Olette menossa naimisiin - valitkaa hääpaikka

Kevyemmät jutut, musiikki, elokuvat, tv, gallupit/kyselyt, taide, pelit

Missä miljöössä haluaisitte pitää hääjuhlan?

1. Kuva
0
Ei ääniä
2. Kuva
1
25%
3. Kuva
2
50%
4. Kuva
0
Ei ääniä
5. Kuva
0
Ei ääniä
6. Kuva
0
Ei ääniä
7. Kuva
0
Ei ääniä
8. Kuva
1
25%
9. Kuva
0
Ei ääniä
10. Kuva
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 4

Olette menossa naimisiin - valitkaa hääpaikka

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 14.07.2018 03:12

:hymis: Mikä juhlapaikka tuntuu omimmalta? Voitte myös laittaa kuvan jos näistä ei löydy mieleistä :poppari:
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

Re: Olette menossa naimisiin - valitkaa hääpaikka

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 14.07.2018 05:06

Ensimmäisestä tykkäisin eniten, mutta vieraita ja itseni ajatellen en pidä itikoista. Joten nelonen :|
I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja N.. » 14.07.2018 06:54

Numero 3...
Eikä sinne sais kutsun ku muutamat...
Mulla ois punamusta mekko ja saappaat, joissa punamustia ruusuja...
Itteasiassa mulla on mustat maiharit, joissa on ulkosivuilla punaisia ruusuja...
N..
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Marjatta » 14.07.2018 07:17

Valitsin paikan numero 3.
"Tämä päivä pakenee, eikä palaa ja vaikka huominen tulee, ei se ole enää tämä päivä." Waltari
Marjatta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 14.07.2018 07:39

N.. kirjoitti:Numero 3...
Eikä sinne sais kutsun ku muutamat...
Mulla ois punamusta mekko ja saappaat, joissa punamustia ruusuja...
Itteasiassa mulla on mustat maiharit, joissa on ulkosivuilla punaisia ruusuja...

:hymis: Hienot maiharit!!

Vietnamin Khanh Han maakunnassa sijaitsee maailman kauneimmiksi nimettyjä ranta-alueita. Kukapa ei haluaisi vittää unohtumatonta hääjuhlaa maailman hienoimissa maisemissa. Täällä sijaitsee myös luxus resort L’Alyana Ninh Van Bay, kuvankauniilla Ninh Van lahdella. Yksityisellä rannalla sijaitsevalla resortilla pääsee nauttimaan juhlien jälkeen levosta ja aktiviteeteistä korkeatasoisissa huoneissa, miellyttävän palvelun ja kulinaristisen ruan siivittämänä. Merenranta -ja laguuni huvilat on sijoitettu hakien jokaiselle yksityisyyttä ja upeita näköaloja Ninh Van lahdelle etelä-Vietnamin kohokohtien piirtyessä taustalle.

L’Alyana Ninh Van Bay on yksi harvoista resorteista Vietnamissa, joiden näkymät ovat länteen tarjoten unohtumattomia auringonlaskuja.

Gourmet elämykset, teraupeuttiset kylpylähoidot, unohtumattomat retket ympäröiviin trooppisiin metsiin ja vuorille , joista näkymät etelä-Kiinan merelle – tila, rauha ja yksityisyys luovat puitteet hienolle, vietnamilaiselle luxuslomalle.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 14.07.2018 07:40

Marjatta kirjoitti:Valitsin paikan numero 3.

:hymis: Vietnamin Khanh Han maakunnassa sijaitsee maailman kauneimmiksi nimettyjä ranta-alueita. Kukapa ei haluaisi vittää unohtumatonta hääjuhlaa maailman hienoimissa maisemissa. Täällä sijaitsee myös luxus resort L’Alyana Ninh Van Bay, kuvankauniilla Ninh Van lahdella. Yksityisellä rannalla sijaitsevalla resortilla pääsee nauttimaan juhlien jälkeen levosta ja aktiviteeteistä korkeatasoisissa huoneissa, miellyttävän palvelun ja kulinaristisen ruan siivittämänä. Merenranta -ja laguuni huvilat on sijoitettu hakien jokaiselle yksityisyyttä ja upeita näköaloja Ninh Van lahdelle etelä-Vietnamin kohokohtien piirtyessä taustalle.

L’Alyana Ninh Van Bay on yksi harvoista resorteista Vietnamissa, joiden näkymät ovat länteen tarjoten unohtumattomia auringonlaskuja.

Gourmet elämykset, teraupeuttiset kylpylähoidot, unohtumattomat retket ympäröiviin trooppisiin metsiin ja vuorille , joista näkymät etelä-Kiinan merelle – tila, rauha ja yksityisyys luovat puitteet hienolle, vietnamilaiselle luxuslomalle.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 14.07.2018 07:43

Keke Ilomaa kirjoitti:Ensimmäisestä tykkäisin eniten, mutta vieraita ja itseni ajatellen en pidä itikoista. Joten nelonen :|

:hymis: Oi meinasinolla huomaamatta!

Suomenlinna on ansainnut asemansa yhtenä pääkaupungin suosituimpana hääpaikkana. Susisaarella sijaitseva upea ja rustiikkinen tiiliholvattu juhlasali, Tenalji von Fersen, on kuin tehty häätilaksi. Ison juhlatilan tunnuspiirteitä ovat näyttävät holvikaaret ja suuret ikkunat, jotka tuovat sisään luonnonvaloa. Ihanteellinen valinta niin kesä- kuin talvihäihin.

Korkea tiiliholvattu juhlasali, Tenalji von Fersen on kunnostettu vuonna 1775 rakennettuun linnoituksen leipomon viljavarastoon. Upea sali muuntautuu monipuolisesti seminaari-, juhla- tai esitystilaksi.

Tenalji von Fersen kuuluu saarten arvokkaimpiin rakennuksiin, ja sen holvatut salit ovat linnoituksen komeimpia.
Salin rosoiset tiiliholvit ja suuret ikkunat luovat tilaan erityistä tunnelmaa.

Istuva illallinen on mahdollista kattaa 200 hengelle. Pääsalia jakavat korkeat holvikaaret ja näin tila jakautuu luonnollisesti erillisiin osiin esimerkiksi ruokailulle ja ohjelmalle.

Kuva
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

ViestiKirjoittaja Jassoota » 14.07.2018 07:44

Hyvä Pistaasi! Minä en ole menossa naimisiin. Ei ole kukaan nainen minua ihanasti kosinut. :tongue:
Juha Sipilä sekä hallitus: Haistakaa paska!
Jassoota
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja N.. » 14.07.2018 07:49

Jassoota kirjoitti:Hyvä Pistaasi! Minä en ole menossa naimisiin. Ei ole kukaan nainen minua ihanasti kosinut. :tongue:

Pitääks naisen kosia...?
Mua on kosittu kahdesti...toiselle vastasin kieltävästi, koska en nähny meillä tarpeeks intohimoo.
Ja tykkään, että se on mies joka kosii...
:)
N..
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Jassoota » 14.07.2018 07:53

N.. kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:Hyvä Pistaasi! Minä en ole menossa naimisiin. Ei ole kukaan nainen minua ihanasti kosinut. :tongue:

Pitääks naisen kosia...?
Mua on kosittu kahdesti...toiselle vastasin kieltävästi, koska en nähny meillä tarpeeks intohimoo.
Ja tykkään, että se on mies joka kosii...
:)

Kuhan vitsillä. :)

Ehkä se perinteisesti on miehelle kuuluva. Jos minä menisin naimisiin niin toivoisin, että itse olisin se kosija, vaikka ei maailmaa kaataisikaan, jos nainen olisi tehnyt sen.
Juha Sipilä sekä hallitus: Haistakaa paska!
Jassoota
Valvoja
Valvoja

Seuraava

Paluu Viihde