Kolme miestä raiskasi nuoren naisen Hyvinkäällä (IL)

Sana on vapaa!

Re: Kolme miestä raiskasi nuoren naisen Hyvinkäällä (IL)

ViestiKirjoittaja Talvisota » 13.08.2018 09:38

Justin Case kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:On se helvetti kumma, että poliisi ei löydä Hyvinkään kokoisesta kaupungista noita matuja :crazy: Marco de Witt kävi haastattelemassa paikallisia, niin yksi kertoi kolmen matun olleen paikallisen ostarin nurmikolla, ja luetelleen, että tuon hän raiskaisi ja tuon :crazy:

Mitä kieltä he puhuivat?

Olivat tulleet kuulemma suomenkielen kurssilta :crazy: ilmeisesti joku suvakkilehmä on opettanut heti raiskaussanan :crazy:
Talvisota
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tarleena » 13.08.2018 10:15

marjatta1 kirjoitti:
Icemonkey3 kirjoitti:
marjatta1 kirjoitti:
Icemonkey3 kirjoitti:
marjatta1 kirjoitti:

Jaakko Hämeen-Anttila lienee myös tutkinut myös islamia ja pitäisin häntä yhtenä varteenotettavana islamin tuntijana. Islamista tulee niin paljon keskenään ristiriitaista tuubaa, että en tiedä mihin uskoa ja vähän sama asia kuin kristinuskossakin ja uskonnottomana en perusta juuri mistään uskonnosta. Legendaan ja uskomuksiin perustuvaa ovat mielestäni kaikki uskonnot. Sen lisäksi mikä on uskontoa tai kulttuuriin perustuvaa käyttäymistä noista muslimimaista tulleilla on taas kuin veteen piirretty viiva...ja tarkoitan nyt sitä naisiin ja lapsiin kohdistuvia väärinkäytöksiä, kunniamurhia, silpomisia yms.pahoja juttuja. Kyllähän maailmassa tietoa riittää joka tuutista ja kaikkiin ajatussuuntiin perustuvaa, joten turhaa keuhkoamista noista asioista kyllä riittää.

Lue koraani ja hadhitit. Sitten tiedät.

Koraani tai Raamattu ovat mulle ihan sitä samaa tai eri paketissa olevaa uskonnollista hapatusta. Uskonnottomana en välitä kummastakaan eeppoksesta.

Sitten ei kannata kovin voimakkain äänenpainoin kommentoida.

Maahanmuuton ongelmat voidaan nähdä muustakin vinkkelista kuin pelkästään koraanista johtuviksi, jos nyt halutaan keskustella niistä ja siihen liittyvistä raiskauksista. Monimutkaisiin asioihin, kun ei oo yksinkertaisia ratkaisuja..

Marjatan normi kuittaus viimeisessä lauseessa, jolla hän nostaa itsensä "paremmaksi ihmiseksi" muiden yläpuolelle. Muuttuukohan mieli sitten, kun/jos joku päivä joutuu itse kokemaan nuo ongelmien seuraukset suorana palautteena joltakin maahantunkeutujalta.
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Tarleena » 13.08.2018 10:19

Talvisota kirjoitti:
Justin Case kirjoitti:
Talvisota kirjoitti:On se helvetti kumma, että poliisi ei löydä Hyvinkään kokoisesta kaupungista noita matuja :crazy: Marco de Witt kävi haastattelemassa paikallisia, niin yksi kertoi kolmen matun olleen paikallisen ostarin nurmikolla, ja luetelleen, että tuon hän raiskaisi ja tuon :crazy:

Mitä kieltä he puhuivat?

Olivat tulleet kuulemma suomenkielen kurssilta :crazy: ilmeisesti joku suvakkilehmä on opettanut heti raiskaussanan :crazy:

Nyt pitäisi löytyä paikallinen katuopettaja ojentamaan noita limanuljaskia. Se on tehokasta touhua. :kill: :kill:
Lahdessa matut yrittivät tullessaan avata omaa peliään, mutta käsin tehty ojennus muutamalla lopetti röyhkeyden alkuunsa. :happygirl Nyt ovat häipyneet jonnekkin, eivät tainneet Lahdessa viihtyä. :biggrin2:
Tarleena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Justin Case » 13.08.2018 11:00

Valvontakameran kuvan mukaisesti mieskolmikko tulee suunnalta, jossa on paljon hyinkääläisiä pitkään auki olevia ravintoloita ja baareja. Onko näissä tehty havaintoa epäillyistä.
Justin Case
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Angela M » 13.08.2018 11:25

Justin Case kirjoitti:Valvontakameran kuvan mukaisesti mieskolmikko tulee suunnalta, jossa on paljon hyinkääläisiä pitkään auki olevia ravintoloita ja baareja. Onko näissä tehty havaintoa epäillyistä.

On rasistista kiinnittää huomiota tummiin ellei kyse ole omista seksuaalisista haluista heitä kohtaan.
”If you don’t read the newspapers you are uninformed. If you do read them you are misinformed.”- Mark Twain
Angela M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Justin Case » 13.08.2018 13:48

Angela M kirjoitti:
Justin Case kirjoitti:Valvontakameran kuvan mukaisesti mieskolmikko tulee suunnalta, jossa on paljon hyinkääläisiä pitkään auki olevia ravintoloita ja baareja. Onko näissä tehty havaintoa epäillyistä.

On rasistista kiinnittää huomiota tummiin ellei kyse ole omista seksuaalisista haluista heitä kohtaan.

Onko Hyvinkäällä lainkaan vastaanottokeskusta?

https://yle.fi/uutiset/3-9984767
Justin Case
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 13.08.2018 14:52

Taneli.T kirjoitti:
Icemonkey3 kirjoitti:
Taneli.T kirjoitti:Täällä puhutaan kokoajan työnantajista yms. Onko siis tiedossa että tämä uhri oli työmatkalla vai onko vain mutu?

Onko sillä merkitystä tapahtumaan, millä asioilla liikkui?

Ei minun mielestäni mutta kun awa vierittää kaiken syyn työnantajalle kun ei maksa taksikyytiä.

Taas on Taneli pannut suuhuni sellaisia sanoja, jota en ole koskaan edes ajatellut. Olisi hyvä käyttää lainausta, jota kommentoi, jos sellainen on.
Taitaa tämän palstan miehillä olla hätäistä lukemista tai niin vahvoja omia fiboja, että toisten ajatukset eivät ylitä tajunnankynnnystä.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Angela M » 13.08.2018 15:00

awa kirjoitti:
Taneli.T kirjoitti:
Icemonkey3 kirjoitti:
Taneli.T kirjoitti:Täällä puhutaan kokoajan työnantajista yms. Onko siis tiedossa että tämä uhri oli työmatkalla vai onko vain mutu?

Onko sillä merkitystä tapahtumaan, millä asioilla liikkui?

Ei minun mielestäni mutta kun awa vierittää kaiken syyn työnantajalle kun ei maksa taksikyytiä.

Taas on Taneli pannut suuhuni sellaisia sanoja, jota en ole koskaan edes ajatellut. Olisi hyvä käyttää lainausta, jota kommentoi, jos sellainen on.
Taitaa tämän palstan miehillä olla hätäistä lukemista tai niin vahvoja omia fiboja, että toisten ajatukset eivät ylitä tajunnankynnnystä.

Väitit että useat yritykset kustantaa taksikyydin, ja olet siinä väärässä.

Annoit olettaa että naisten olisi parempi liikkua taksilla töistä pois, varmaan fyysisesti juu mutta kaikki ei ole kaltaisiasi nössöjä ja anna periksi koska silloin ei elä enää vapaassa maassa.

Väitit myös että miehet tahtoo naisten liikkuvan yössä itsekkäistä syistä, siinähän se feminatsi taas tuli esille.

Siinä nyt pari juttua, kaikki on tässä ketjussa.
”If you don’t read the newspapers you are uninformed. If you do read them you are misinformed.”- Mark Twain
Angela M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 13.08.2018 15:07

Annoit olettaa että naisten olisi parempi liikkua taksilla töistä pois, varmaan fyysisesti juu mutta kaikki ei ole kaltaisiasi nössöjä ja anna periksi koska silloin ei elä enää vapaassa maassa.

Eli on nössö ellei uskaltaudu yöllä kadulle taistelemaan kiimaisia miehiä vastaan?
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 13.08.2018 15:16

Angela M kirjoitti:
Väitit myös että miehet tahtoo naisten liikkuvan yössä itsekkäistä syistä, siinähän se feminatsi taas tuli esille.

Olen itse kokenut muutamia vuosia sitten kapakasta lähtiessäni (tavallista aikaisemmin), että kadun toisella puolen seisoskeli suomalaismiesten ryhmä, mistä huudettiin: "Kyllähän tuokin on ihan pantavan näköinen." Silloin otin taksin ja sen jälkeen en ole "nössöillyt" öiseen aikaan.

Miksi he huutelivat ellei "itsekkäistä" syistä?
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu