Näin tehdään propagandaa,nyt metsistämme.

Sana on vapaa!

Näin tehdään propagandaa,nyt metsistämme.

ViestiKirjoittaja Koba » 15.06.2018 08:27

Tässä on taas toimittu ilmeisesti suoraan Greenpeacen ohjeistuksen mukaan kun on tehty juttua Suomen mtsänhoidosta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005720254.html
Koba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Näin tehdään propagandaa,nyt metsistämme.

ViestiKirjoittaja Apostata » 15.06.2018 08:31

Koba kirjoitti:Tässä on taas toimittu ilmeisesti suoraan Greenpeacen ohjeistuksen mukaan kun on tehty juttua Suomen mtsänhoidosta.

Aika matalaotsaista ja typerää. Vie uskottavuuden aidoiltakin luonnon tilasta otetuilta kuvilta, mutta kenties vihreä propaganda vahvistaa heidän omia joukkojaan.. :shock:
Apostata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Angela M » 15.06.2018 08:32

Ei anneta totuuden häiritä hyvää tarinaa.
”If you don’t read the newspapers you are uninformed. If you do read them you are misinformed.”- Mark Twain
Angela M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja surviainen » 15.06.2018 08:36

Angela M kirjoitti:Ei anneta totuuden häiritä hyvää tarinaa.

Ei anneta yksittäistapauksen häiritä totuutta, tuhansia linnunpoikasia kuolee Suomessa vuosittain metsien kesähakkuissa.
surviainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Koba » 15.06.2018 08:40

Apostata kirjoitti:
Koba kirjoitti:Tässä on taas toimittu ilmeisesti suoraan Greenpeacen ohjeistuksen mukaan kun on tehty juttua Suomen mtsänhoidosta.

Aika matalaotsaista ja typerää. Vie uskottavuuden aidoiltakin luonnon tilasta otetuilta kuvilta, mutta kenties vihreä propaganda vahvistaa heidän omia joukkojaan.. :shock:

Eipä ole ensi kerta,greenpeacehan on tuota lavastamista ja muuta väärentämistä harjoittanut vuosikausia.Esitteissä suomen avohakkuista on käytetty kuvia Kanadasta ja taannoin euroopassa kiersi kanto joka oli probagandan mukaan suomalaiselta avohakkuulta.Kanto oli kiskottu tienvarresta kun puu oli kaatunut tien yli.Isäntä oli auttanut traktorilla sen ylösvetämisessä kun olivat pyytäneen sitä kantoa itselleen.Isäntää sitten vitutti kun huomasi kantonsa uutisissa jossain torilla keskieuroopassa valheelisine väitteineen.
Koba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja yxpöllövaa » 15.06.2018 08:48

surviainen kirjoitti:

Ei anneta yksittäistapauksen häiritä totuutta, tuhansia linnunpoikasia kuolee Suomessa vuosittain metsien kesähakkuissa.

Niin kuolee ja tämmöiset temput vievät sen viimeisenkin uskottavuuden myös oikeilta luonnonsuojelijoilta, jonka jälkeen kuka tahansa voi perseillä luonnossa miten tahansa, eikä kukaan välitä.

Suomeen pitäisi saada puolue joka ajaisi luonnonsuojelua.
yxpöllövaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Angela M » 15.06.2018 08:48

surviainen kirjoitti:

Kyllä varmaan, mutta sinusta poiketen suurin osa meistä muista ei hyväksy valheita koska ne on valheita ja vaan haittaavat asiaa.

Minä olen vihreitäkin vihreämpi ja inhoan noita vihreitä, he eivät kunnioita luontoa vaan ovat siitä täysin vieraantuneet ja ajavat vain itsekästä ideologiaansa totuuksista välittämättä. Minä en tee asioistani numeroa vaan minä teen jotain todella konkreettista, suosittelen sitä teillekin vätyksille tai muussa tapauksessa voitte pitää asiasta turpanne kiinni. Te tekopyhät paskat vaan puhutte, valehtelette, ettekä tee yhtään mitään asioiden eteen. Vaaditte sitä vaan muilta ja touhuillanne tuhoatte palloa enemmän kuin suurin osa maailman ihmisistä, et vittu sädekehää saa.
”If you don’t read the newspapers you are uninformed. If you do read them you are misinformed.”- Mark Twain
Angela M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Koba » 15.06.2018 09:01

Angela M kirjoitti:
surviainen kirjoitti:

Kyllä varmaan, mutta sinusta poiketen suurin osa meistä muista ei hyväksy valheita koska ne on valheita ja vaan haittaavat asiaa.

Minä olen vihreitäkin vihreämpi ja inhoan noita vihreitä, he eivät kunnioita luontoa vaan ovat siitä täysin vieraantuneet ja ajavat vain itsekästä ideologiaansa totuuksista välittämättä. Minä en tee asioistani numeroa vaan minä teen jotain todella konkreettista, suosittelen sitä teillekin vätyksille tai muussa tapauksessa voitte pitää asiasta turpanne kiinni. Te tekopyhät paskat vaan puhutte, valehtelette, ettekä tee yhtään mitään asioiden eteen. Vaaditte sitä vaan muilta ja touhuillanne tuhoatte palloa enemmän kuin suurin osa maailman ihmisistä, et vittu sädekehää saa.

Niin,tuossakin tapauksessa isäntä oli huomannut pöllönpesän ja pyytänyt jättämään sen ja ympäröivät puut kaatamatta.
Minulle on pienenä opetettu ettei linnunpoikasiin turhaan kosketa kun emo voi hylätä vieraan hajun vuoksi.Tuo kuvaaja oli ottanut pesästä ja vienyt avohakkuun reunaan,onneksi palautti pesään.
Koba
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja surviainen » 15.06.2018 09:02

Angela M kirjoitti:
surviainen kirjoitti:

Kävin just eilen tsekkaamassa, puukiipijä poikaset lähteneet maailmalle pöntöstäni vanhassa kuusimetsässä.
surviainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Justin Case » 15.06.2018 09:29

Kun kanadalainen Greenpeace tuli Suomeen, niin he ehkä olivat yllättyneitä siitä, että Suomessa on ollut metsänhoito- ja metsänsuojelulakeja jo 1800-luvulta asti. Kaadetun metsän uudistumista autetaan istutuksilla. Miten avohakku luuten eroaisi muinaisen sammuttamattoman metsäpalon vaikutuksista, paitsi siinä, että emäksinen puutuhka sadeveden kanssa neutraloi maaperän ja vesistöjen happamuutta?
Justin Case
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu