Ranskan presidentti Macron antautui!

Sana on vapaa!

Ranskan presidentti Macron antautui!

ViestiKirjoittaja Talvisota » 14.06.2018 21:29

Ranskan presidentti Macron antautui: Kansalaisten on hoidettava ongelmat itse. Ranskan presidentti Emmanuel Macron ei enää kykene johtamaan maataan. Puheessaan noin 600 poliitikosta ja talouselämän johtajasta koostuneelle kutsuvierasjoukolle Macron on myöntänyt, että sota huumekauppaa ja lisääntyviä maahanmuuttajien asuttamia ongelmalähiöitä vastaan on hävitty. https://www.kansalainen.fi/ranskan-pres ... lmat-itse/ Marine Le Penin, kun olisi kansa äänestänyt pressaksi, niin ei olisi tuota ongelmaa kovinkaan kauaa, täys lapamato tuo Macron.
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Ranskan presidentti Macron antautui!

ViestiKirjoittaja Pekka6 » 14.06.2018 21:37

Saavatko ranskalaiset nyt käyttää tuliaseita muslimeita,
neekereitä ja mustalaisia vastaan?

Noh, lopulta käyttävät kuitenkin - kuten kaikki muutkin.
älä tuijota avatarTANI
Pekka6
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 14.06.2018 21:38

Kyllä siellä pian paukkuu, pakkohan sitä on itseään puolustettava.
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Angela M » 14.06.2018 22:06

Tuollaisia suvakit ovat.
”If you don’t read the newspapers you are uninformed. If you do read them you are misinformed.”- Mark Twain
Angela M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tarleena » 14.06.2018 22:21

Nyt on sekin sitten todistettu. Suvakit ovat täysiä vätyksiä. Ongelmia juostaan pakoon, kun on ensin itse niitä aiheutettu, ollaan sormi perseessä ja neuvottomia ja siirretään vastuu viattomille. Samanlaisia vätyksiä on nykyään Suomen eduskunta täynnä. Tulevissa vaaleissa Suomessakin on kansalla mahdollisuus äänestää, mutta äänestääkö jonkinlaista muutosta vai ruoskiiko edelleen itseään?
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Talvisota » 14.06.2018 22:24

Tarleena kirjoitti:Nyt on sekin sitten todistettu. Suvakit ovat täysiä vätyksiä. Ongelmia juostaan pakoon, kun on ensin itse niitä aiheutettu, ollaan sormi perseessä ja neuvottomia ja siirretään vastuu viattomille. Samanlaisia vätyksiä on nykyään Suomen eduskunta täynnä. Tulevissa vaaleissa Suomessakin on kansalla mahdollisuus äänestää, mutta äänestääkö jonkinlaista muutosta vai ruoskiiko edelleen itseään?

Suvakit ovat täysiä paskakasoja alhaisimpia otuksia mitä maa päällään kantaa.
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Kasipallo » 14.06.2018 23:06

Mitkä ovat tunnelmat Brysselissä nyt? Komission luottomies Macron joutuu tunnustamaan äänestäjilleen, että hän ei voi mitään maahanmuuttajille ja maan sisäinen turvallisuus on vaakalaudalla. Italia haistattaa avoimesti paskat Brysselille. Itävalta ja Unkari sulkevat rajansa ja vähät välittävät komission uhkailusta.

EU on ruvennut hajoamaan ja syy siihen on hallitsematon maahanmuutto. Siis maahanmuutto, jota komissio ei ole pyrkinyt hallitsemaan tai rajoittamaan, vaan on ollut kiihdyttämässä ja edistämässä koko kolmannen maailman siirtymistä EU-maiden huollettavaksi.

Tämä on mielenkiintoista. Sosiologit tulevat tutkimaan tätä aikaa kymmeniä tai satoja vuosia, mutta muutaman kansallisesti ylpeän eurooppalaisen maan esimerkki ja päättäväisyys todennäköisesti pelastaa koko Euroopan, kansallisvaltiot, kielet, kulttuurit ja uskonnon.
Lord, take me downtown, I'm just lookin' for some tush.
Kasipallo
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Justin Case » 14.06.2018 23:39

https://www.thelocal.fr/20180614/i-neve ... with-italy

'I never meant to offend you': Macron tries to smooth over migrant row with Italy"
Justin Case
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Legba » 15.06.2018 01:33

"Ranskan presidentti Emmanuel Macron ei enää kykene johtamaan maataan. Puheessaan noin 600 poliitikosta ja talouselämän johtajasta koostuneelle kutsuvierasjoukolle Macron on myöntänyt, että sota huumekauppaa ja lisääntyviä maahanmuuttajien asuttamia ongelmalähiöitä vastaan on hävitty.
Arviolta noin kuusi ja puoli miljoonaa Ranskassa asuvaa – noin kymmenen prosenttia väestöstä – asuu noin 1500:lla hallituksen ”erityisherkiksi urbaaneiksi alueiksi” (zones urbaines seinsibles – ZUS) luokittelemilla alueilla..
Itse tilaamansa suunnitelman noudattamisen sijaan Macron heitti pallon takaisin edeltäjilleen, jotka ovat hänen mielestään luoneet ongelman. Kaikki ylhäältä esitetyt ratkaisut ovat pettäneet, joten kansan on ratkaistava ongelma itse. Macron vaati ”yleistä liikekannallepanoa”, jonka kautta kansalaiset organisoituvat ratkaisemaan ongelman keskenään ja pelastavat valtion".

Kansa ratkaisee asian taatusti itse. Siihen tarvitaan aseita ja eräänlainen sisällissota, joka jo on omalla tavallaan käynnissä siellä täällä Euroopassa. Opportunistina Macron taitaa haistaa Saksan muutoksen. Italia, Unkari, Itävalta, Tsekki, Puola ovat jo osoittaneet mitä haluavat. Saa nähdä mitä Brysselin EU-fasistit keksivät. Mogherini on perustamassa EU-armeijaa, jota mahdollisesti käytettäisiin niskuroivia kansalaisia vastaan.

https://www.kansalainen.fi/ranskan-pres ... lmat-itse/
https://mvlehti.net/2018/06/14/eun-turv ... ajoukkoja/
Legba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Kriiseistä on ollut aina hyötyä EU-integraatiolle

ViestiKirjoittaja Konservative » 15.06.2018 03:20

Kieltämättä raju ulostulo.
Missä YLE:n uutiset tai muut lehdet?
Missä valtamedian isot otsikot?
Eikö uutinen olekaan "tarpeeksi" mielenkiintoinen sekä iso ja joka ei kiinnosta juuri ketään?
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu