Olette menossa naimisiin - valitkaa hääpaikka

Kevyemmät jutut, musiikki, elokuvat, tv, gallupit/kyselyt, taide, pelit

Missä miljöössä haluaisitte pitää hääjuhlan?

1. Kuva
0
Ei ääniä
2. Kuva
1
25%
3. Kuva
2
50%
4. Kuva
0
Ei ääniä
5. Kuva
0
Ei ääniä
6. Kuva
0
Ei ääniä
7. Kuva
0
Ei ääniä
8. Kuva
1
25%
9. Kuva
0
Ei ääniä
10. Kuva
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 4

Re: Olette menossa naimisiin - valitkaa hääpaikka

ViestiKirjoittaja N.. » 14.07.2018 07:56

Jassoota kirjoitti:
N.. kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:Hyvä Pistaasi! Minä en ole menossa naimisiin. Ei ole kukaan nainen minua ihanasti kosinut. :tongue:

Pitääks naisen kosia...?
Mua on kosittu kahdesti...toiselle vastasin kieltävästi, koska en nähny meillä tarpeeks intohimoo.
Ja tykkään, että se on mies joka kosii...
:)

Kuhan vitsillä. :)

Ehkä se perinteisesti on miehelle kuuluva. Jos minä menisin naimisiin niin toivoisin, että itse olisin se kosija, vaikka ei maailmaa kaataisikaan, jos nainen olisi tehnyt sen.

Nii...eikö ookin romanttista, ku hemmo pähkäilee pitkään.
Ja päätyy sitte kosintaan...koska haluu nalkutusta elämäänsä.
:tongue:
N..
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Jassoota » 14.07.2018 07:58

N.. kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:
N.. kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:Hyvä Pistaasi! Minä en ole menossa naimisiin. Ei ole kukaan nainen minua ihanasti kosinut. :tongue:

Pitääks naisen kosia...?
Mua on kosittu kahdesti...toiselle vastasin kieltävästi, koska en nähny meillä tarpeeks intohimoo.

Ehkä se perinteisesti on miehelle kuuluva. Jos minä menisin naimisiin niin toivoisin, että itse olisin se kosija, vaikka ei maailmaa kaataisikaan, jos nainen olisi tehnyt sen.

Elämä on kyllä karua.

Mies lentää kosintaa varten, vaikka joutsenen päällä keskelle kukkaniittyä, jotta pääsee nalkutuksen makuun. :tongue:
Juha Sipilä sekä hallitus: Haistakaa paska!
Jassoota
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 14.07.2018 07:59

Jassoota kirjoitti:
N.. kirjoitti:
Jassoota kirjoitti:
N.. kirjoitti:

Pitääks naisen kosia...?

Elämä on kyllä karua.

Mies lentää kosintaa varten, vaikka joutsenen päällä keskelle kukkaniittyä, jotta pääsee nalkutuksen makuun. :tongue:

:happygirl :happygirl
Kukka ja lintu ovat ilon opettajia.
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

ViestiKirjoittaja Hilla-Marja » 14.07.2018 13:50

En menee enää koskaan naimisiin, olen jo.
Jos valitsisin paikan, niin 2.
Hilla-Marja
VIERAILIJA
VIERAILIJA

ViestiKirjoittaja Teddy » 14.07.2018 13:58

Valitsisin numeron 8. Olen ollut kerran häissä juuri tuollaisessa paikassa ja häät olivat aivan ihanat.
"We're all standing in the gutter, but some of us are looking at the stars." Oscar Wilde
Teddy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Neanoora » 14.07.2018 21:10

Mä valitsen hääpaikan nro 2. Se näyttää idylliseltä ja romanttiselta. :angel:
Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 14.07.2018 22:09

Hilla-Marja kirjoitti:En menee enää koskaan naimisiin, olen jo.
Jos valitsisin paikan, niin 2.

:hymis: Vaihmalan Hovin kaunis miljöö on kuin luotu häitä varten. Kaunis rakennus sekä ympäröivä puutarha antavat monia eri mahdollisuuksia. Vihkiminen omenapuiden katveessa on varmasti ikimuistoinen tapahtuma vaikka Lempäälän vanha kirkkokin tarjoaa vihkimiselle upeat puitteet.

Kirkosta hääpari voi matkata Vaihmalan Hovin häätilaisuuteen esim. Mercedez Benz SL 190- vm 1961- mallisella avoautolla. Hääautoja vuokraamme vain Vaihmalan Hovissa häitään viettäville pareille.
Viehättävä puutarhapaviljonkimme palvelee juhla- ja kokouspaikkana lämpimään vuodenaikaan. Paviljongissa voi viettää juhlia jopa 50 vieraan kesken.
Paviljongissa onnistuvat loistavasti myös häiden vihkiminen sekä tanssit.

Kuva
Kuva
Kuva
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Paikkakunta: 25 000–28 000 valovuoden päässä Linnunradan keskustasta galaksin kierteishaarojen välissä.

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 14.07.2018 22:12

Teddy kirjoitti:Valitsisin numeron 8. Olen ollut kerran häissä juuri tuollaisessa paikassa ja häät olivat aivan ihanat.

:hymis: Valkosaaren Telakka tarjoaa upeat merimaisemat, rustiikin ympäristön sekä ainutlaatuista saaristotunnelmaa aivan Helsingin edustalla. Vanha telakkarakennus on persoonallinen valinta hääjuhliin ja siellä onnistuu erinomaisesti myös vihkitilaisuus.

Valkosaaren telakka sijaitsee Silja Linen terminaalin itäpuolella olevassa Valkosaaressa.
Kauppatorille on matkaa vain 500 metriä joten sijainti on todella keskeinen.

Viimeinen lautta lähtee kello 01.00, johon tulee kaikkien vieraiden, bändin ja myös tarjoiluhenkilökunnan ehtiä, joten juhlat tulee lopettaa n. kello 24.00.

Kuva
Kuva
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

ViestiKirjoittaja Pistaasi » 14.07.2018 22:13

Neanoora kirjoitti:Mä valitsen hääpaikan nro 2. Se näyttää idylliseltä ja romanttiselta. :angel:

:hymis: Vaihmalan Hovin kaunis miljöö on kuin luotu häitä varten. Kaunis rakennus sekä ympäröivä puutarha antavat monia eri mahdollisuuksia. Vihkiminen omenapuiden katveessa on varmasti ikimuistoinen tapahtuma vaikka Lempäälän vanha kirkkokin tarjoaa vihkimiselle upeat puitteet.

Kirkosta hääpari voi matkata Vaihmalan Hovin häätilaisuuteen esim. Mercedez Benz SL 190- vm 1961- mallisella avoautolla. Hääautoja vuokraamme vain Vaihmalan Hovissa häitään viettäville pareille.
Viehättävä puutarhapaviljonkimme palvelee juhla- ja kokouspaikkana lämpimään vuodenaikaan. Paviljongissa voi viettää juhlia jopa 50 vieraan kesken.
Paviljongissa onnistuvat loistavasti myös häiden vihkiminen sekä tanssit.

Kuva
Kuva
Kuva
~ Sören Kierkegaard
Pistaasi
Vuoden Torikahvilalainen
Vuoden Torikahvilalainen

Edellinen

Paluu Viihde