Testaa, oletko suvaitsevainen

Sana on vapaa!

Re: Testaa, oletko suvaitsevainen

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 13.08.2018 00:14

Kysymykset ja vastaukset ovat niin johdattelevia ja tarkoitushakuisia, että jätän väiin.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Keke Ilomaa » 13.08.2018 01:15

"Suvaitsevainen kaduntallaaja

Olet suvaitsevainen ihminen, joka on kiinnostunut eri kulttuureista ja siitä, minkä takia ihmiset ajattelevat kuten ajattelevat. Pystyt ymmärtämään ihmisiä, vaikka et heidän kanssaan samaa mieltä olisikaan. Perustat monet mielipiteesi järkeen. Kohtelet ihmisiä yksilöinä ja ymmärrät, ettei vähemmistöön kuuluminen tee ihmisestä automaattisesti huonoa tai hyvää."

:|
Mommy's Alright, Daddy's Alright
they just seem a little weird.
Keke Ilomaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Tiedän ilman luokitteluja kuka ja mikä olen

ViestiKirjoittaja Konservative » 13.08.2018 08:25

Oman isänmaansa rakastaminen ja oman kansallisen päätösvallan säilyttäminen omaan maahan on hyvä ja päätösvaltaa meihin käyttää joko me itse tai joku muu.

Olen itse arvokonservatiivina suvaitsevaisempi kuin monet suvaitsevaisiksi itseään kutsuvat ihmiset jotka ovat valmiit tuomitsemaan kaikki ne ihmiset jotka eivät varauksettomasti kannata kaikkia mahdollisia ääriliberaaleja ideologioita, arvoja sekä asenteita.

Moni on myös sitä mieltä ettei lasten ja syntymättömien lasten ihmisoikeuksien polkeminen saa olla aikuisten ihmisoikeuksia.

On toimivan demokratiankin halveksuntaa jos tavallinen normaali yhteiskuntakritiikki voidaan luokitella vihapuheeksi, vaikka raudanlujat faktatkin tukisivat kritiikin esittäjää.

Tässä muutama asia.
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Hilla-Marja » 13.08.2018 09:04

Suvaitsevainen kaduntallaaja.
Tiesimpä tuon muutenkin.
Hilla-Marja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Teddy » 13.08.2018 09:21

Hilla-Marja kirjoitti:Suvaitsevainen kaduntallaaja.
Tiesimpä tuon muutenkin.

Samoin sanoi minullekin.
Teddy = Salava tai Salava = Teddy, ihan miten vain.
Teddy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Icemonkey3 » 13.08.2018 12:27

Stalinin Neuvostoliitossakin oli paljon suvaitsevaisia ihmisiä.
He suvaitsivat hyvin kaikki joukkomurhat ja toisinajattelijoiden vangitsemiset.
Muutoin olen sitä mieltä, että Kartago on tuhottava.
Icemonkey3
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja awa » 13.08.2018 12:40

Olet suvaitsevainen ihminen, joka on kiinnostunut eri kulttuureista ja siitä, minkä takia ihmiset ajattelevat kuten ajattelevat. Pystyt ymmärtämään ihmisiä, vaikka et heidän kanssaan samaa mieltä olisikaan. Perustat monet mielipiteesi järkeen. Kohtelet ihmisiä yksilöinä ja ymmärrät, ettei vähemmistöön kuuluminen tee ihmisestä automaattisesti huonoa tai hyvää.

Mikä tässä oli vaikeata?

Kyllä tämä testi antaa erilaisen kuvan kuin mikä yleisesti on ns. suvakeista.
Otat vaa asiakses miettiä sitä, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä perässähiihtelijöitä ja keitä itse käytät hyväksesi esittämällä ystävää, vaikka oikeasti et olekaan. Msusi
Olen sitä mieltä, että rajat valvontaan ja vieraiden on aika lähteä kotiinsa.
awa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Teddy » 13.08.2018 12:48

awa kirjoitti:
Olet suvaitsevainen ihminen, joka on kiinnostunut eri kulttuureista ja siitä, minkä takia ihmiset ajattelevat kuten ajattelevat. Pystyt ymmärtämään ihmisiä, vaikka et heidän kanssaan samaa mieltä olisikaan. Perustat monet mielipiteesi järkeen. Kohtelet ihmisiä yksilöinä ja ymmärrät, ettei vähemmistöön kuuluminen tee ihmisestä automaattisesti huonoa tai hyvää.

Mikä tässä oli vaikeata?

Siinä puhutaankin suvaitsevaisista ihmisistä. Suvakki on perskieltä ja tarkoittaa noin suunnilleen "henkilö, joka ei ole rasisti".
Teddy = Salava tai Salava = Teddy, ihan miten vain.
Teddy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja arkiloki » 13.08.2018 13:00

Teddy kirjoitti:
awa kirjoitti:

Mikä tässä oli vaikeata?

Siinä puhutaankin suvaitsevaisista ihmisistä. Suvakki on perskieltä ja tarkoittaa noin suunnilleen "henkilö, joka ei ole rasisti".

Olen kysynyt tätä useasti, vastausta saamatta: Onko rasismia olla hyväksymättä islamilaista teokratiaa länsimaihin :?:
arkiloki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja yxpöllövaa » 13.08.2018 13:29

Olipa yllättävä tulos, oliko jollain muullakin sama. :shock: :o

Suvakkien mielestä olen fasisti, natsi, rasisti, islamofobi, misogyyni, sovinisti, suvaitsematon, törkeä valkoinen mies, ilmastonmuuttaja lihansyöjä, hetero, takapajuinen impivaaralainen, kouluttamaton moukkajuntti ja sika(ja siksi haram)

Ähäs siitäs saitte suvakkimulkut, olitte taas väärässä, testi sen todistaa. :happy:
yxpöllövaa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu