Taidegalleria - Joshua Flint

Kevyemmät jutut, musiikki, elokuvat, tv, gallupit/kyselyt, taide, pelit

Minkä taidetyön voisitte ottaa seinällenne?

1. Kuva
0
Ei ääniä
2. Kuva
1
50%
3. Kuva
0
Ei ääniä
4. Kuva
1
50%
5. Kuva
0
Ei ääniä
6. Kuva
0
Ei ääniä
7. Kuva
0
Ei ääniä
8. Kuva
0
Ei ääniä
9. Kuva
0
Ei ääniä
10. Kuva
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 2

Taidegalleria - Joshua Flint

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 12.08.2018 13:02

:hymis: Joshua Flint luo maalauksia, jotka perustuvat useisiin lähteisiin, kuten museoarkistoihin ja hyväntekeväisyysliikkeisiin, muokatuista vintage-kuvista ja sitten sekoittaa ne luoden uusia tarinoita, jotka vaihtelevat tuttujen ja tuntemattomien, menneiden ja nykyisten aikojen välillä - sekä lukemattomien tulkintojen antaminen yksittäiselle kuvalle.

Teoksissa kerrotaan viittauksia muun muassa liminalismiin, ekologisiin kysymyksiin, neurotieteeseen, psykologisiin tiloihin ja maalauksen historiaan.

Minulle nämä kaikki eivät täysin avautuneet mutta olivat mielekiintoisia katsella ja löysin suosikkini. Toivon että te löydätte jotain kiinostavaa seinällenne :kahvi:
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

Re: Taidegalleria - Joshua Flint

ViestiKirjoittaja soiseli » 13.08.2018 08:09

Nelosen, mutta mieluummin valoisammalla ´taivaalla´... Itse tykkäsin tyttösenä veneillä, varsinkin soudella. :hymis:
soiseli

ViestiKirjoittaja awa » 13.08.2018 09:57

Image
Mielenkiintoinen aihe, miten lapset hiekkalinnoja rakentaessaan kehittävät itseään arkkitehdeiksi ja maailman valloittajiksia.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 13.08.2018 10:03

Image
Tämän sanomaa en oikein ymmärrä. Jos aiheet olisivat päinvastaisessa järjestyksessä, että naiset tanssisivat rakennusten ympärillä voisi sen tulkita iloksi ja kiitokseksi elintasoa kohottavista saavutuksista niiden tekijälle, mutta... kun tanssijat ovat taivaissa niin miten se pitäisi tulkita...?
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 13.08.2018 10:07

Image
Aika hyvää kehon asentojen kuvausta, mutta taiteilija ei ilmeisesti oikein hallitse kasvomaalausta, koska kasvot ovat kaikissa töissä epämääräiset tai jopa peitetty jollain tavalla.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 13.08.2018 10:07

Mielenkiintoisia töitä taas kerran. Kiitos, Pistaasille!
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 13.08.2018 10:14

awa kirjoitti:Image
Tämän sanomaa en oikein ymmärrä. Jos aiheet olisivat päinvastaisessa järjestyksessä, että naiset tanssisivat rakennusten ympärillä voisi sen tulkita iloksi ja kiitokseksi elintasoa kohottavista saavutuksista niiden tekijälle, mutta... kun tanssijat ovat taivaissa niin miten se pitäisi tulkita...?

Palaan tähän aiheeseen. Lapsethan siinä tanssivat. Olisiko niin, että lapset voivat tanssia valmiissa maailmassa!
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Ryynäskä » 13.08.2018 12:29

Taulu 10 on hieno.Tuskin sopisi kodin seinälle, mutta työnä hieno.
Ryynäskä

ViestiKirjoittaja Teddy » 13.08.2018 12:36

Onpa mielenkiintoisia töitä!

Yleensä olen sitä mieltä, että taiteen liika analysointi ei ole hyväksi. Näillä teoksilla on kuitenkin sanottavaa ja olisi sääli kuitata ne pelkällä olankohautuksella. Näissä on paljon ajatusta ja paljon sanomaa, unta ja todellisuutta, muistoja, historiaa ja tulevaisuutta. Vau!

Juutuin tuohon tauluun nro 2. Mitä siinä oikein tapahtuu? Rakentavatko lapset kaupunkia vai tuhoavatko he sitä?

Seinälleni en näitä ottaisi, saisin vain migreenin yrittäessäni "ymmärtää" niitä.
"We're all standing in the gutter, but some of us are looking at the stars." Oscar Wilde
Teddy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 13.08.2018 13:07

soiseli kirjoitti:Nelosen, mutta mieluummin valoisammalla ´taivaalla´... Itse tykkäsin tyttösenä veneillä, varsinkin soudella. :hymis:

:hymis: Hienoa että löytyi mieluinen, minä viehätyin samasta maalauksesta. Kiitos vierailusta galleriassa Soiseli :kahvi:
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

Seuraava

Paluu Viihde