Teuvo Loman heitettiin ulos Burger Kingistä

Sana on vapaa!

Teuvo Loman heitettiin ulos Burger Kingistä

ViestiKirjoittaja RÖYH? » 21.01.2018 21:37

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/2 ... 1_vd.shtml

Oliko vartija homofoobikko?

Teuvo Loman oli sunnuntaina työkeikalla stailaamassa naisporukkaa heidän työpaikkansa pikkujouluihin. Työkeikan jälkeen Loman suuntasi Helsingin rautatieaseman Burger King -hampurilaisravintolaan syömään. Loman jäi pöytään istumaan, kun hänen ystävänsä suuntasivat tilaamaan ruokaa.

- Menin suoraan pöytään istumaan. Siellä oli aika paljon jonoa. Aloin puhua puhelimessa erään ystäväni kanssa odottaessani jonossa olleita ystäviäni, Loman kertoo Iltalehdelle.

Pian paikan järjestyksenvalvoja tuli sanomaan Lomanille, ettei ravintolassa "saa palloilla."

- Pyysin häntä odottamaan pienen hetken, sillä puhuin juuri puhelimessa. Siihen hän totesi, että nyt ulos täältä, Loman kertoo.

Loman järkyttyi tilanteesta ja huusi ystävillensä, että hänet heitetään ulos. Lomanin ystävät tulivat tuolloin myös pois jonosta. Tilanteesta pöyristynyt Loman ei voi käsittää tapahtunutta.

- Järjestyksenvalvoja ei edes kysynyt minulta, että millä asialla olin siellä. Työpäiväni oli juuri loppunut ja olin mielestäni pukeutunutkin todella siististi. Kysyin vielä häneltä, että näytänkö siltä, että vietän aikaa täällä? Siihen hän vastasi, että vaikea sanoa, Loman kertoo.

Loman sanoo ravintolassa olleen reilusti tyhjiä pöytiä.

- Ymmärtäisin kyllä, jos vieressä olisi ollut ihmisiä ruokien kanssa odottamassa pöytään tai jotain, mutta siellä oli tilaa vaikka kuinka paljon, Loman sanoo.

Kuvassa Loman kihlattunsa Ahmedin kanssa risteilyllä viime joulukuussa.
Kuvassa Loman kihlattunsa Ahmedin kanssa risteilyllä viime joulukuussa. (JUHA VELI JOKINEN)
Ihmiset ihmettelivät vieressä

Ennen järjestyksenvalvojan saapumista Loman oli jutellut viereisessä pöydässä istuneille ihmisille.

- Eniten ärsyttää se, että siinä oli ihania vanhempia ihmisiä, joiden kanssa juttelin. Yhtäkkiä tullaan sanomaan, että lennän ulos. Se oli nöyryyttävää, sillä ihmiset katsoivat siinä, että mitä tässä nyt tapahtuu, Loman toteaa.

- Olen niin pöyristynyt. Mua ei ole ikinä heitetty hampurilaisravintolasta ulos. Ymmärtäisin järjestyksenvalvojan käytöksen, jos olisin ollut kännissä tai jotain. Tilanteesta teki niin nöyryyttävän se, että siinä oli vielä ihmisiä, jotka tunnistivat mut. He varmasti ajattelivat, että olen tehnyt jotain, kun noin heitetään ulos, Loman jatkaa.

Hän ajatteli aluksi menevänsä syömään toisen ketjun ravintolaan, mutta ikävä tilanne pilasi ruokahalun.

- Harvoin edes käyn noissa paikoissa. Soitin Burger Kingille kertoakseni tapahtuneesta ja he sanoivat, että tilanne käydään kyllä läpi, sillä ei näin saisi tapahtua, Loman sanoo.

Iltalehti ei tavoittanut Burger King -ravintolan edustajaa kommentoimaan tapahtunutta.

Teuvo Loman kertoo järkyttyneensä Burger King -ravintolassa saamastaan kohtelusta. Kuvassa Loman vuonna 2016.
Teuvo Loman kertoo järkyttyneensä Burger King -ravintolassa saamastaan kohtelusta. Kuvassa Loman vuonna 2016. (ANTTI NIKKANEN)
JASMIN HUUSELA
jasmin.huusela@iltalehti.fi
RÖYH?
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Teuvo Loman heitettiin ulos Burger Kingistä

ViestiKirjoittaja Legba » 21.01.2018 21:44

Ahmed lohduttaa Teuvoa.

Kuva
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Pekka6 » 21.01.2018 21:45

Jospa Burger on kyllästynyt
monikulttuurisen porukan
lorvintaan...

... mutta tällä kertaa lomaa viettävällä ei ollut suojaväriä :problem:
älä tuijota avatarTANI
Pekka6
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja martta » 21.01.2018 21:56

Ei mitään uutta, Loman on heitetty ulos monesta paikasta, aina hän tule selittelemään ja uhriutumaan julkisuuteen tapahtumaansa.
martta

ViestiKirjoittaja Artjom » 21.01.2018 22:01

STYLISTI TEUVO LOMANILLA RAJU KARAOKEKÄRHÄMÄ: VISKASI VIINIT MIEHEN NAAMALLE – HEITETTIIN BAARISTA ULOS!

https://www.seiska.fi/Uutiset/Stylisti- ... heitettiin
Artjom
Vuoden höpsö
Vuoden höpsö

ViestiKirjoittaja RÖYH? » 21.01.2018 22:02

Tuli kyllä mieleen oliko tuo koko tarina . Monesti ei ole.On julkkis uhri tai joku on julkkiksen uhri.
RÖYH?
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 21.01.2018 22:21

Onkos tää vähän kuin mustan barbaarin perhettä "kohdeltiin" rasistisesti poliisin toimesta ja miten sitten kävikään?
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja HueHueHueXD » 21.01.2018 22:25

Harmi, kun en voi joka kerta vinkua rasismista tai homovastaisuudesta, kun olen tekemisissä poliisin, vartijan tai järkkärin kanssa. Olisin tienannut hyvät fyrkat. Mulla väärän värinen turpavärkki, se kovvoo hommoo olla valkoinen, lihaa syövä heteromiäs.
HueHueHueXD
Vuoden rapajuoppo.
Vuoden rapajuoppo.

ViestiKirjoittaja kalacalle » 21.01.2018 23:48

Homot ja maahanmuuttajat uhriutuvat tosi helposti, ovat ammattilaisia siinä.
kalacalle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 22.01.2018 04:59

Minua ei kerran päästetty keskellä päivää Nauvon linja-autoaseman baariin kaljalle.
Vinkuivat jotain pukeutumisesta.
Olin täysin säädyllinen. Minulla oli shortsit jalassa.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu