Neanooran ja Konservativen yövuoro

Tänne saa avata vain yhden ketjun per nimimerkki.

Re: Django

ViestiKirjoittaja Neanoora » 15.09.2018 02:12

Konservative kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=PQhTpgicdx4

Hei Nea :)

Olen vielä valveilla ja laitan sinulle videon Django Reinhardt:in historiasta.
Toivottavasti pidät. :)

Hei Konservatiivi. :hymis:

Kiitos sinulle tuosta Django Reinhardt:in historiasta kertovasta videosta! :thumbup:

Mä tykkään hänen musiikistaan paljon, ja toki hänen elämäntarinansakin kiinnostaa mua. :peukkuylös:
Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Nazareth'ia syyskuun yöhön...

ViestiKirjoittaja Neanoora » 15.09.2018 02:40

Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Yön hiljaisuudessa ja aamun jo alkaessa

ViestiKirjoittaja Konservative » 15.09.2018 07:16

Neanoora kirjoitti:

Hei Konservatiivi tänne aamuöiseen yövuoroomme! :hymis:

Kiitokset sinulle muistamisesta sekä terveenä ja virkistyneenä heräämisen toivotuksistasi ja huolehtimisestasi autolla-ajooni! :thumbup:
Tuosta ihanasta Hali-hymiöstä mä lähetän kauniit kiitokseni sinulle! Kuva
Mukava, kun oot tykännyt niistä minunkin laittamistani hymiöistä. :hymis:

Kotieläimet makoilevat olohuoneen ja käytävän lattioilla ja haukahtavat ja naukaisevat kiitokset terveisistäsi, samalla lähettäen omat terkkunsa sinulle. :)
Kaikki kolome kuorsaavat (+ mä se 4.), Bella eniten, Micke vähiten. Mutta se "uneksii" välillä naukuen ja jopa sähisten. :shock: Sillä on niin suuria tunteita...

Kuules, ei sun tarvi esittää täällä sairaana virkeätä, kun mehän ollaan niin hyviä ystäviä - sinä saat olla oma itsesi jokaisessa olotilassasi ja tilanteessasi. :peukkuylös: Minut vie jo ihan tavallinen flunssakin kurjaan kuntoon, ja 38°:n asteen kuume huippauttaa mua jo melekoisesti. :problem:

Muuten, se Marilynin kuvan linkittäminen ei onnistunut siksi, kun koneeni arvioi sen olevan ns. "haitallista materiaalia", vaikkei se mun mielestäni sitä ole.
Ei senkään filmitähden elämä ollut hääviä, vaikka hänen syntymälahjaksi saatua kauneuttaan palavottiinkin ympäri maailman. :(

Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle, jos oot jo nukkumassa tai sitten, kun menet levolle :!: Nuku hyvin ja rauhallisesti ja parantavia unikuvia nähden! Kuva
Terveyttä ja voimia uuteen päivääsi, ja tule raatailemaan tänne, kun voinniltasi jaksat tulla, toivoo ystäväsi lämpimin ja hoitavin musiikkiterveisin.Kuva[/quote]

Hei Nea yövuoroomme. :)

On kaikki laittamasi hymiöt tallessa kauniiden asioiden kirjekuoressa. :)
Kotieläimille tutut terveiseni ja kiitos niille tutuista terveisistä.
Olettekohan hereillä vielä?

Ajattelen niin ettei se ole kenenkään muun syy jos potee välillä ja yritän olla kun ei olisikaan, heh, vaikka olo ei olisikaan aina kuin osuuskaupan hoitajalla, heh.
Vaikka pärskijät kieltämättä ärsyttävätkin välillä.

Parempi sinunkin luottaa koneesi arviointikykyyn ja ehkä säästyin itsekin joltain haittaohjelmilta tai muilta, jos olisin klikannut linkkiä?
Sain koneelleni kerran parikymmentä troijalaista klikkaamalla harmittoman näköistä liitetiedostoa. Suojauksen läpi meni, mutta sain ne nujerrettua lopulta, mutta ei mikään mukava homma. :x
En kadehtisi häntä yhtään. En sano että sinä kadehdit vaan tarkoitan että elämä on tarkoitettu johonkin muuhun kuin joidenkin ******** ******* olemiseen.
Rauha hänelle, olemme kaikki myös epätäydellisiä.

Tässä bändi jota kuuntelin kovasti ja siinä ja siinä että laitoin linkin koska....
Pukeuduin joskus reiveihin vähän samantyylisesti, mutta tiukemmin, eli olin konservatiivisempi. Sattumalta tuli video vastaan, kun kuuntelin erään edesmenneen kitaristin rajuja livetaltiointeja.

Kiitos viestistäsi Nea ja tule taas yövuoroomme tervehtimään minua toivoo ystäväsi lämpimin ajatuksin, aja varovasti jos menet jonnekin ja voimia sinulle koko päiväksi.
Nähdään taas täällä. :) :) :)

Image
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Nazareth

ViestiKirjoittaja Konservative » 16.09.2018 02:22

Hei Nea ja kiitos videosta. :)
Muistan etäisesti tuon kappaleen.
80-luvun tyylin pukeutumisessa näkee selvästi.
Joskus radiosta kuulee bändiä.
Yritän syödä ja juoda jotain vaikka makuaistia ei ole ja tulen tänne myöhemmin. :)
Hyvää yönjatkoa sinulle Nea ja alkanutta sunnuntaita, nähdään täälläkin. :)
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Yön hiljaisuudessa ja aamun jo alkaessa

ViestiKirjoittaja Neanoora » 17.09.2018 00:50

Konservative kirjoitti:

On kaikki laittamasi hymiöt tallessa kauniiden asioiden kirjekuoressa. :)
Kotieläimille tutut terveiseni ja kiitos niille tutuista terveisistä.
Olettekohan hereillä vielä?

Ajattelen niin ettei se ole kenenkään muun syy jos potee välillä ja yritän olla kun ei olisikaan, heh, vaikka olo ei olisikaan aina kuin osuuskaupan hoitajalla, heh.
Vaikka pärskijät kieltämättä ärsyttävätkin välillä.

Parempi sinunkin luottaa koneesi arviointikykyyn ja ehkä säästyin itsekin joltain haittaohjelmilta tai muilta, jos olisin klikannut linkkiä?
Sain koneelleni kerran parikymmentä troijalaista klikkaamalla harmittoman näköistä liitetiedostoa. Suojauksen läpi meni, mutta sain ne nujerrettua lopulta, mutta ei mikään mukava homma. :x
En kadehtisi häntä yhtään. En sano että sinä kadehdit vaan tarkoitan että elämä on tarkoitettu johonkin muuhun kuin joidenkin ******** ******* olemiseen.
Rauha hänelle, olemme kaikki myös epätäydellisiä.

Tässä bändi jota kuuntelin kovasti ja siinä ja siinä että laitoin linkin koska....
Pukeuduin joskus reiveihin vähän samantyylisesti, mutta tiukemmin, eli olin konservatiivisempi. Sattumalta tuli video vastaan, kun kuuntelin erään edesmenneen kitaristin rajuja livetaltiointeja.

Kiitos viestistäsi Nea ja tule taas yövuoroomme tervehtimään minua toivoo ystäväsi lämpimin ajatuksin, aja varovasti jos menet jonnekin ja voimia sinulle koko päiväksi.
Nähdään taas täällä. :) :) :)

Image

Myöhäisillan/yön tervehdys tänne yövuoroomme, Konservatiivi! :hymis:

Kiitokset sinulle viestistäsi sekä huolehtimisestasi varovaisuuteen ajaessani autolla ja voimien toivotuksistasi mun päivääni! :thumbup:
Paljon kauniita kiitoksia tuosta ihanasta Tähtitaivas-hymiöstä, jonka oot laittanut tänne ilokseni! Kuva

Kotieläimet M & J & B kiittelevät sua terveisistäsi naukaisten ja haukahtaen, ja lähettävät omat tutut kissamaiset ja koiramaiset yöterveisensä sinulle. :)
Koko kolomikko halusi päivällä ulukoilemaan, vaikka täällä oli jo kovin syksyisenoloinen säätila ja tuulikin tosi kylymästi. :|

Kyllä pärskijät ärsyttävät samaten kuin mua ruukaa ärsyttää kaukomailta erilaisia tarttuvia maha- ym. tauteja tai luteita laukuissa tuovat himomatkailijat.
Onko duunipaikoille pakko rynnätä kehumaan matkakokemuksilla ennenkuin on oltu "karanteenissa" kotona mahdollisten tarttuvien tautien vuoksi... :think:
Ne laukuthan pitäisi viijä talavella ulos pakkaseen tai lämpimien säitten ollessa kuumaan saunaan, jotta matkalaukkujen saumoissa olevat luteet häviäis.
Viime viikolla mä kuuntelin radiosta ohjelmaa siitä, miten jo koiriakin koulutetaan havaitsemaan ulukomailta tuotuja lutikoita ihmisten asunnoissa. :wtf:

Olipa tosiaan hyvä juttu, ettei koneeni suostunut linkittämään sitä kuvaa, mistä olisi saattanut aiheutua meille molemmille ja lukijoillemmekin harmia. :think:
Mä oon tullut muutenkin varovaisemmaksi ulkomaisten sivustojen selaamisessakin enkä aukaise kaikkia googlen ehdottamia otsikoitakaan.

Kiitos tuon The Cult'in videon linkityksestä tänne! :peukkuylös: Bändi ei ole mulle entuudestaan tuttu, mutta hyvin "pojat" soittaa ja laulusolisti on sukkelajalkainen.
Hienot vaatteetkin teillä molemmilla on ollut - sekä sinulla että tuolla laulaja Ian Astburylla. :thumbup:

Hyvää syyskuun yötä ja ajatustemme siltaa myöten kauniita, levollisia ja parantavia unikuvia sinulle, jos oot siellä jo nukkumassa! Kuva
Parempaa vointia ja voimia alkavaan päivään ja uuteen viikkoon sinulle :!: Tule tervehtimään tänne, kun jaksat, toivoo ystäväsi lämpimin ajatuksin. Kuva
Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Nazareth

ViestiKirjoittaja Neanoora » 17.09.2018 01:12

Konservative kirjoitti:Hei Nea ja kiitos videosta. :)
Muistan etäisesti tuon kappaleen.
80-luvun tyylin pukeutumisessa näkee selvästi.
Joskus radiosta kuulee bändiä.
Yritän syödä ja juoda jotain vaikka makuaistia ei ole ja tulen tänne myöhemmin. :)
Hyvää yönjatkoa sinulle Nea ja alkanutta sunnuntaita, nähdään täälläkin. :)

Hei Konservatiivi. :hymis:
Ole hyvä vaan! Mukava, kun tykkäsit siitä Nazareth'in videosta. Se on yksi mun lempibändeistäni. :)
Toivon, että oot tervehtynyt ja makuaistisikin palautuu, kun eihän sitä saata muuten paljon syödä. :|
Kaikkea hyvää ja uudemman kerran paljon voimia ja terveyttä sinulle sinne jonnekkin :!:
Toivoo sinusta huolehtiva ja välittävä Nea-ystäväsi Pohojammaalta. Kuva
Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Yön hiljaisuudessa arkiaamun kohta alkaessa

ViestiKirjoittaja Konservative » 17.09.2018 05:07

Neanoora kirjoitti:

Myöhäisillan/yön tervehdys tänne yövuoroomme, Konservatiivi! :hymis:

Kiitokset sinulle viestistäsi sekä huolehtimisestasi varovaisuuteen ajaessani autolla ja voimien toivotuksistasi mun päivääni! :thumbup:
Paljon kauniita kiitoksia tuosta ihanasta Tähtitaivas-hymiöstä, jonka oot laittanut tänne ilokseni! Kuva

Kotieläimet M & J & B kiittelevät sua terveisistäsi naukaisten ja haukahtaen, ja lähettävät omat tutut kissamaiset ja koiramaiset yöterveisensä sinulle. :)
Koko kolomikko halusi päivällä ulukoilemaan, vaikka täällä oli jo kovin syksyisenoloinen säätila ja tuulikin tosi kylymästi. :|

Kyllä pärskijät ärsyttävät samaten kuin mua ruukaa ärsyttää kaukomailta erilaisia tarttuvia maha- ym. tauteja tai luteita laukuissa tuovat himomatkailijat.
Onko duunipaikoille pakko rynnätä kehumaan matkakokemuksilla ennenkuin on oltu "karanteenissa" kotona mahdollisten tarttuvien tautien vuoksi... :think:
Ne laukuthan pitäisi viijä talavella ulos pakkaseen tai lämpimien säitten ollessa kuumaan saunaan, jotta matkalaukkujen saumoissa olevat luteet häviäis.
Viime viikolla mä kuuntelin radiosta ohjelmaa siitä, miten jo koiriakin koulutetaan havaitsemaan ulukomailta tuotuja lutikoita ihmisten asunnoissa. :wtf:

Olipa tosiaan hyvä juttu, ettei koneeni suostunut linkittämään sitä kuvaa, mistä olisi saattanut aiheutua meille molemmille ja lukijoillemmekin harmia. :think:
Mä oon tullut muutenkin varovaisemmaksi ulkomaisten sivustojen selaamisessakin enkä aukaise kaikkia googlen ehdottamia otsikoitakaan.

Kiitos tuon The Cult'in videon linkityksestä tänne! :peukkuylös: Bändi ei ole mulle entuudestaan tuttu, mutta hyvin "pojat" soittaa ja laulusolisti on sukkelajalkainen.
Hienot vaatteetkin teillä molemmilla on ollut - sekä sinulla että tuolla laulaja Ian Astburylla. :thumbup:

Hyvää syyskuun yötä ja ajatustemme siltaa myöten kauniita, levollisia ja parantavia unikuvia sinulle, jos oot siellä jo nukkumassa! Kuva
Parempaa vointia ja voimia alkavaan päivään ja uuteen viikkoon sinulle :!: Tule tervehtimään tänne, kun jaksat, toivoo ystäväsi lämpimin ajatuksin. Kuva[/quote]

Viestini lensi bittiavaruuteen ja aloitan uudelleen.

Kiitos kotieläinten terveisistä ja minulta niille tutut terveiseni. :)
Eläimet näkevät unia ja en ole yksin sen mielipiteen kanssa. Muistan joskus seuranneeni kissan ja koiran uneksimista/unta ja katselin kuinka tassut heiluivat ja häntäkin. Näin luomien läpi silmienkin liikahtelevan.

Tarkkailin kerran matkustaessani kuinka edessä ja toisella puolella olevan tyypistä tai tavaroista, joka makasi penkeillä tavaroineen, lähti lutikka, tai ainakin ulkoisesti näytti siltä. En mennyt sanomaan päivää, heh. Pidin huolen ettei kyseinen eliö päässyt omiin tavaroihini.

Oli hyvä että koneesi ilmoitti ja kannattaa pitää virustorjunta ja kaikki muukin turvallisuuteen liittyvä aina ajan tasalla. :peukkuylös:
Matkustaminen voi mennä överiksi monilla minulla pysyy kohtuuden rajoissa.
No, kullakin tapansa ja ainoa asia mikä usein jää himomatkailijan muistiin on tuliaistaudit, heh. Mutta ei todellakaan naurata jos muutkin saavat. :x

Koirat pystyvät haistamaan kuulemma jo homeen, syövän ja liian alhaisen verensokerinkin sanovat jotkut terveyslehdet, kun lukaisin. Hienoa.

Mukava jos pidit videolinkistä. :)
Laitan joskus samaisen bändin tuotoksia lisää ja ehkä samantyylistä kotimaistakin. :)

Hyvää yötä, valvomista jos valvot ja herää aamulla terveenä ja virkistyneenä, hyvää aamukahvituokiota aja varovasti ja voimia työpäivääsikin.
Tule Nea taas tännekin tervehtimään minua toivoo ystäväsi lämpimin ajatuksin viileään yöhösi. Iloitaan pikkuasioistakin. :) :) :)

Image
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Yön hiljaisuudessa arkiaamun kohta alkaessa

ViestiKirjoittaja Neanoora » 18.09.2018 02:20

Konservative kirjoitti:

Viestini lensi bittiavaruuteen ja aloitan uudelleen.

Kiitos kotieläinten terveisistä ja minulta niille tutut terveiseni. :)
Eläimet näkevät unia ja en ole yksin sen mielipiteen kanssa. Muistan joskus seuranneeni kissan ja koiran uneksimista/unta ja katselin kuinka tassut heiluivat ja häntäkin. Näin luomien läpi silmienkin liikahtelevan.

Tarkkailin kerran matkustaessani kuinka edessä ja toisella puolella olevan tyypistä tai tavaroista, joka makasi penkeillä tavaroineen, lähti lutikka, tai ainakin ulkoisesti näytti siltä. En mennyt sanomaan päivää, heh. Pidin huolen ettei kyseinen eliö päässyt omiin tavaroihini.

Oli hyvä että koneesi ilmoitti ja kannattaa pitää virustorjunta ja kaikki muukin turvallisuuteen liittyvä aina ajan tasalla. :peukkuylös:
Matkustaminen voi mennä överiksi monilla minulla pysyy kohtuuden rajoissa.
No, kullakin tapansa ja ainoa asia mikä usein jää himomatkailijan muistiin on tuliaistaudit, heh. Mutta ei todellakaan naurata jos muutkin saavat. :x

Koirat pystyvät haistamaan kuulemma jo homeen, syövän ja liian alhaisen verensokerinkin sanovat jotkut terveyslehdet, kun lukaisin. Hienoa.

Mukava jos pidit videolinkistä. :)
Laitan joskus samaisen bändin tuotoksia lisää ja ehkä samantyylistä kotimaistakin. :)

Hyvää yötä, valvomista jos valvot ja herää aamulla terveenä ja virkistyneenä, hyvää aamukahvituokiota aja varovasti ja voimia työpäivääsikin.
Tule Nea taas tännekin tervehtimään minua toivoo ystäväsi lämpimin ajatuksin viileään yöhösi. Iloitaan pikkuasioistakin. :) :) :)

Image

Hei Konservatiivi-ystäväni tänne yövuoroomme! :hymis:

Kiitokset vastauksestasi sekä monista lämpimistä toivotuksistasi aamuuni ja työpäivääni ja huolehtimisestasi ajamiseeni! :thumbup: Iloitaan pikkuasioista...
Lämpimät erikoiskiitokset sinulle tuosta kivasta pusi-pusi -kuvasta tuossa viestisi lopussa :!: Mä tulin siitä hyvälle tuulelle. Kuva

Kotieläimet kiittävät sua terveisistäsi ja lähettävät omat tutut koiramaiset "vuh-hau-vuh" ja kissamaiset "kurnau-miau" -yöterveisensä sinulle. :)

No eihän siitä ole montaa päivää, kun mun melekeen valamiiksi kirjoittamani viesti lensi bittiavaruuteen, kun mä sähelsin sen linkkikuvan kanssa.
Mutta mä sorruin vissiin haitalliselle sivustolle ja kone päätti poistaa kaikki yritykseni linkittää sitä kuvaa. Sain kirjoituskenttään osan siitä linkin osoiterivistä, mutta sitten se vaan yhtäkkiä katosi... ja hyvä olikin, että katosi. Mulla on vielä paljon oppimista netinkäyttäjänä. :eh:

Mä voin kuvitella, että se samassa junassako? matkustanut tyyppi oli varmasti epämiellyttävä näky, kun hän makasi siinä edessäsi ja se lutikkakin lähti... :sick:
Oletan hänen olleen muutenkin epäsiisti ja ehkä hän lemahtikin pahalta sun ja muittenkin kanssamatkustajien nenään. :problem:
Kaikenlaisiin matkalaisiin olet varmaan törmännytkin, kun oot matkustanut paljon.
Mä oon matkustanut niin vähän ja harvoin, ettei mulle ole kertynyt kuin yksi ikävä kokemus yheltä kotimaan bussimatkalta takavuosilta.
Jouduin silloin samaan huoneeseen hieman erikoisen naisihmisen kanssa, mutta lopulta huomasin itsessäni olleen ennakkoluuloisuuden karisseen. :angel:

Mulla olisi paljon kerrottavaa niistä havainnoista, mitä oon tehnyt näistä omistakin lemmikeistäni. Miksi Micke herättää mua öisin :?: Onko mulla uniapneaa?
Miksi kolomikko tulee ihan lähelle mua, jos oon vähänkin sairas tai muuten vain joskus pahalla mielellä ja itkuinen? Ne vaistoavat ja tulevat lohduttaan. :|
Eläinten vaistot on pettämättömiä ja sellainen vuorovaikutus mulla itselläkin on näitten omieni kanssa, että tiijän heti, jos joku niistä on huonovointinen.

Mä tykkäsin siitä linkittämästäsi The Cult'in videosta, vaikka se tuntematon bändi mulle onkin. Monet muutkin 80-luvun bändit ovat mulle oudompia, koska sillä vuosikymmenellä mun elämässäni tapahtui tärkeitä ja huomiotani vuosikausiksi vieneitä asioita, kun kaksi suloista pientä tulla tupsahti elämääni... :shh:

Hyvää yötä sinulle sinne jonnekkin nukkuen tai valvoen! Nuku hyvin ja levollisesti, kauniita ja parantavia unia nähden! Kuva Hoida itseäsi siellä huolella :!:

Tule raatailemaan tänne levättyäsi, ja kun voinniltasi jaksat tulla, toivoo ystäväsi lämpimin ajatuksin ja hoitavin yöterveisin. Kuva
Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Tiistaina aamuyön tunteina

ViestiKirjoittaja Konservative » 18.09.2018 06:13

Neanoora kirjoitti:

Hei Konservatiivi-ystäväni tänne yövuoroomme! :hymis:

Kiitokset vastauksestasi sekä monista lämpimistä toivotuksistasi aamuuni ja työpäivääni ja huolehtimisestasi ajamiseeni! :thumbup: Iloitaan pikkuasioista...
Lämpimät erikoiskiitokset sinulle tuosta kivasta pusi-pusi -kuvasta tuossa viestisi lopussa :!: Mä tulin siitä hyvälle tuulelle. Kuva

Kotieläimet kiittävät sua terveisistäsi ja lähettävät omat tutut koiramaiset "vuh-hau-vuh" ja kissamaiset "kurnau-miau" -yöterveisensä sinulle. :)

No eihän siitä ole montaa päivää, kun mun melekeen valamiiksi kirjoittamani viesti lensi bittiavaruuteen, kun mä sähelsin sen linkkikuvan kanssa.
Mutta mä sorruin vissiin haitalliselle sivustolle ja kone päätti poistaa kaikki yritykseni linkittää sitä kuvaa. Sain kirjoituskenttään osan siitä linkin osoiterivistä, mutta sitten se vaan yhtäkkiä katosi... ja hyvä olikin, että katosi. Mulla on vielä paljon oppimista netinkäyttäjänä. :eh:

Mä voin kuvitella, että se samassa junassako? matkustanut tyyppi oli varmasti epämiellyttävä näky, kun hän makasi siinä edessäsi ja se lutikkakin lähti... :sick:
Oletan hänen olleen muutenkin epäsiisti ja ehkä hän lemahtikin pahalta sun ja muittenkin kanssamatkustajien nenään. :problem:
Kaikenlaisiin matkalaisiin olet varmaan törmännytkin, kun oot matkustanut paljon.
Mä oon matkustanut niin vähän ja harvoin, ettei mulle ole kertynyt kuin yksi ikävä kokemus yheltä kotimaan bussimatkalta takavuosilta.
Jouduin silloin samaan huoneeseen hieman erikoisen naisihmisen kanssa, mutta lopulta huomasin itsessäni olleen ennakkoluuloisuuden karisseen. :angel:

Mulla olisi paljon kerrottavaa niistä havainnoista, mitä oon tehnyt näistä omistakin lemmikeistäni. Miksi Micke herättää mua öisin :?: Onko mulla uniapneaa?
Miksi kolomikko tulee ihan lähelle mua, jos oon vähänkin sairas tai muuten vain joskus pahalla mielellä ja itkuinen? Ne vaistoavat ja tulevat lohduttaan. :|
Eläinten vaistot on pettämättömiä ja sellainen vuorovaikutus mulla itselläkin on näitten omieni kanssa, että tiijän heti, jos joku niistä on huonovointinen.

Mä tykkäsin siitä linkittämästäsi The Cult'in videosta, vaikka se tuntematon bändi mulle onkin. Monet muutkin 80-luvun bändit ovat mulle oudompia, koska sillä vuosikymmenellä mun elämässäni tapahtui tärkeitä ja huomiotani vuosikausiksi vieneitä asioita, kun kaksi suloista pientä tulla tupsahti elämääni... :shh:

Hyvää yötä sinulle sinne jonnekkin nukkuen tai valvoen! Nuku hyvin ja levollisesti, kauniita ja parantavia unia nähden! Kuva Hoida itseäsi siellä huolella :!:

Tule raatailemaan tänne levättyäsi, ja kun voinniltasi jaksat tulla, toivoo ystäväsi lämpimin ajatuksin ja hoitavin yöterveisin. Kuva[/quote]
'

Hei uuteen aamuun Nea :)

Ole hyvä vain Nea, minäkin pidin hymiöstä. :)

Kiitos hyvistä toivotuksista päivääni en ole vielä kunnossa.

Kiitos kotieläinten tutuista "vuh vuh" ja "kurnauskiksista" ja minulta tutut terveiset niille. :)
Alkavat kohta heräilemään?
Aina on oppimista tietoturvallisuus/haitalliset sivustot -jutuissa.

Ei ollut penkeillä makaava sama henkilö josta kerroin joskus aikaisemmin, mutta puhtaudessa varmuudella parantamisen varaa.

Ennakkoluulot eivät ole aina pahoja vaan ne on otettu siksi tapetille että nykykehitystä/agendoja/politiikkaa olisi helpompi viedä eteenpäin jos ihmiset olisivat vähemmän ennakkoluuloisia erikoisesti sille mikä poikkeaa perinteisistä arvoista ja asenteista.
Voihan asiat mennä toisinkin, eli ollaan välillä turhankin paljon ennakkoluuloisia.
Kuvitellaan maailma ilman ennakkoluuloja.
Kukaan ei kuuntelisi varoituksia kenestäkään tai mistään koska nehän ovat vain pahoja "ennakkoluuloja" ja mitä pahaa siinäkin mukamas on jos menen kävelemään yöllä sellaiseen kaupunginosaan, jossa on ollut rauhatonta, sillä ihmisiähän kaikki ovat.....
Ovat toki, mutta ei ole ehkä aina kovin viisasta?

Eläimet vaistoavat asioita ja olen iloinen että sinulla on pitkä kokemus eläimistä jo lapsuudesta, osaat lukea niitä kuin avointa kirjaa ja sinulla on oma kolmikko eläinperheesi siellä. :)

Minulla ollut koira kauan sitten. :)

Hyvää aamua sinulle ja aamukahvituokiota, aja varovasti kun lähdet liikenteeseen, voimia taas päivääsi ja tule tännekin Nea minua tervehtimään toivoo ystäväsi lämpimin miettein ajatusten siltaa sinulle. :) :) :)

Image
Konservative
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: Tiistaina aamuyön tunteina

ViestiKirjoittaja Neanoora » 19.09.2018 01:40

Konservative kirjoitti:

Hei uuteen aamuun Nea :)

Ole hyvä vain Nea, minäkin pidin hymiöstä. :)

Kiitos hyvistä toivotuksista päivääni en ole vielä kunnossa.

Kiitos kotieläinten tutuista "vuh vuh" ja "kurnauskiksista" ja minulta tutut terveiset niille. :)
Alkavat kohta heräilemään?
Aina on oppimista tietoturvallisuus/haitalliset sivustot -jutuissa.

Ei ollut penkeillä makaava sama henkilö josta kerroin joskus aikaisemmin, mutta puhtaudessa varmuudella parantamisen varaa.

Ennakkoluulot eivät ole aina pahoja vaan ne on otettu siksi tapetille että nykykehitystä/agendoja/politiikkaa olisi helpompi viedä eteenpäin jos ihmiset olisivat vähemmän ennakkoluuloisia erikoisesti sille mikä poikkeaa perinteisistä arvoista ja asenteista.
Voihan asiat mennä toisinkin, eli ollaan välillä turhankin paljon ennakkoluuloisia.
Kuvitellaan maailma ilman ennakkoluuloja.
Kukaan ei kuuntelisi varoituksia kenestäkään tai mistään koska nehän ovat vain pahoja "ennakkoluuloja" ja mitä pahaa siinäkin mukamas on jos menen kävelemään yöllä sellaiseen kaupunginosaan, jossa on ollut rauhatonta, sillä ihmisiähän kaikki ovat.....
Ovat toki, mutta ei ole ehkä aina kovin viisasta?

Eläimet vaistoavat asioita ja olen iloinen että sinulla on pitkä kokemus eläimistä jo lapsuudesta, osaat lukea niitä kuin avointa kirjaa ja sinulla on oma kolmikko eläinperheesi siellä. :)

Minulla ollut koira kauan sitten. :)

Hyvää aamua sinulle ja aamukahvituokiota, aja varovasti kun lähdet liikenteeseen, voimia taas päivääsi ja tule tännekin Nea minua tervehtimään toivoo ystäväsi lämpimin miettein ajatusten siltaa sinulle. :) :) :)

Image

Hei Konservatiivi aamuyöhön! :hymis:

Kiitokset sinulle viime yön viestistäsi sekä huolehtimisestasi varovaisuuteen aamuliikenteessä, ja monista toivotuksistasi mun päivääni! :thumbup:
Erikoiskiitokseni tuosta ihanasta Auringonlasku-hymiöstä, jonka oot laittanut tänne! Kuva

Kotieläimet kiittelevät sua terveisistäsi ja ne lähettävät omat kissamaiset ja koiramaiset yöterveisensä sinulle. :)

Meillä lapsuuskodissani, maalaistalossa oli kaikenlaisia eläimiä navetassa, joten oon sekä lypsänyt lehmiä että paimentanutkin karjaa laitumilla.
Lampaita ja pässejä, porsaita, kaneja, kanoja ja kukkoja, sekä tietenkin kissoja ja koiria meillä oli. :angel:
Hevosia oli mummolassani, jossa opin hoitamaan niitäkin. Siinä on kans tosiviisas eläin.

Mä oon ollut jo pienestä pitäen meleko ennakkoluuloinen - johtuen kenties vanhanaikaisesta kasvatuksestani ja monista pettymyksistä elämäni varrella. :?
Mutta eipä niistä tämän enämpiä raatailuja tänne, ja aikas monista asioista menneisyydessäni oon kyllä "oppirahat korkojen kera" maksanut...

Mulla on aikaisempi ylösnousu aamulla, joten mä taijan lähteä nukkumaan. Palstalla näyttää aikas hiljaiselta, kaikki on menneet vissiin unten maille.

Hyvää syyskuun yötä ja kauniita, levollisia ja parantavia unikuvia sinulle, jos oot jo nukkumassa tai sitten, kun menet nukkumaan... Kuva
Kaikkea hyvää ja paljon voimia sinulle alakavaan aamuun ja uuteen päivään, toivoo Nea-ystäväsi parantavin ajatuksin ja lämpimin yöterveisin.Kuva
Neanoora
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

EdellinenSeuraava

Paluu Kommuuni