2016 02:11

..viduixmän.. kirjoitti:miksiköhän se "Jamo3v" ei kirjoita enään "Tillin tallin" nimimerkillä :tongue:[/quоte]

Tietysti siks ku Liçá viikkokausia kestäneen salapoliisi tutkimuksen jälkeen sai selville et " J3=Tt" ja nyt "Tt" haluaa kirjotella nii ettei kukaan tunnista. :tongue:

opettele lainaamaan viestejä oikein :tongue:
Vive mais!
KuvaKuvaKuvaKuva
Liçá
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Liike » 10.01.2016 02:42

Taneli.T kirjoitti:
Mysticus kirjoitti:
Liçá kirjoitti:
Mysticus kirjoitti:

Tsekkailin.. Eri ip sillä Sammulla ainakin on kuin Tillintallinilla, eli joko proxyn kautta kirjoittelee tai sitten on eri henkilö.
Jos asiattomuuksia niin ilmoitelkaa ja toimitaan, muutoinhan hän saa kommentoida siinä missä muutkin...

Etkö hyvä ihminen tiedä, että IP vaihtuu mobiiliverkkoa eli kännykkäyhteyttä käytettäessä aina, kun avaa selaimessa uuden sivun? :o

Juuri tuon yleisesti saatavilla olevan tiedon puuttumisen vuoksihan IL Keskustelun ylläpitokin ajautui kaaokseen, kun bannasivat viattomia käyttäjiä satunnaisen IP:n perusteella.
Vaikka meistä jokaisella on omat mielipiteemme, olisi mukavaa, jos jaksaisimme itse kukin pysyä rehellisenä.
Liike
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Dunst » 10.01.2016 03:02

Liike kirjoitti:
Etkö hyvä ihminen tiedä, että IP vaihtuu mobiiliverkkoa eli kännykkäyhteyttä käytettäessä aina, kun avaa selaimessa uuden sivun? :o

Juuri tuon yleisesti saatavilla olevan tiedon puuttumisen vuoksihan IL Keskustelun ylläpitokin ajautui kaaokseen, kun bannasivat viattomia käyttäjiä satunnaisen IP:n perusteella.

Ei nyt sentään noin usein. Sama IP-osoite mokkulalla / nettitikulla / mobiililaitteella säilyy niin kauan kuin olet istunnossa kirjautuneena yhtäjaksoisesti kirjautumatta ulos netistä. Kun kirjaudut nettiin uudelleen, saat uuden IP:n. [[eli vapaaana verkossa olevan osoitteen. Voi muuten saada saman, jos sulkemisen jälkeen kirjautuu välittömästi uudelleen (esim. kun yhteys pätkii) :!: ]] Selaimen käytöllä ei mitään vaikutusta IP-osoitteeseen. Usein minulla on 2 selainta yhtä aikaa auki.
Dunst

ViestiKirjoittaja Pro Patria et Lege » 10.01.2016 04:37

Heippa!
Olen kirjoittanut pari kertaa eri ketjuihin pitkähkön kommentin, mutta niiden lähetys ei ole onnistunut, vaikka olen ihan oikein ollut sisään kirjautuneena omalla nimimerkilläni. Kun yritän lähettää tekstin "kone" pyytää minua kirjautumaan uudelleen sisään ( vaikka olen ollut koko ajan kirjautuneena). Esikatselu ja tekstin talletus-nappulat tuottavat saman tuloksen. Sitten kun kirjaudun uudelleen on kirjoittamani teksti häipynyt bittiavaruuteen. Mikä vikana?

Onko tässä joku aikarajoitus, jonka kuluessa teksti pitää saada valmiiksi, vai mikä mättää?

Eipä huvita turhaan kirjoitella, kun teksti ei ilmesty muiden luettavaksi :(
Pro Patria et Lege

ViestiKirjoittaja Taneli.T » 10.01.2016 09:30

Pro Patria et Lege kirjoitti:Heippa!
Olen kirjoittanut pari kertaa eri ketjuihin pitkähkön kommentin, mutta niiden lähetys ei ole onnistunut, vaikka olen ihan oikein ollut sisään kirjautuneena omalla nimimerkilläni. Kun yritän lähettää tekstin "kone" pyytää minua kirjautumaan uudelleen sisään ( vaikka olen ollut koko ajan kirjautuneena). Esikatselu ja tekstin talletus-nappulat tuottavat saman tuloksen. Sitten kun kirjaudun uudelleen on kirjoittamani teksti häipynyt bittiavaruuteen. Mikä vikana?

Onko tässä joku aikarajoitus, jonka kuluessa teksti pitää saada valmiiksi, vai mikä mättää?

Ikävä juttu. Tuo on kamalaa kun pitkä stoori katoaa bittiavaruuteen!
Yksi keino varmistaa pitkän tärkeän stoorin säilyvyys on että kirjoittaa sen aluksi johonkin tekstiasiakirjaan tms, sitten sieltä copypastettaa tänne.

Ei ole mitään aikarajoitusta mielestäni, mutta testaan asian kyllä.
Voisikohan vaikuttaa jos proxyn kautta kirjoittaa, jokin aikaraja siellä??
Sen kuitenkin tiedän että viestin kokorajoitus on 60 000 merkkiä tällä hetkellä.
Taneli.T
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja helleh » 10.01.2016 14:22

Dunst kirjoitti:
Ei nyt sentään noin usein. Sama IP-osoite mokkulalla / nettitikulla / mobiililaitteella säilyy niin kauan kuin olet istunnossa kirjautuneena yhtäjaksoisesti kirjautumatta ulos netistä. Kun kirjaudut nettiin uudelleen, saat uuden IP:n. [[eli vapaaana verkossa olevan osoitteen. Voi muuten saada saman, jos sulkemisen jälkeen kirjautuu välittömästi uudelleen (esim. kun yhteys pätkii) :!: ]] Selaimen käytöllä ei mitään vaikutusta IP-osoitteeseen. Usein minulla on 2 selainta yhtä aikaa auki.

:tongue: ip voi tosiaan myös vaihtua kesken selailun jos yhteys katkeaa nn hakee uuden yhteyden.
Nainen tietää parhaiten mitä Nainen haluaa. Naisen on paras luottaa vain Naiseen. Naisen Ylhäisyys korostuu ihanan Naisen rinnalla.
Spoiler: näytä
Kuva LISA: :tongue:
helleh
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Pro Patria et Lege » 11.01.2016 01:50

Taneli.T kirjoitti:
Pro Patria et Lege kirjoitti:Heippa!

Ikävä juttu. Tuo on kamalaa kun pitkä stoori katoaa bittiavaruuteen!
Yksi keino varmistaa pitkän tärkeän stoorin säilyvyys on että kirjoittaa sen aluksi johonkin tekstiasiakirjaan tms, sitten sieltä copypastettaa tänne.

Ei ole mitään aikarajoitusta mielestäni, mutta testaan asian kyllä.
Voisikohan vaikuttaa jos proxyn kautta kirjoittaa, jokin aikaraja siellä??
Sen kuitenkin tiedän että viestin kokorajoitus on 60 000 merkkiä tällä hetkellä.

Kiitos vastauksesta!

En kylläkään tiedä, mitä tarkoittaa proxy. Kirjoitan nykyään tabletilla. Muille palstoille tekstit sujahtavat normaalisti, vain täällä on mennyt pari kertaa lähetys pieleen. Ei niissä kirjoittamissani mielipiteissä mitään maata mullistavaa ollut. Olisi vain ollut kiva osallistua ajankohtaiseen keskusteluun. Maapallo pyörii edelleen kömmähdyksistä huolimatta. Lyhyet tekstit näyttävät kelpaavan "sensurointia harjoittavalle koneälyllekin". :thumbup:

Voin testata joskus aikarajoitusta pitämällä kesken kirjoituksen kahvitauon, ja jatkaa sen jälkeen kirjoitusta. Sittenhän sen näkee vaikuttaako kirjoitukseen käytetty aika lähetyksen onnistumiseen.
Pro Patria et Lege

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute